-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти)
Завершена
10 817 542.00
UAH без ПДВ
Номер:
89dbc574838d4813860a96f0e392bbe6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-09-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2024 00:00
Період моніторингу:
09.07.2024 12:07 - 31.07.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2024-05-03-007380-a 03.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів), протокол розкриття тендерних пропозицій, договір № 482 від 01.05.2024 вартістю 10 817 542,00 грн. без ПДВ, додаткова угода № 1 від 04.07.2024 до договору № 482 від 01.05.2024, пояснення та документи Замовника надані 15.07.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
29.07.2024 17:22 - 02.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2024 17:22
Запити/Пояснення
Номер:
505ef3418246479fb36784e02b2849d3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.07.2024 17:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-03-007380-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
13b1844a3aa94d34b7c04d7ec6661589
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
15.07.2024 16:21
Опис:
Голові Державної аудиторської служби
Аллі БАСАЛАЄВІЙ
Шановна пані Алло!
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит «Про надання пояснень» щодо моніторингу UA-M-2024-07-09-000022 від 10.07.2024 на закупівлю ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення.
1. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості по даній закупівлі здійснювалося, враховуючи нагальну потребу у здійсненні закупівлі у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників (оприлюднено оголошення 28 грудня 2024 року про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти)» UA-2023-12-28-008753-a), що оскаржується а також на підставі комерційних пропозицій. Управлінням освіти були надіслані запити до ТОВ «Патрум 20», ТОВ «Понтем.уа», ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» щодо надання цінової пропозиції про надання послуги з організації шкільного харчування пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти та отримано відповідні пропозиції, а саме:
Цінова пропозиція ТОВ «Патрум 20» вих.1277 від 30.04.2024р., пропонує надавати послуги з організації шкільного харчування пільговим категоріям:
вікова група 6-11 років – 76,50 грн.,
вікова група 11-14 років – 79,00 грн.,
вікова група 14-18 років – 82,00 грн.
Комерційна пропозиція ТОВ «Понтем.уа» вих.29/04-1 від 29.04.2024р., пропонує надавати послуги з організації шкільного харчування пільговим категоріям:
вікова група 6-11 років – 76,00 грн.,
вікова група 11-14 років – 78,00 грн.,
вікова група 14-18 років – 80,00 грн.
Комерційна пропозиція ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» вих.03/02-9 від 29.04.2024р., пропонує надавати послуги з організації шкільного харчування пільговим категоріям:
вікова група 6-11 років – 77,50 грн.,
вікова група 11-14 років – 80,00 грн.,
вікова група 14-18 років – 82,00 грн.
Відповідно до вищезазначеної інформації та згідно комерційних пропозицій потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, за найменшою ціною для їх виконання обрано ТОВ «Понтем.уа» та було укладено договір про закупівлю за державні кошти від 01.05.2024 № 482 без використання електронної системи закупівель.
Закупівля здійснювалась з урахуванням максимальної економії, ефективності та пропорційності. У даному випадку єдиним критерієм відбору є найнижча ціна.
Технічні та якісні характеристики обумовлені потребами закладів освіти отримувати через шкільні їдальні учнями шкіл безперебійне, раціональне збалансоване харчування, диференційоване за віковими групами згідно з графіком, розробленим відповідальною особою Виконавця та погодженим відповідальною особою закладу освіти, що визначена наказом директора закладу освіти. Набір продуктів харчування для приготування страв у школах обов’язково має відповідати нормам, визначеним постановою КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021р. №305, та постановою КМУ «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладання податком на додану вартість» від 02.02.2011р. №116 (зі змінами), з урахуванням вимог, встановлених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти».
Закупівля ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти) необхідна для задоволення нагальних потреб дітей пільгових категорій у забезпеченні гарячим харчуванням під час учбового процесу, а саме:
дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах (групах), учням з числа дітей з інвалідністю, дітей з сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»: дітей з числа осіб, визначених у статтях 10 та 10-1 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»: дітей з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів: дітям киян –учасників антитерористичної операції, дітей учасників антитерористичної операції, загиблих (померлих) внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час участі в антитерористичній операції, та киян – учасників антитерористичної операції, які перебувають в полоні або зникли безвісти, дітям киян – Героїв Небесної Сотні та дітям киян – постраждалих учасників Революції Гідності, дітям киян, батьки яких приймали (приймають) участь у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України: дітям з числа членів сімей загиблих (померлих) киян-Захисників, киян Захисниць України: дітям, батьки яких приймали (приймають) участь у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України (на час дії воєнного стану на території України) незалежно від місця реєстрації проживання осіб, дітям з числа членів сімей загиблих (померлих) Захисників, Захисниць України: (на час дії воєнного стану на території України) незалежно від місця реєстрації проживання осіб.
№
п/п Найменування Вікова
група Кількість
дітей Всього
кількість
порцій
1 діти-сироти, діти позбавлені батьківського піклування: 6-11 39 1 350
11-14 50 1 099
14-18 25 698
2 діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах (групах): 6-11 198 6 006
11-14 55 1 586
14-18 10 425
3 учні з числа дітей з інвалідністю: 6-11 114 3 183
11-14 73 1 600
14-18 45 1 303
4 діти з сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»: 6-11 43 1 298
11-14 24 475
14-18 14 324
5 діти з числа осіб, визначених у статтях 10 та 10-1 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»: 6-11 39 1 782
11-14 12 156
14-18 4 151
6 діти з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів: 6-11 1 490 44 459
11-14 645 14 006
14-18 281 7 025
7 діти киян –учасників антитерористичної операції, дітей учасників антитерористичної операції, загиблих (померлих) внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час участі в антитерористичній операції, та киян – учасників антитерористичної операції, які перебувають в полоні або зникли безвісти: 6-11 531 15 734
11-14 298 6 613
14-18 164 3 564
8 діти киян – Героїв Небесної Сотні та дітей киян – постраждалих учасників Революції Гідності: 6-11 2 0
11-14 - 0
14-18 - 0
9 дітей киян, батьки яких приймали (приймають) участь у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України: 6-11 291 10 272
11-14 162 3 801
14-18 87 2 324
10 дітей з числа членів сімей загиблих (померлих) киян-Захисників, киян Захисниць України: 6-11 9 516
11-14 7 237
14-18 3 106
11 дітей , батьки яких приймали (приймають) участь у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України (на час дії воєнного стану на території України) незалежно від місця реєстрації проживання осіб 6-11 177 6 560
11-14 59 1 971
14-18 28 1 317
12 дітей з числа членів сімей загиблих (померлих) Захисників, Захисниць України: (на час дії воєнного стану на території України) незалежно від місця реєстрації проживання осіб 6-11 16 427
11-14 6 191
14-18 4 33
2. Відповідно до п 4-1. Постанови від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» управління освіти як розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня, забезпечує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
В свою чергу, придбання замовником послуг ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти) UA-2024-05-03-007380-a, здійснювалось шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі та оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до положень Особливостей, якими передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13 у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації не оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, передбачене пунктом 4-1. Постанови від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
На виконання вимог п. 13. Особливостей Управлінням освіти при укладенні договору про закупівлю разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Перелік документів, що додаються:
1. Запити цінових пропозицій.
2. Цінова пропозиція ТОВ «Патрум 20» вих.1277 від 30.04.2024р.
3. Комерційна пропозиція ТОВ «Понтем.уа» вих.29/04-1 від 29.04.2024р.,
4. Комерційна пропозиція ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» вих.03/02-9 від 29.04.2024р.