Закупівля здійснюється відповідно Постанови КМУ № 178 від 02.03.2022 року “Про деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану” установлено, що до припинення чи скасування воєнного стану операції з постачання товарів для заправки (дозаправки) або забезпечення транспорту Збройних Сил, Національної гвардії, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Державної прикордонної служби, Міністерства внутрішніх справ, Державної служби з надзвичайних ситуацій, Управління державної охорони, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, інших утворених відповідно до законів військових формувань, їх з’єднань, військових частин, підрозділів, установ або організацій, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, для потреб забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави обкладаються податком на додану вартість за нульовою ставкою.
Завершена
1 986 248.00UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 931.24 UAH
Період моніторингу:08.07.2024 16:50 - 30.07.2024 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.07.2024 Одеса № 145
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 08.07.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.07.2024 № 145
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
14 UA-2024-05-03-007274-a 03.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлені порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу третього пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом розміщення інформації про закупівлю відповідно до вимог пункту 24 Особливостей та Порядку № 1082 та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 26 липня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 6 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від б/д б/н, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ВСТ-ОЙЛ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ТК ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», протоколи уповноваженої особи від 17.05.2024 № 46 та № 47, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.05.2024, договір про закупівлю від 24.05.2024 № 040415-230524-ШК1321, пояснення та документи Замовника, отримані 19.07.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено.
Відповідно до пункту 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до абзацу третього пункту 14 Порядку № 1082 під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з основним словником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
В оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено в окремому електронному полі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» бензин А-95, дизельне паливо та код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти.
Проте на порушення пункту 24 Особливостей та абзацу третього пункту 14 Порядку № 1082, Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав коди товарів, визначені згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі, а саме: «бензин А-95» становить код «ДК 021:2015: 09132000-3: бензин» та «Дизельне паливо» становить код «ДК 021:2015: 09134200-9 Дизельне паливо».
Період усунення порушень:26.07.2024 11:12 - 10.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:26.07.2024 11:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Фахівець ВМТЗ 6 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області, капітан служби цивільного захисту Юлія ТИМОШЕНКО дійсно допустила порушення пункту 24 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та абзацу третього пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 за № 610/34893, однак, необхідно врахувати те, що за результатами аналізу питання дотримання Замовником (6 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області) законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено. Закупівля проводилася з дотриманням всіх принципів здійснення закупівлі: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За порушення пункту 24 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та абзацу третього пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 за № 610/34893 фахівця ВМТЗ 6 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області, капітана служби цивільного захисту Юлію ТИМОШЕНКО ПОПЕРЕДИТИ, ЩО У РАЗІ ПОВТОРНОГО ВЧИНЕННЯ З МОМЕНТУ ПРОВЕДЕННЯ ДАНОГО СЛУЖБОВОГО РОЗСЛІДУВАННЯ ДИСЦИПЛІНАРНОГО ПРОСТУПКУ ДО НЕЇ БУДУТЬ ЗАСТОСОВАНІ ЗАХОДИ ДИСЦИПЛІНАРНОГО ВПЛИВУ.
Дата до якої повинна бути надана відповідь:23.07.2024 00:00
Автор:ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40477150
Контактна особа:
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 48) 705-31-96 liana_gichka@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.05.2024 № 46 (далі – Протокол) Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ВСТ-ОЙЛ» (далі – ТОВ «ВСТ-ОЙЛ») згідно з підпунктом 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), а саме: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Так відповідно до вимог пункту 5 додатка 2 до тендерної документації обов’язковою умовою є наявність не менше двох АЗС учасника у кожному районі міста Одеси. Довідка підтвердження наявності АЗС учасника відповідно до цього пункту надається у встановленій формі.
Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку від 08.05.2024
№ 05/127, в якій зазначено, що АЗС у Пересипському (стара назва Суворовський) районі міста Одеси знаходяться на АЗС VST № 48 за адресою 65006, м. Одеса, вул. Вапняна, 54а та на АЗС VST № 42 за адресою: 65096, Одеська обл. Одеський р-н, с. Латівка, вул. Балтська дорога, буд. 150.
Відповідно до адміністративно-територіального поділу міста Одеси, вул. Балтська дорога, буд. 150 відноситься до Пересипського району міста Одеси. Також на офіційному сайті Укрпошти за адресою https://postcode.in.ua, де зазначені поштові індекси України вказано, зокрема: поштовий індекс вул. Балтська дорога, м. Одеса, Одеський район, Одеська область 65042.
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» через надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки підтвердження наявності АЗС, в якій у Пересипському (стара назва Суворовський) районі міста Одеси вказано лише одна АЗС в місті Одеса, а друга АЗС - Одеська обл., Одеський р-н, с. Латівка.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» та нерозміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, тоді як вищезазначена невідповідність у інформації поданої у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» не є випадком відсутності забезпечення тендерної пропозиції та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а також не є помилкою, виправлення якої призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо?
3. Надайте інформацію на якій стадії знаходиться виконання умов Договору від 24.05.2024 № 040415-230524-ШК1321?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
65045, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Буніна, 41
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис: У відповідь на Ваш запит 6 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області надає наступне пояснення (інформацію та документи).
1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення: 1986248,00 грн. згідно з наявною потребою замовника у закупівлі та на підставі виділених коштів у 2024 році згідно субвенції Міської цільової програми цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного і природнього характеру, забезпечення пожежної безпеки на території м. Одеса на 2022-2026 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 05.04.2022 року №40 (зі змінами) на закупівлю пально-мастильних матеріалів для потреб загону.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися відповідно до закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Дизельне паливо має відповідати вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови». Бензин А-95 – вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови».
