-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання та прасування білизни)
Завершена
612 760.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 127.60 UAH
мін. крок: 1% або 6 127.60 UAH
Номер:
5fd365d7c0184ce9b63e220fd57dcdce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-27-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2024 00:00
Період моніторингу:
27.05.2024 17:49 - 18.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.05.2024 №42-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.05.2024 №42-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2024-05-03-000602-a 03.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Постанови №1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ФОП Явнич Ольга Любомирівна, ФОП Герасімов В.О., ФОП Кулик Світлана Миколаївна, ТОВ «ЛБК груп», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Медичного реабілітаційного центру МВС України «Південний Буг» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03 травня 2024 року (далі – тендерна документація), запитання до процедури від 07 травня 2024 року, відповідь Замовника від 08 травня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП Явнич Ольга Любомирівна, ФОП Герасімов В.О., ФОП Кулик Світлана Миколаївна, ТОВ «ЛБК груп», протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей до 15 травня 2024 року ФОП Явнич Ольга Любомирівна, рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ФОП Явнич Ольга Любомирівна від 15 травня 2024 року (протокол б/н), рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ФОП Герасімов В.О. від 15 травня 2024 року (протокол б/н), рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ФОП Кулик Світлана Миколаївна від 15 травня 2024 року (протокол б/н), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ЛБК груп» від 16 травня 2024 року, договір від 23 травня 2024 року №436-ВТ (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 23 травня 2024 року та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 12 та 14 червня 2024 року через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Водночас абзацами першим та п’ятим пункту 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178, зокрема відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому пункту 28 Постанови №1178.
Так, в абзаці восьмому пункту 28 Постанови №1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Постанови №1178, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Згідно з абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Постанови №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови №1178.
За результатами моніторингу установлено, що в пункті 8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 1 тендерної документації Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Постанови №1178. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
При цьому, постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382 до Постанови №1178 внесені зміни, а саме виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 Постанови №1178.
Отже, виходячи із вище викладеного тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пункту 28 Постанови №1178.
Також, моніторингом установлено невідповідності в тендерній документації, а саме Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro 03 травня 2024 року розміщено тендерну документацію (файл «тд.doc») в складі якої міститься проєкт договору (додаток 5 тендерної документації) наступного змісту, зокрема:
- у пункті 4.2. розділу 4 «Порядок здійснення оплати» визначено, що замовник сплачує виконавцю кошти за надані послуги на підставі акту наданих послуг та рахунку в повному обсязі на протязі 10-ти банківських днів після отримання рахунку замовником.
Поряд з цим, Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro 03 травня 2024 року також розміщено проєкт договору (файл «додаток 5.docx») у якому пункт 4.2. розділу 4 «Порядок здійснення оплати» Замовником викладено у наступній редакції, а саме: оплата здійснюється після надання послуг (після оплата). Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом 100% оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату послуг (згідно п. 7 ст. 51 Бюджетного кодексу України – за фактом надання послуг). Для проведення оплати до рахунка додається акт наданих послуг. Замовник здійснює оплату за надані послуги в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за надання послуги здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за наданні послуги здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок.
Період усунення порушень:
17.06.2024 17:42 - 02.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2024 17:42
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано позовну заяву до Вінницького окружного адміністративного суду
Дата публікації:
20.06.2024 10:26
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Рішення Вінницького окружного адміністративного суду
Дата публікації звіту:
10.04.2025 09:44
Запити/Пояснення
Номер:
daba8c5198e8430081c6339270419496
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.06.2024 12:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прання та прасування білизни (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-03-000602-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Яким чином вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), якщо так, то надайте посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Обґрунтуйте наявність в додатку 1 тендерної документації вимог щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції довідок довільної форми для підтвердження відповідності вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості), із одночасним зазначенням в тендерній документації, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту (пункт 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції»?
4. З яких підстав пункт 8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додаток 1 тендерної документації містить вимогу щодо надання учасником та переможцем процедури закупівлі документу, що підтверджує відсутність підстави, зазначеної в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, тоді як дана вимога виключена з Особливостей на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382?
5. Яким чином учасником ТОВ «ЛБК груп» виконано вимоги пункту 5 додатку 3 тендерної документації в частині надання гарантійного листа із зазначенням інформації, а саме: «термін виконання, з урахуванням поставки – не більше 48 годин з моменту вивозу білизни. Надання послуг здійснюється протягом 2024 року в період з дня укладання договору до 31 грудня 2024 року частинами, відповідно до замовлення не менше чотирьох разів на тиждень», тоді як, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛБК груп» надано лист, в якому не міститься уся інформація, що визначена пунктом 5 додатку 3 тендерної документації (файлі «Гарантійний лист термін виконання.pdf»)?
6. З яких підстав умови договору від 23 травня 2024 року №436-ВТ (далі – Договір), не відповідають змісту проекту договору (додаток 5 тендерної документації), зокрема:
- пункт 4.2. розділу 4 «Порядок здійснення оплати» Договору змінено: «Оплата здійснюється після надання послуг (після оплата). Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом 100% оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату послуг (згідно п. 7 ст. 51 Бюджетного кодексу України – за фактом надання послуг). Для проведення оплати до рахунка додається акт наданих послуг. Замовник здійснює оплату за надані послуги в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за надання послуги здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за наданні послуги здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок»
- пункт 10.1. розділу 10 «Строк дії договору» Договору змінено: «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін в частині надання послуг дії з дня укладання договору по 31 грудня 2024 року, а в частині розрахунків до повного їх здійснення»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
70f41d4e871f439f9f4795f07fbfcaf4
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
12.06.2024 14:06
Опис:
Розглянувши питання поставлені по закупівлі ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання та прасування білизни) (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-000602-a) інформуємо наступне:
1. Яким чином вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
1 Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення
(послуги з прання та прасування білизни)
(ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-000602-a).
