-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку ((ЛОТ 1 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Закарпатській області - 600 путівок), (ЛОТ 2 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Закарпатській області - 400 путівок))
Завершена
23 100 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 92 400.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 92 400.00 UAH
Номер:
04cfd206230f40a4a1d86b2a834fa5f4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-04-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2024 00:00
Період моніторингу:
04.06.2024 11:44 - 26.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.06.2024 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2024-05-02-010760-a 02.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Крок» за лотом 2 установлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а також принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ФОП Селянчина Матвія Васильовича, Дочірнього підприємства «Клінічний санаторій «Карпати» Приватного акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України «УКРПРОФОЗДОРОВНИЦЯ», ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор’я», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протокол № 99/2; від 05.05.2024; тендерну пропозицію ФОП Селянчин Матвій Васильович за Лотами 1 та 2; протоколи уповноваженої особи Департаменту молоді та спорту виконавчого округу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №99/4 від 17.05.2024 та №№ 99/5, 99/8 від 23.05.2024; тендерну пропозицію Дочірнього підприємства «Клінічний санаторій «Карпати» Приватного акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України «УКРПРОФОЗДОРОВНИЦЯ» за Лотами 1 та 2; протоколи уповноваженої особи Департаменту молоді та спорту виконавчого округу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №№ 99/6, 99/9 від 23.05.2024; тендерну пропозиції приватного підприємства «Крок» за Лотом 2; протокол № 99/10 уповноваженої особи Департаменту молоді та спорту виконавчого округу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.05.2024; тендерну пропозицію ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор’я» за Лотом 1; протокол № 99/7 уповноваженої особи Департаменту молоді та спорту виконавчого округу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.05.2024; повідомлення про намір укласти договір від 23.05.2024; договір № 168 про закупівлю путівок на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 31.05.2024 на суму 13 860 000,00 без ПДВ, пояснення та документи Замовника, надані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій під час моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлені вимоги, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам до предмета закупівлі, необхідно надати: «Договір про страхування від нещасних випадків на час перебування дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку».
Пунктом 4.4. розділу І та додактом 3 до тендерної документації визначено, що строк надання послуг оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Закарпатській області за придбаними путівками: до 24.12.2024 року, тривалістю 21 календарний день.
Учасником приватне підприємтво «Крок» (далі – ПП «Крок») за Лотом 2 в складі тендерної пропозиції на виконання зазначених вище вимог надано Договір добровільного страхування від нещасних випадків від 29.03.2024 № 028Гнв4зд (файл «Договір страхування.PDF») (далі – Договір), термін дії Договору з 09.06.2024 по 31.08.2024.
Отже термін дії наданого Договіру не охоплював весь час перебування дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку та був менший ніж визначено вимогами пункту 4.4 розділу І та додатку 3 тендерної документації Замовника.
Водночас, протокол № 99/10 уповноваженої особи Департаменту молоді та спорту виконавчого округу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.05.2024 (далі – Протокол № 99/10), відхиляє тендерну пропозиції учасника ПП «Крок» (лот 2) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як такого що у складі тендерної пропозиції не надав такі документи: «6. Договір про страхування від нещасних випадків на час перебування дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку.»
Вимогами пункту 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Пунктом 43 Особливостей та пунктом 2 розділу V тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Виявлені Замовником невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Крок» вимогам тендерної документації, які відповідно до Протоколу № 99/10 були підставою для відхилення його пропозиції, не призводять до зміни предмета закупівлі.
Таким чином Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не оприлюднив електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та не надав можливість учаснику ПП «Крок» їх усунути. Отже тендерну пропозицію учасника ПП «Крок» Замовник відхилив на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, з урахуванням пункту 43 Особливостей, чим недотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі.
