• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку ((ЛОТ 1 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Закарпатській області - 600 путівок), (ЛОТ 2 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Закарпатській області - 400 путівок))

Завершена

23 100 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 92 400.00 UAH
Номер: 04cfd206230f40a4a1d86b2a834fa5f4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-04-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 04.06.2024 11:44 - 26.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2024 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 26 UA-2024-05-02-010760-a 02.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, o.s.usoltsev@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Крок» за лотом 2 установлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а також принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ФОП Селянчина Матвія Васильовича, Дочірнього підприємства «Клінічний санаторій «Карпати» Приватного акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України «УКРПРОФОЗДОРОВНИЦЯ», ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор’я», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протокол № 99/2; від 05.05.2024; тендерну пропозицію ФОП Селянчин Матвій Васильович за Лотами 1 та 2; протоколи уповноваженої особи Департаменту молоді та спорту виконавчого округу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №99/4 від 17.05.2024 та №№ 99/5, 99/8 від 23.05.2024; тендерну пропозицію Дочірнього підприємства «Клінічний санаторій «Карпати» Приватного акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України «УКРПРОФОЗДОРОВНИЦЯ» за Лотами 1 та 2; протоколи уповноваженої особи Департаменту молоді та спорту виконавчого округу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №№ 99/6, 99/9 від 23.05.2024; тендерну пропозиції приватного підприємства «Крок» за Лотом 2; протокол № 99/10 уповноваженої особи Департаменту молоді та спорту виконавчого округу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.05.2024; тендерну пропозицію ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор’я» за Лотом 1; протокол № 99/7 уповноваженої особи Департаменту молоді та спорту виконавчого округу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.05.2024; повідомлення про намір укласти договір від 23.05.2024; договір № 168 про закупівлю путівок на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 31.05.2024 на суму 13 860 000,00 без ПДВ, пояснення та документи Замовника, надані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій під час моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлені вимоги, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам до предмета закупівлі, необхідно надати: «Договір про страхування від нещасних випадків на час перебування дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку». Пунктом 4.4. розділу І та додактом 3 до тендерної документації визначено, що строк надання послуг оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Закарпатській області за придбаними путівками: до 24.12.2024 року, тривалістю 21 календарний день. Учасником приватне підприємтво «Крок» (далі – ПП «Крок») за Лотом 2 в складі тендерної пропозиції на виконання зазначених вище вимог надано Договір добровільного страхування від нещасних випадків від 29.03.2024 № 028Гнв4зд (файл «Договір страхування.PDF») (далі – Договір), термін дії Договору з 09.06.2024 по 31.08.2024. Отже термін дії наданого Договіру не охоплював весь час перебування дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку та був менший ніж визначено вимогами пункту 4.4 розділу І та додатку 3 тендерної документації Замовника. Водночас, протокол № 99/10 уповноваженої особи Департаменту молоді та спорту виконавчого округу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.05.2024 (далі – Протокол № 99/10), відхиляє тендерну пропозиції учасника ПП «Крок» (лот 2) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як такого що у складі тендерної пропозиції не надав такі документи: «6. Договір про страхування від нещасних випадків на час перебування дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку.» Вимогами пункту 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Пунктом 43 Особливостей та пунктом 2 розділу V тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виявлені Замовником невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Крок» вимогам тендерної документації, які відповідно до Протоколу № 99/10 були підставою для відхилення його пропозиції, не призводять до зміни предмета закупівлі. Таким чином Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не оприлюднив електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та не надав можливість учаснику ПП «Крок» їх усунути. Отже тендерну пропозицію учасника ПП «Крок» Замовник відхилив на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, з урахуванням пункту 43 Особливостей, чим недотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі. В електронній системі закупівель оприлюднено інформацію про відміну торгів за лотом 2 через відхилення усіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 24.06.2024 17:29 - 09.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 24.06.2024 17:29

Запити/Пояснення