-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лікарські засоби (ДК 021:2015:33600000-6 - Фармацевтична продукція, 33651600-4 Вакцини ): ВАКЦИНА ДЛЯ ПРОФІЛАКТИКИ ЗАХВОРЮВАНЬ, ЩО ВИКЛИКАЮТЬСЯ ВІРУСОМ ПАПІЛОМИ ЛЮДИНИ ТИПІВ 16 ТА 18 (Papillomavirus (human types 16, 18));
Завершена
360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Номер:
acf47189df394bca9add9e624f9e9c60
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-03-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2024 00:00
Період моніторингу:
03.06.2024 17:01 - 25.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2024 № 51-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
03.06.2024 № 51-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14. UA-2024-05-02-010181-a, 02.05.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанови № 1178 встановлено порушення п.1 ч. 2 ст. 22, абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону № 922 та п. 28 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 Полтавської міської ради» (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТМ-Фарм»; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 14.05.2024 б/н; повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2024; договір від 21.05.2024 № 69; відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені 06.06.2024 та 12.06.2024 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові № 1178 встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме п.1 ч. 2, абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону № 922, п. 28 Особливостей з огляду на наступне.
Відповідно до п.1 ч. 2 ст. 22 Закону № 922 у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Згідно з абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Абзацом 1 п. 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням цих Особливостей.
При цьому, в п. 44 Особливостей передбачено виключний перелік підстав для відхилення. Так, згідно абз. 8 пп. 1 п. 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням цих Особливостей.
Разом з цим, замовником у тендерній документації (Розділ 5 «Оцінка тендерної пропозиції» пункт 3 «Відхилення тендерних пропозицій») зазначено, зокрема: «…є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176)».
Отже, на дату проведення процедури закупівлі № UA-2024-05-02-010181-a (02.05.2024) чинна редакція Особливостей зі змінами від 09.04.2024, викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням, в тому числі, з Ісламської Республіки Іран.
З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 11.06.2024 через електронну систему закупівель замовнику надано відповідний запит.
Надана замовником відповідь від 12.06.2024 не спростовує задокументованого порушення з даного питання, оскільки у своїй відповіді замовник зауважив: «…Враховуючи важливість даної закупівлі для територіальної громади та мету її проведення, а саме репродуктивне здоров’я жінок Полтавської міської територіальної громади на 2024 рік (профілактика цервікального раку шийки матки), уповноважена особа керувалася чиною редакцією Постанови № 1178 зі змінами від 13.02.2024 р., в тому числі щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням з РФ / РБ Ісламської Республіки Іран, а також проведений уповноваженою особою аналіз учасника/переможця закупівлі на етапі кваліфікації його відповідності вимогам, щодо заборони здійснювати публічні закупівлі з громадянами рф/Білорусіії/Ісламської Республіки Іран та відповідно документально підтвердженої відсутності походження товару з даних країн не вплинуло на прозорість проведення процедури закупівлі, максимальної економії бюджетних коштів, тому відсутність абзацу 1 та 2 пункту 2 Особливостей в Тендерній документації не порушило їх.
В результаті оцінки тендерної пропозиції учасника/переможця уповноваженою особою не було здійснено закупівлю товару з походженням від РФ / РБ /Ісламської Республіки Іран. Вакцина є товарами виробництва – Глаксо Сміт Кляй Біолоджі Калз С.А.; БЕЛЬГІЯ».
Враховуючи викладене, тендерна документація складена замовником з порушенням п.1 ч. 2 ст. 22, абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону № 922 та п. 28 Постанови № 1178.
Період усунення порушень:
21.06.2024 14:14 - 06.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.06.2024 14:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник погоджується зі встановленими порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених органом державного фінансового контролю Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області та забов’язується в подальшому дотримуватись норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Враховуючи, що уповноважена особа керувалася чиною редакцією Постанови № 1178 зі змінами від 13.02.2024 р., а також проведеним аналізом учасника/переможця закупівлі на етапі кваліфікації його відповідності вимогам, щодо заборони здійснювати публічні закупівлі з громадянами РФ/РБ/Ісламської Республіки Іран та відповідно документально підтвердженої відсутності походження товару з даних країн, що в цілому не вплинуло на прозорість проведення процедури закупівлі, максимальної економії бюджетних коштів та відсутність абзацу 1 та 2 пункту 2 Особливостей в Тендерній документації в подальшому не призвела до закупівлі товару з вище вказаних країн та їх громадян, що в результаті оцінки тендерної пропозиції учасника/переможця уповноваженою особою не призвело і до здійснення закупівлі товару з походженням від РФ / РБ /Ісламської Республіки Іран (предметом закупівлі є товар виробництва виробництва – Глаксо Сміт Кляй Біолоджі Калз С.А.; Бельгія»).
З огляду на відсутність механізму усунення встановленого порушення, а саме пункту 1 частини 2 статті 22, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Постанови № 1178 та з метою недопущення встановлених порушень в подальшому при проведенні закупівель, здійснено заходи які направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, а саме застосуванням до уповноваженої особи усного попередження - проведення бесіди, щодо вимог чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель та направлення її на навчання з нормативно-правого регулювання закупівель під час воєнного стану згідно наказу № 39-аг від 17.06.2024 (скан-копія додається окремим файлом).
Дата публікації звіту:
21.06.2024 15:39
Запити/Пояснення
Номер:
289eedbcec2447949c0ca004b599fd0f
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.06.2024 17:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 360000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-02-010181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c1e173e573774dd0b6a5c22347632f05
Назва:
Відповідь на запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.06.2024 16:30
Опис:
Уповноважена особа Комунального підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 Полтавської міської ради» (далі- Підприємство) за результатами розгляду запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОї СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, щодо надання пояснень від щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-05-02-010181-a, повідомляє наступне.
