-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект мультимедійного обладнання (Тип 2) для навчальних кабінетів 5-6 класів НУШ
Завершена
1 814 222.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 142.22 UAH
мін. крок: 1% або 18 142.22 UAH
Номер:
0209210f8441433d886951d842ce374a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-22-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.08.2024 00:00
Період моніторингу:
22.08.2024 11:54 - 13.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.08.2024 № 44-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 22.08.2024 № 44-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-05-03-000930-a 03.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, виконання рішення колегії АМКУ від 29.05.2024 №9451-р/пк-пз, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 09.04.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 29.05.2024 №9451-р/пк-пз, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, охорони здоров’я,культури, сім’ї, молоді та спорту Іршавської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03 травня 2024 року; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на звернення за роз’ясненнями до процедури закупівель; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» (далі – ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС»); протокольне рішення уповноваженої особи про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» вимогам тендерної документації від 16.05.2024 року; рішення органу оскарження від 29.05.2024 №9451-р/пк-пз; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» від 05.06.2024 року; повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2024 року; договір про закупівлю від 17.06.2024 №99; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 22 та 28 серпня 2024 року.
Період усунення порушень:
05.09.2024 16:34 - 11.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.09.2024 16:34
Запити/Пояснення
Номер:
dd203633e8ac4c3d9a3de507ec4e8fe6
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.08.2024 13:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Комплект мультимедійного обладнання (Тип 2) для навчальних кабінетів 5-6 класів НУШ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-03-000930-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2202f9c339794e85b1be9de94dea0efc
Назва:
Інформація щодо запиту
Дата опублікування:
23.08.2024 15:07
Опис:
ВООЗКСМС Іршавської міської ради інформує, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» розміщено на офіційніому сайті замовника за наступним посиланням: https://rada.info/upload/users_files/41912705/6980ac3948473f9bc6e7917a9cf85580.doc
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 1 814 222,00 грн.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Номер:
0b901ca093a546fea7a6183cda664add
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
28.08.2024 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.09.2024 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Комплект мультимедійного обладнання (Тип 2) для навчальних кабінетів 5-6 класів НУШ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-03-000930-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином Уповноваженою особою відділу освіти, охорони здоров"я, культури, сім"ї, молоді та спорту Іршавської міської ради (далі – Замовник) здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" та було прийнято рішення про визначення його переможцем, а не відхилення його тендерної пропозиції як такої, що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, тоді як:
Замовником у Додатку 2 «ТЕХНІЧІ ВИМОГИ» тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності товару технічним вимогам учаснику необхідно надати, зокрема, наступні документи: скан-копію гігієнічного сертифікату та/або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та декларації про відповідність.
Так, учасником ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" у складі тендерної пропозиції подано: Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на дошки презентацiйнi магнiтно-маркернi, корковi ТМ Atria (файл: «СЕС дошки Atria.pdf.), Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на монітори, відеомонітори з тюнером, проектори(з обладнанням радіо доступу або без нього) ТМ Acer, Aopen та декларації про відповідність на проектори т.м. Acer (файл: «Документи якості проектор.pdf).
Проте, Учасником ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" всупереч вищеописаним вимогам Замовника, у складі тендерної пропозиції не надано декларацію про відповідність на маркерні дошки для мультимедійного проектора Atria WE120X160 E line (згідно пропозиції Учасника), чим не підтверджено відповідність вищезазначеного товару технічним вимогам Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b0449c0b575a4c0bbffbe98e408d2fbc
Назва:
Інформація щодо запиту
Дата опублікування:
30.08.2024 15:52
Опис:
З приводу поставленого запитання пояснюємо наступне. Згідно вимог додатку 2 тендерної документації: 2. Товар має відповідати вимогам та рекомендаціям, відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 року № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», а саме: мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим документацією не встановлено вимоги про наявність декларації про відповідність вимогам технічних регламентів саме для маркерної дошки. Більше того, маркерні дошки, що входять до складу інтерактивного комплексу не є електронним обладнанням та не підлягають оцінці на відповідність вимогам Технічних регламентів, тому сертифікати відповідності та декларації про відповідність на них не видаються уповноваженими органами. Абзацом 1 частини 3 статті 22, частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовники не мають права вимагати в тендерній документації, а учасники не повинні подавати в тендерній пропозиції документи, що не передбачені законодавством. Також зауважимо, що неподання учасником документа про якість товару є помилкою, для виправлення якої замовник повинен надати час учаснику. Таким чином не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" як такої, що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Також ми не вважаємо помилкою неподання декларації про відповідність вимогам технічних регламентів маркерної дошки, оскільки такі документи не видаються для даного товару. Натомість учасником надано інший документ з переліку - Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи, що ми вважаємо достатнім для визнання товару таким, що відповідає вимогам тендерної документації.