-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт повного комплексу будівель і споруд КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ОСКІЛЬСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ за адресою: Харківська область, Ізюмський район, Оскільська територіальна громада, комплекс будівель і споруд № 33. Черга 1. Пусковий комплекс 1 відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт повного комплексу будівель і споруд КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ОСКІЛЬСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ за адресою: Харківська область, Ізюмський район, с. Оскіл, вул. Лісна, 1»
Торги не відбулися
27 768 518.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 277 685.18 UAH
мін. крок: 1% або 277 685.18 UAH
Номер:
15aa474c782643abb2b8793f68338aec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-24-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.05.2024 00:00
Період моніторингу:
24.05.2024 19:33 - 15.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.05.2024 № 85
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 24.05.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.05.2024 № 85
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
24 UA-2024-05-02-007913-a 02.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; внесення змін до тендерної документації; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північносхідний офіс Держаудитслужби зобов’язує скасувати рішення про визначення переможця та відмінити закупівлю відповідно до підпунту 2 пункту 50 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції учасника; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КУ Оскільський психоневрологічний інтернат (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.05.2024 зі змінами від 06.05.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 17.05.2024, тендерну пропозицію ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС», протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.04.2024, протокол розгляду тендерної пропозиції від 23.05.2024 № № 9/ВС, протокол розгляду тендерної пропозиції від 30.05.2024 № № 10/ВС, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 29.05.2024 року (далі – Пояснення).
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що згідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно пункту 28 Особливостей зокрема вказано, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Поряд з цим, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, моніторингом установлено, що Додаток 3 до тендерної документації містить вимогу, що Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), а також містить вимоги щодо необхідності підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, визначених абзацом 14 пункту 47 Особливостей, що не відповідає пункту 47 Особливостей в редакції змін, внесених Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024.
Крім того, пункти 1 та 2 розділу 2 тендерної документації містять інформацію щодо порядку внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації, однак за змістом процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до тендерної документації не відповідає пункту 54 Особливостей в редакції змін, внесених Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024.
Таким чином, тендерна документації затверджена Протоколом уповноваженої особи № 7/ВС від 06.05.2024 без врахування змін до Особливостей, внесених Постановою Кабінету Міністрів України №382 від 02.04.2024, не відповідає нормам пунктів 47 та 54 Особливостей, в результаті чого порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей.
Моніторингом розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено, що Додатком 2 до тендерної документації встановлена вимога надання копії посвідчення електрогазозварника (не менше ніж на 1 особу) на підтвердження кваліфікації електрозварника. Поряд з цим, відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації, документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
При цьому, учасником ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС» у складі тендерної пропозиції надано посвідчення на №313-2 на СТРАРЧЕНКО А.О. заповнено на російській мові, без перекладу українською мовою, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу 1 тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС» невідповідностей та наданням відповідних документів, подання яких передбачалося тендерною документацією в частині надання документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону 24.05.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно встановленого порушення.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.05.2024 Замовник оприлюднив пояснення наступного змісту: «…У складі тендерної пропозиції учасника надано Посвідчення сер. ПК № 313-2. Варто зазначити, що надане посвідчення викладене українською мовою, а окремі записи, а саме ПІБ, професія, дата та кваліфікація викладені російською мовою. Тендерна документація не містить вимог надання перекладу документів, які містять окремі записи іншими мовами..».
Однак, зазначене пояснення не спростовує факт наявності порушення пункту 43 Особливостей.
Моніторингом розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено, що пунктом 2.2.1. додатку 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації встановлена вимога надання скан-копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на виконання робіт, що є предметом закупівлі. У разі залучення співвиконавців, яких учасник планує залучати до виконання робіт, учасник має надати Скан-копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на виконання робіт (у разі виконання співвиконавцем робіт, що потребують наявність Ліцензії або іншого дозвільного документа).
Поряд з цим, відповідно до додатку 4 до тендерної документації передбачено такий вид робіт як покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій.
