• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт рентгенкабінету комунального підприємства «Волинська обласна психіатрична лікарня м.Луцька » Волинської обласної ради за адресою вул. Теремнівська, 98 в с. Липини Луцького району Волинської області (Код ДК ЄЗС 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

2 383 157.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 915.79 UAH
Номер: 70d08bee0f6d4002a6e05b9a32bdfe4f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-27-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 27.08.2024 11:56 - 18.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.08.2024 № 44-з Луцьк Про початок моніторингу процедури закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 26.08.2024 № 44-з Перелік процедури закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-05-02-008748-a від 02.05.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю Замовником установлено, що недотримано вимог пункту 3 Порядку №1082. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунальне підприємство «Волинська обласна психіатрична лікарня м.Луцька» Волинської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.05.2024 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬЕКОБУД» та Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЮКЕСОН ГРУП»»; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 22.05.2024 та від 23.05.2024; повідомлення про намір укласти договір від 23.05.2024; договір підряду від 30.05.2024 №477 на суму 2 097 490,00 гривень; додаткова угода від 31.07.2024 №1 та додаткова угода від 30.08.2024 №2 до договору підряду від 30.05.2024 №477; відповіді Замовника від 04.09.2024 та від 12.09.2024 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Відповідно до норм пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Пунктом 24 Особливостей визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 інформацію про закупівлю. Також, пунктом 26 Особливостей визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Моніторингом встановлено, що Замовником 10.05.2024 в електронній системі закупівель були внесені зміни до тендерної документації. Згідно абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час здійснення моніторингу цієї закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області 11.09.2024 надало через електронну систему закупівель Замовнику запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо внесення змін до тендерної документації та оприлюднення переліку змін до тендерної документації, причин розбіжностей кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації. Відповідно наданих 12.09.2024 Замовником пояснень зміни вносилися до оголошення в частині кінцевого терміну подання пропозицій, оскільки при публікації було допущено механічну помилку. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок №1082), у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Таким чином, Замовником при оприлюдненні та розміщенні інформації про закупівлю недотримано вимог пункту 3 Порядку №1082.
Період усунення порушень: 17.09.2024 10:40 - 02.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 17.09.2024 10:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Зобов’язуюся пройти навчання, щодо вдосконалення знань у сфері публічних закупівель, гарантую більш не допускати порушень у проведенні закупівлі та діяти згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 17.09.2024 16:11

Запити/Пояснення