- 
                    Закупівля без використання електронної системи
- 
                        КЕП
- 
                        Без аукціону
- 1
Капітальний ремонт головного редуктора ВР-14 з виготовленням тари
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                9 995 574.15
                UAH без ПДВ
            
                            
        
                    Номер:
                    8f523f2a010e4ca8ae1056afe764d656
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2024-06-21-000013
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    20.06.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    21.06.2024 12:30 - 13.07.2024 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2024		№	126
			
Київ
Про початок моніторингу 
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»
НАКАЗУЮ: 
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
 
Заступник Голови 	  						       Юлія СОЛЯНІК
Додаток 
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур 
                                                                                                                                                  закупівель / закупівель»
		
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
	Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу	Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
	унікальний номер 	дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу	
52	UA-2024-05-07-002344-a	07.05.2024	виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту 
моніторингу та перевірок закупівель                                                                              Олексій АЛЕКСАНДРОВ
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Інші порушення законодавства у сфері закупівель
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання щодо відповідності обґрунтування підстави для здійснення цієї закупівлі вимогам законодавства установлено порушення вимог пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі,  оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель військової частини 9997 на 2024 рік, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2024 № 22-УО, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір на виконання капітального ремонту головного редуктора ВР-14 від 03.05.2024 № 1323/358-Е24-082-UA804(3ТД)/74-24 вартістю 9 995 574,15 грн. без ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 28.06.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Відповідно до вимог пункту 13 Особливостей  разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Військова частина 9997 в електронній системі закупівель оприлюднила протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2024 № 22-УО щодо обґрунтування здійснення закупівлі без використання електронної системи підписаний уповноваженою особою Андрієм Компанець, проте всупереч вимогам пункту 13 Особливостей зазначене Обґрунтування не погоджене (затверджене) керівником Військової частини 9997 або іншою особою, визначеною керівником.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    12.07.2024 11:30 - 27.07.2024 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    12.07.2024 11:30
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    З уповноваженими особами Військової частини 9997 проведена роз'яснювальна робота направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме визначено порядок оприлюднення Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа підготовленого уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника з погодженням (затвердженням) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника разом з протоколом у Звіті про здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель відповідно до пункту 13 Особливостей. Також повідомляємо, що дане Обґрунтування було оприлюднено у річному плані закупівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-P-2024-05-07-002833-a).
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    12.07.2024 15:06
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    bbae3e2af7eb4cea99344de1c2403088
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    26.06.2024 16:43
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    02.07.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу публічної закупівлі капітального ремонту головного редуктора ВР-14 з виготовленням тари (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-07-002344-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
	1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
		2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних контрагентів, що є предметом закупівлі та вибрано для виконання робіт ПАТ «Мотор Січ», з яким укладений договір на виконання капітального ремонту головного редуктора ВР-14, без використання електронної системи закупівель?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
                
                        
                    Номер:
                    daf0e862b7e04e25b8a4e44cf6c8026d
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    28.06.2024 13:50
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень формувалось на підставі проведеного моніторингу ринку шляхом здійснення запитів до потенційних ремонтних підприємств, що виконують ремонти вертольотів типу Мі-8 та їх компонентів (запити та відповіді додаються). При цьому вартість послуг на момент підписання договору (03.05.2024р.) була зменшена порівняно з наданою комерційною пропозицією виконавцем (30.11.2023р.). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою відновлення справності вертольоту Мі-8 шляхом встановлення відремонтованого головного редуктора ВР-14. 2. ПАТ «Мотор Січ» було обрано для виконання робіт, як єдиного виконавця капітального ремонту редуктора ВР-14, що підтверджується висновками торгово-промислової палати у 2023 та 2024 роках (додаються).
                
                        