Пунктом 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затверджений постановою КМУ від 23.11.2016 № 852 передбачено: Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
При цьому, учасником ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС» у складі тендерної пропозиції не надано документа дозвільного характеру, що не відповідає вимогам пункту 2.2.1. додатку 2 до тендерної документації.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону 24.05.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно встановленого порушення.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.05.2024 Замовник оприлюднив пояснення наступного змісту: «…Відповідно до п.2.2.1. додатку 2 до тендерної документації необхідно надати Скан-копію ліцензії або документа дозвільного характеру (У РАЗІ ЇХ НАЯВНОСТІ) на виконання робіт, що є предметом закупівлі. На виконання п.2.2.1 додатку 2 до тендерної документації Учасник лист № 05-14/16 від 14.05.2024 року, файл «16. Лист про субпідрядника до 20 %..PDF», в якому зазначає, що планує залучати ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС» для виконання робіт. А також надано Наказ про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення № 324 від 04.06.2018, Ліцензію № 19-Л від 04 квітня 2018, та Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Окрім цього, на виконання п.2.2.1 додатку 2 до тендерної документації Учасник надав Довідку № 05-14/25 від 14.05.2024 року, файл «25. Довідка дозвільні.PDF», в якій зазначено, що документи подаються з урахуванням Постанови Кабінету міністрів України № 314 від 18 березня 2022 року. А також надано Декларації № 066124/24 про провадження господарської діяльності та Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Слід звернути увагу, що згідно Постанови Кабінету міністрів України № 314 від 18 березня 2022 року у період воєнного стану ПРАВО НА ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЖЕ НАБУВАТИСЯ суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, БЕЗ ОТРИМАННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ДОКУМЕНТІВ (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2. У додатку 2 відсутній такий виді діяльності, як Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення), тобто право на провадження такої діяльності може набуватись на підставі декларації без отримання дозвільних документів.
Відповідно до п. 42 Особливостей та абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій.
Враховуючи викладене, Замовником буде скасовано рішення про визначення учасника переможцем. Також Замовник звернеться за підтвердженням інформації, наданої учасником щодо дозвільних документів субпідрядника, у визначеному Законом порядку».
Замовником 30.05.2024 оприлюднено Протокол Уповноваженої особи від 30.05.2024 № 10/ВС про відміну рішення про визнання учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС".
Поряд з цим, 05.06.2024 Замовником оприлюднено Протокол Уповноваженої особи від 05.06.2024 № 12/ВС, зміст якого містить наступну інформацію: «…04 травня 2024 року Замовник отримав від ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС» лист № 66 від 03.06.2024 року з додатками (Копія листа з додатками додається до цього протоколу).
Серед наданих субпідрядником документів є Декларація № 039404/23 про провадження господарської діяльності від 03.07.2023 року відповідно до якої ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС» має право під час дії в Україні військового часу виконувати серед іншого і роботи з покриття з вогнезахисного матеріалу, що прямо передбачено змістом Постанови Кабінету міністрів України № 314 від 18 березня 2022 року. Також слід зазначити, що Замовником у п.2.2.1. додатку 2 до тендерної документації було некоректно та без врахування постанови КМУ № 314 від 18 березня 2022 року зазначено вимогу щодо надання скан-копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на виконання робіт, що є предметом закупівлі. …»
Протокол Уповноваженої особи від 05.06.2024 № 12/ВС учасника визначено переможцем та оприлюднено повідомлення про визначеня переможця.
Однак, зазначене не спростовує порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, відповідно до якого тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС» підлягала відхиленню як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Оскільки, пункт 2.2.1. додатку 2 до тендерної документації містить чітку вимогу щодо необхідності надання дозвільних документів.
Поряд з цим твердження Замовника, що у п.2.2.1. додатку 2 до тендерної документації було некоректно та без врахування постанови КМУ № 314 від 18 березня 2022 року зазначено вимогу щодо надання довільних документів не спростовує факт порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки абзацом 3 пункту 54 Особливостей визначено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Однак, Замовник не скористався своїм правом та вніс зміни до вимог тендерної документації.
Поряд з цим, п. 42 Особливостей та абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону передбачають, що Замовник має право звернутися ВИКЛЮЧНО за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій.
Враховуючи, що на момент кінцевого терміну подання тендерної пропозиції у складі поданих учасником ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС» відсутні дозвільні документи, Замовник не мав права скористатися п. 42 Особливостей та абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону.
Відповідно до підпунту 2 пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
10.06.2024 14:35 - 25.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.06.2024 14:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповнаважена особа КУ ОПНІ повідомляє, що на виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2024-05-02-007913-a Північно-східним офісом Держаудитслужби від 10.06.2024 року протоколом від 11.06.2024 року № 14/ВС рішення про визнання переможцем закупівлі UA-2024-05-02-007913-a ТОВ «Проектний Альянс» було відмінено та учасника дискаліфіковано. Після завершення періоду оскарження рішення, а саме 17.06.2024 року 00-00 годин , вказана закупівля буде автоматично відмінена електронною системою закупівель.
Дата публікації звіту:
14.06.2024 12:04
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- corruptionAwarded: Так
Опис:
рішення про визнання переможцем закупівлі UA-2024-05-02-007913-a ТОВ «Проектний Альянс» було відмінено
Дата публікації:
14.06.2024 19:51
Запити/Пояснення
Номер:
9bdbb79f68cc4c55bea9bcef7edf775d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.05.2024 22:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт повного комплексу будівель і споруд КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ОСКІЛЬСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ за адресою: Харківська область, Ізюмський район, Оскільська територіальна громада, комплекс будівель і споруд № 33. Черга 1. Пусковий комплекс 1 відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт повного комплексу будівель і споруд КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ОСКІЛЬСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ за адресою: Харківська область, Ізюмський район, с. Оскіл, вул. Лісна, 1»» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-02-007913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. ВІДПОВІДНО до п.7 р.1 тендерної документації Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. При цьому, Посвідчення на №313-2 на СТРАРЧЕНКО А.О. заповнено на російській мові.