2 Обґрунтування технічних та якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника (для належного забезпечення функціональної
з урахуванням вимог чинного законодавства та зазначені у тендерній документації.
ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення
прання подушок – 120 кг;
прання ковдр та покривал – 600 кг;
Прання килимів та доріжок – 800 кг
прання білизни, рушників, скатерок, чохлів – 15000 кг.
3 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення З метою визначення очікуваної вартості проведено дослідження ринку та встановлено, що вартість предмета закупівлі який передбачається технічним завданням становить
612760,00 грн. грн
ТОВ «ЛБК Груп» вартість прання за 1 кг становить 37,00-38,00 грн.
ФОП Кулик С.М. вартість прання за 1 кг становить – 38,00 грн-39,00 грн
Розмір бюджетного призначення (під очікувану вартість) складає 612760,00 грн. грн
.
2. Надайте інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), якщо так, то надайте посилання яке буде доступне для перегляду.
Відповідне обґрунтування розміщено на сайті МРЦ МВС України «Південний Буг» за посиланням
https://docs.google.com/document/d/1o7Z4_YZ0nmi1uvBgKxnStWTasdeKlZE0lo7m8D5y-Ck/edit
https://juzhbug.com.ua/suspended-ua.html
3. Обґрунтуйте наявність в додатку 1 тендерної документації вимог щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції довідок довільної форми для підтвердження відповідності вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості), із одночасним зазначенням в тендерній документації, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту (пункт 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції»?
Відповідно до п 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Вказана норма не передбачає пункту заборони вимагати а носить визначення Замовник не вимагає. Тому в тендерній документації міститься зазначена норма.
Крім того учасниками не оскаржено тендерну документацію в установленому порядку.
4. З яких підстав пункт 8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додаток 1 тендерної документації містить вимогу щодо надання учасником та переможцем процедури закупівлі документу, що підтверджує відсутність підстави, зазначеної в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, тоді як дана вимога виключена з Особливостей на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382?
В тендерній документації міститься норма «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту» В тендерній документації відсутній відповідний пункт та вказана норма носить технічну помилку.
5. Яким чином учасником ТОВ «ЛБК груп» виконано вимоги пункту 5 додатку 3 тендерної документації в частині надання гарантійного листа із зазначенням інформації, а саме: «термін виконання, з урахуванням поставки – не більше 48 годин з моменту вивозу білизни. Надання послуг здійснюється протягом 2024 року в період з дня укладання договору до 31 грудня 2024 року частинами, відповідно до замовлення не менше чотирьох разів на тиждень», тоді як, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛБК груп» надано лист, в якому не міститься уся інформація, що визначена пунктом 5 додатку 3 тендерної документації (файлі «Гарантійний лист термін виконання.pdf»)?
Вказана вимога підтверджуються у файлі Технічні вимоги.pdf
6. З яких підстав умови договору від 23 травня 2024 року №436-ВТ (далі – Договір), не відповідають змісту проекту договору (додаток 5 тендерної документації), зокрема: - пункт 4.2. розділу 4 «Порядок здійснення оплати» Договору змінено: «Оплата здійснюється після надання послуг (після оплата). Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом 100% оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату послуг (згідно п. 7 ст. 51 Бюджетного кодексу України – за фактом надання послуг). Для проведення оплати до рахунка додається акт наданих послуг. Замовник здійснює оплату за надані послуги в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за надання послуги здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за наданні послуги здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок» - пункт 10.1. розділу 10 «Строк дії договору» Договору змінено: «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін в частині надання послуг дії з дня укладання договору по 31 грудня 2024 року, а в частині розрахунків до повного їх здійснення»?
Оприлюднений проект договір повністю відповідає проекту договору розміщеному в файлі додаток 5 та на його укладання ТОВ "ЛБК груп" надана згода з зазначеним проектом файлі Істотні умови договору.pdf.
Номер:
bd702cbbfbaa484e99dc81ffe9c5f17c
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
14.06.2024 13:02
Опис:
Розглянувши питання поставлені по закупівлі ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання та прасування білизни) (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-000602-a) інформуємо наступне:
Щодо пункту 10.1. розділу 10 «Строк дії договору» Договору змінено: «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін в частині надання послуг дії з дня укладання договору по 31 грудня 2024 року, а в частині розрахунків до повного їх здійснення»
Інформуємо, що під час формування проекту договору в тендерній документації допущено технічну помилку в строк дії договору помилково вказано 31 грудня 2023 року хоча відповідно до п 1.1. договору визначено 1.1. Виконавець зобов'язується у 2024 році з дня укладання договору по 31.12.2024 року надати Споживачу послуги з прання та прасування білизни, а Замовник оплатити такі послуги.
Також зазначена норма зазначена в тендерній документації
4.4. строк поставки надання послуг З дня укладання договору з дня укладання договору до 31.12.2024року