У 6 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області в наявному підпорядкуванні знаходиться дев’ять пожежно-рятувальних частин в межах міста Одеса, які забезпечують оперативне та своєчасне реагування на надзвичайні ситуації. Особливо важлива являється діяльність пожежних частин під час реагування на надзвичайні ситуації в умовах воєнного стану. Для того щоб організувати швидку заправку транспортних засобів підпорядкованих підрозділів загону, з мінімальною кількістю витрат пально-мастильних матеріалів та заощадження часу, в тендерній документації було прописано вимогу, згідно з якою в Учасника торгів має бути в наявності не менше двох АЗС у кожному районі міста Одеси.
Було проведене дослідження ринку, при якому визначено, що дану вимогу можуть виконати щонайменше три Постачальники.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася шляхом моніторингу ринку за посиланням https://minfin.com.ua/ та отримання трьох комерційних пропозицій, що додаються.
2. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснювалася відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ: Довідку підтвердження наявності АЗС, в якій у Пересипському (стара назва: Суворовський) районі міста Одеси вказано лише одна АЗС в місті Одеса, а друга АЗС - Одеська обл. Одеський р-н, с. Латівка, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Згідно п.2.1 договору найму (оренди) від 27 червня 2022 року про передачу від ТОВ «СК ПЕТРОЛІУМ» (ЄДРПОУ – 25417282) у строкове платне користування об’єктів ТОВ «ВСТ-ОЙЛ», поданого Учасником ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» в тендерній пропозиції на підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників, підтверджено, що будівля автозаправної станції знаходиться за адресою Одеська обл., Одеський р. (колишній-Біляївський р.), с. Латівка (село Котовка), вул. Балтська дорога, буд.150.
Під час перегляду адрес місцезнаходження автозаправних станцій Учасника ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» згідно поданої інформації, на офіційному сайті учасника https://www.vst-oil.com/map/#list, наявне підтвердження що дана АЗС знаходиться за адресою Одеська область, Біляївський район, с. Котовка, вул. Балтська дорога, буд. 150.
Згідно даних отриманих з Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 18.07.2024 року на запит про отримання інформації Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку, підтверджено, що надане право оренди земельної ділянки ТОВ «СК ПЕТРОЛІУМ» (ЄДРПОУ – 25417282) знаходиться за місцем розташування: Одеська область, Біляївський район, Августівська сільська рада, с. Латівка, вул. Балтська дорога,150. Сформований витяг з підтвердженням місця розташування додається.
Згідно інформаціїної довідки на веб-порталі за посиланням https://opendatabot.ua/open/about, 17.07.2024 року сформована актуальна інформація про нерухомість та підтверджено, що право оренди земельної ділянки за адресою: Одеська обл., Біляївський р., с. Латівка, вулиця Балтська дорога, земельна ділянка 150 передано Орендодавцем -Августинівською сільською радою (код ЄДРПОУ – 04377664) Орендарю ТОВ «СК ПЕТРОЛІУМ» (ЄДРПОУ – 25417282). Отримано зображення земельної ділянки розташованої згідно кадастрового номеру ділянки за адресою: Одеська обл., Біляївський р., с. Латівка, вулиця Балтська дорога, 150 на географічній карті, що додається до пояснення.
Згідно рішення Одеської міської ради №1198-VIII від 03.05.2023 року перейменовано два райони адміністративно-територіального ділення міста Одеси. Суворовський район отримав назву Пересипський. Малиновський район перейменовано в Хаджибейський. На офіційному сайті Одеської міської ради за посиланням https://omr.gov.ua/ua/news/232659 було опубліковано презентацію про перейменування вищевказаних районів з публікацією георграфічної карти територіальних меж Пересипського району, згідно якої земельна ділянка за адресою Одеська обл., Біляївський р., с. Латівка, вулиця Балтська дорога, 150 знаходиться не в межах міста Одеси. Матеріали додаються.
Окрім того, звертаємо увагу на висновок Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування від 03 лютого 2021 року Протокол № 59 "Про перейменування села Латівка Біляївського району Одеської області" згідно тексту якого "Село Латівка входить до складу Усатівської сільської територіальної громади та знаходиться на відстані 12 км від міста Одеса." Відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону України " Про порядок вирішення окремих питань адміністративно-територіального устрою України " № 3285-IX найменування (перейменування) населених пунктів здійснюється Верховною Радою України. Вказане також свідчить про те, що село Латівка (Міжлиманське) є окремим населеним пунктом та не знаходиться у територіальних межах міста Одеси.
Згідно Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зважаючи на вищевикладене, даний недолік згідно якого пропозиція Учасника ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» не відповідала технічним вимогам тендерної документації та була відхилена згідно чинного законодавства, не підлягає під право надання виправлення невідповідностей протягом 24 годин згідно пункту 43 Особливостей у зв'язку з тим, що усунення даного недоліку неможливе.
3. Стан виконання договору від 24.05.2024 №040415-230524-ШК1321: виконано у повному обсязі відповідно до умов договору.
Документи, що додаються:
- три комерційні пропозиції та матеріали з сайту https://minfin.com.ua/ на 5х аркушах;
- договір найму (оренди) від 27 червня 2022 року на 11х аркушах;
- довідка з Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 18.07.2024 року на 3х аркушах;
- інформаційна довідка з веб-порталу https://opendatabot.ua/open/about на 2х аркушах та зображення земельної ділянки на географічній карті на 2х аркушах;
- презентація з сайту https://omr.gov.ua/ua/news/232659 з зображенням георграфічної карти територіальних меж Пересипського району міста Одеси на 8х аркушах.