Метою діяльності Підприємства є забезпечення медичного обслуговування населення шляхом надання йому медичних послуг в порядку та обсязі, встановлених законодавством в тому числі - проведення профілактичних щеплень; впровадження нових форм та методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації захворювань та станів; визначення потреби структурних підрозділів Підприємства та населення у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні для забезпечення населення доступною, своєчасною та якісною медичного допомогою; участь у розробці заходів, спрямованих на збереження і покращення здоров’я населення;
На підставі Рішення Полтавської міської ради від 29.12.2023 року Про затвердження програми «Репродуктивне здоров’я жінок Полтавської міської територіальної громади на 2024-2025 роки», розрахунку фінансового ресурсу програми «Репродуктивне здоров’я жінок Полтавської міської територіальної громади на 2024 рік», плану використання бюджетних коштів на 2024 рік (лімітної довідки та внесених змін до неї від 09.02.2024р.) та відповідно службової записки головної медичної сестри від 08.02.2024 року у замовника виникла потреба в закупівлі - Лікарських засобів (ДК 021:2015:33600000-6 - Фармацевтична продукція, 33651600-4 Вакцини ): ВАКЦИНА ДЛЯ ПРОФІЛАКТИКИ ЗАХВОРЮВАНЬ, ЩО ВИКЛИКАЮТЬСЯ ВІРУСОМ ПАПІЛОМИ ЛЮДИНИ ТИПІВ 16 ТА 18 (Papillomavirus (human types 16, 18));
При здійсненні вище вказаної закупівлі було залучено фахівців відповідальних за подальше використання даної фармацевтичної продукції, що закупляється як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмету визначалися відповідно до внутрішніх нормативних документів Підприємства. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу Підприємства в даній продукції з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах ( у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін https://moz.gov.ua/reestr-optovo-vidpusknih-cin-na-likarski-zasobi та ін).
Під час проведення ринкових консультацій уповноваженою особою були проведені телефонні бесіди з потенційними учасникам ринку щодо обговорення даного предмету закупівлі з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі, слід зазначати, що дані дії уповноваженої особи не тягнуть за собою виникнення зобов'язань з боку Замовника щодо надання переваг учасникам ринку, що брали участь в ринкових консультаціях.
Уповноваженою особою була опрацьована та проаналізована загальнодоступна інформація щодо цін та асортиментуфармацевтичної продукції, яка містилась у відкритих джерелах та інформацію, яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за ідентифікаторами закупівлі: UA-2024-04-24-006130-a (Полтавська обл.), UA-2023-12-13-010183-a (Житомирська обл.), а також цінові пропозиції, що були надані замовнику в закупівлі : UA-2024-02-08-011697-a щодо аналогічного предмету закупівлі.
Результати аналізу вище зазначеного дозволили визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість.
Уповноваженою особою при проведенні закупівлі: Лікарських засобів (ДК 021:2015:33600000-6 - Фармацевтична продукція, 33651600-4 Вакцини ): ВАКЦИНА ДЛЯ ПРОФІЛАКТИКИ ЗАХВОРЮВАНЬ, ЩО ВИКЛИКАЮТЬСЯ ВІРУСОМ ПАПІЛОМИ ЛЮДИНИ ТИПІВ 16 ТА 18 (Papillomavirus (human types 16, 18)) не порушувались принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, відкритості та прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до них з метою запобігання можливим запобігання корупційним діям.
Номер:
9b33897e89304773a2f901bc4051a000
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.06.2024 17:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.06.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 360000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-02-010181-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- моніторингом встановлено, що в пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не містить жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран. Поясніть вищезазначене.
Пояснення, інформацію, в тому числі конкретне посилання на розміщення обґрунтування, та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f7dee97f066e456fb3739d487d67963a
Назва:
відповідь № 2 на звернення
Дата опублікування:
12.06.2024 14:56
Опис:
Уповноважена особа Комунального підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 Полтавської міської ради» (далі- Підприємство) за результатами розгляду запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОї СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, щодо надання додаткових пояснень щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-05-02-010181-a, предмет закупівлі: Лікарських засобів (ДК 021:2015:33600000-6 - Фармацевтична продукція, 33651600-4 Вакцини): ВАКЦИНА ДЛЯ ПРОФІЛАКТИКИ ЗАХВОРЮВАНЬ, ЩО ВИКЛИКАЮТЬСЯ ВІРУСОМ ПАПІЛОМИ ЛЮДИНИ ТИПІВ 16 ТА 18 (Papillomavirus (human types 16, 18)) повідомляє наступне :
Враховуючи важливість даної закупівлі для територіальної громади та мету її проведення, а саме репродуктивне здоров’я жінок Полтавської міської територіальної громади на 2024 рік (профілактика цервікального раку шийки матки), уповноважена особа керувалася чиною редакцією Постанови № 1178 зі змінами від 13.02.2024 р., в тому числі щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням з РФ / РБ Ісламської Республіки Іран, а також проведений уповноваженою особою аналіз учасника/переможця закупівлі на етапі кваліфікації його відповідності вимогам, щодо заборони здійснювати публічні закупівлі з громадянами рф/Білорусіії/Ісламської Республіки Іран та відповідно документально підтвердженої відсутності походження товару з даних країн не вплинуло на прозорість проведення процедури закупівлі, максимальної економії бюджетних коштів, тому відсутність абзацу 1 та 2 пункту 2 Особливостей в Тендерній документації не порушило їх.
В результаті оцінки тендерної пропозиції учасника/переможця уповноваженою особою не було здійснено закупівлю товару з походженням від РФ / РБ /Ісламської Республіки Іран. Вакцина є товарами виробництва – Глаксо Сміт Кляй Біолоджі Калз С.А.; БЕЛЬГІЯ