В електронній системі закупівель оприлюднено інформацію про відміну торгів за лотом 2 через відхилення усіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
24.06.2024 17:29 - 09.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2024 17:29
Запити/Пояснення
Номер:
21d3f496e4b4482db35023f28866552b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.06.2024 13:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку ((ЛОТ 1 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Закарпатській області - 600 путівок), (ЛОТ 2 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Закарпатській області - 400 путівок))» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-02-010760-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
7efdb92406b54aaa9397d6288cd856a2
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
11.06.2024 17:49
Опис:
Щодо надання пояснень
Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) отримано запит через електрону систему закупівель про надання пояснень (інформації, документів) щодо проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку ((ЛОТ 1 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Закарпатській області - 600 путівок), (ЛОТ 2 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Закарпатській області - 400 путівок)), (далі – Закупівля, Послуга), ідентифікатор UA-2024-05-02-010760-a , згідно рішення Державної аудиторської служби України про початок моніторингу процедури закупівлі від 03.06.2024 № 111.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Якісні характеристики предмета закупівлі, зазначені у Додатку 2 до тендерної документації щодо Закупівлі, встановлені Замовником відповідно до частини другої статті 22 Закону, зокрема з описом усіх необхідних характеристик послуги з посиланням на стандартні характеристики, умови та вимоги, пов’язані з послугою, що закуповується, передбачені існуючими стандартами, нормами та правилами, а саме:
- Закон України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008
№ 375-VI, в частині переліку складових державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей та встановлених вимог до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;
- Закон України «Про позашкільну освіту» від 22.06.2000 № 1841-III, в частині організації оздоровчими закладами навчально-виховного процесу;
- постанова Кабінету Міністрів України від 28.04.2009 № 426 «Про затвердження Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій»;
- постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
- Державні санітарні правила і норми «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99 (затверджено постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23);
- наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 13.08.2009 № 2881 «Про затвердження Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2009 р. за №854/16870);
- наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 16.04.2009 № 1254 «Про затвердження Типових штатним нормативів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30 квітня 2009 р. за №396/16412);
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 № 172 «Про затвердження Державних санітарних правил розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 липня 1996 р. за № 378/1403);
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 11.07.2000 № 160 «Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах» в частині затвердження форми № 318/0 «Акт прийняття дитячого оздоровчого табору»;
- наказ Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 р. за №252/26697) «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні».
Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, інформуємо.
Заходи щодо організації оздоровлення та відпочинку дітей міста Києва проводяться Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент) на виконання комплексної міської цільової програми «Молодь та спорт столиці» на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради II сесії IX скликання від 16 грудня 2021 року № 4034/4075. 483
Згідно рішення Київської міської ради ІІ сесії ІХ скликання від 14.12.2023
№ 7531/7572 «Про бюджет міста Києва на 2024 рік» Департаменту, як головному розпоряднику бюджетних коштів по коду бюджетної програми 1113140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» заплановані видатки в сумі 272 080 644 грн.
Зокрема, Департаменту на забезпечення реалізації заходів з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, бюджетними призначеннями по коду бюджетної програми 1113140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» передбачено видатки у розмірі 200 840 812 грн.
Розрахунок видатків Департаменту на 2024 рік щодо оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку сформовано за результатами проаналізованої та узагальненої інформації, отриманої шляхом опитування та надходження листів-потреби від районних в місті Києві державних адміністрацій та дитячо-юнацьких спортивних шкіл міста Києва та з урахуванням надання базового переліку послуг, що входить до вартості путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, а саме: розміщення та проживання (в капітально-зведеній будівлі не менше двох поверхів з блочним або по-кімнатним розміщенням з цілодобовим постачанням холодної/гарячої води та цілодобовим теплопостачанням) (за потребою у період опалювального сезону); організація повноцінного збалансованого 5-ти разового харчування на добу; організація виховної діяльності та дозвілля (гуртків, екскурсій, тощо); послуги з організації фізкультурно-спортивної діяльності (забезпечення умовами для проведення тренувань вихованців дитячо-юнацьких спортивних шкіл та клубів); медичне обслуговування (наявність обладнаного медпункту, ізолятору з кваліфікованим медичним персоналом, цілодобове чергування медичного працівника та надання невідкладної медичної допомоги); психологічні послуги; організація навчального процесу (наявність мережі Wi-Fi та обладнаного приміщення для проведення онлайн-навчання); організація виховного процесу; інформаційні послуги; страхування від нещасних випадків на час перебування дітей в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку; цілодобова охорона дитячого закладу оздоровлення та відпочинку; наявність облаштованих захисних споруд (укриттів), тощо.
Враховуючи доведений обсяг бюджетних призначень та кількість дітей, які потребують оздоровлення та відпочинку (9100 дітей), Департаментом, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», проведено аналіз ринку послуг з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, та на підставі комерційних пропозицій постачальників, мережі Інтернет щодо ціни на відповідну послугу, визначено очікувану вартість путівок на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку з орієнтовного розрахунку вартості одного ліжко-дня на одну особу, у розмірі 1100,00 грн.
Необхідно зазначити, що під час проведення аналізу інформації щодо вартості послуги оздоровлення, Департаментом також враховувався термін перебування дитини в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку тривалістю 21 календарний день, а також можливість забезпечення виконавцем в межах надання послуги наявність тижневого запасу питної води, продуктів харчування тривалого зберігання та медикаментів.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту Замовника, інформуємо.
З метою виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
та відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 №1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит»» (зі змінами та доповненнями), Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» за посиланням https://kyivaudit.gov.ua.