Чому Замовником відповідно до п.43 Особливостей не оприлюднено повідомлення про усунення невідповідностей учаснику ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" стосовно вищевикладеного.
4. Додаток 5 до тендерної документації містить наступну інформацію: «Прим.: *Зміст та форма додатків згідно пунктів 20.17.1., 20.17.4. цього проекту договору підряду визначається згідно відповідних документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції.»
Яким саме чином учасником ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" виконано вищезазначену вимогу Замовника?
Що саме мав на увазі Замовник вищезазначеною вимогою, враховуючи що проект договору не містить пунктів 20.17.1., 20.17.4.
5. Відповідно до п.2 р.5 тендерної пропозиції вимагається Довідка з обслуговуючого банку/банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видані не раніше дати виходу оголошення про проведення цих торгів.
Яким саме чином учасником ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" виконано вищезазначену вимогу Замовника, враховуючи що надана учасником довідка з АТ "ОТП Банк" містить лише інформацію про відсутність заборгованості за кредитами.
6. Відповідно до п.2.2.1. додатку 2 до тендерної документації необхідно надати Скан-копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на виконання робіт, що є предметом закупівлі. У разі залучення співвиконавців, яких учасник планує залучати до виконання робіт, учасник має надати Скан-копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на виконання робіт (у разі виконання співвиконавцем робіт, що потребують наявність Ліцензії або іншого дозвільного документа).
Поряд з цим, відповідно до додатку 4 до тендерної документації передбачено такий вид робіт як покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій.
Пунктом 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затверджений постановою КМУ від 23.11.2016 № 852 передбачено: Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
Яким саме чином учасником ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" виконано вищезазначену вимогу Замовника, враховуючи серед наданих учасником дозвільних документів субпідрядника ТОВ «Охорона Мастер» є наказ державної служби України з надзвичайних ситуацій №324 від 04.06.2018, зі змісту якого не вбачається наявності ліцензії на такий вид робіт як покриття з вогнезахисного матеріалу?
7. Відповідно до п.6 р.3 тендерної документації, згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за виконанні роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника. Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України учасники у складі своєї пропозиції мають надати згоду щодо вищезазначених умов.
Яким саме чином учасником ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" виконано вищезазначену вимогу Замовника?
8. Відповідно до п.2 р.5 тендерної документації, У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
При цьому, учасником не надано лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів:
- оригіналом довіреності;
- повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи - підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи) або копії ID-карти, що посвідчує його особу, та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру.
-У випадку, якщо учасник не є громадянином України, то надається копія всіх сторінок паспортного документу іноземця та/або посвідки на постійне проживання, що підтверджує таку особу (переклад таких документів на українську мову повинен бути засвідчений нотаріусом
- копія свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу.
Яким саме чином учасником ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" виконано вимогу до п.2 р.5 в частині надання листа-роз’яснення в довільній формі стосовно відсутності у складі тендерної пропозиції вищезазначених документів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d0575afafd01472897121e5e2760dabf
Назва:
Відповідь на запит в межах проведення моніторингу
Дата опублікування:
29.05.2024 16:51
Опис:
ВІДПОВІДЬ
на запит у межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт повного комплексу будівель і споруд КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ОСКІЛЬСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ за адресою: Харківська область, Ізюмський район, Оскільська територіальна громада, комплекс будівель і споруд № 33. Черга 1. Пусковий комплекс 1 відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт повного комплексу будівель і споруд КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ОСКІЛЬСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ за адресою: Харківська область, Ізюмський район, с. Оскіл, вул. Лісна, 1»» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-02-007913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного.
ВІДПОВІДЬ:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі відповідних розділів проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт повного комплексу будівель і споруд КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ОСКІЛЬСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ за адресою: Харківська область, Ізюмський район, с. Оскіл, вул. Лісна, 1», затвердженої Розпорядженням начальника Харківської обласної військової адміністрації № 779В від 19.10.2023 року та Експертного звіту № EX01:2344-5498-5900-1463 від 14.09.2023 року.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
ВІДПОВІДЬ:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-05-02-007913-a) оприлюднювалось на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів- Харківської обласної військової адміністрації, а саме: Головна/ Обласна військова адміністрація/ Структура адміністрації/ Структурні підрозділи/ Департамент соціального захисту населення/ публічні закупівлі
Посилання: : https://kharkivoda.gov.ua/content/documents/1122/112104/files/ОБГРУНТУВАННЯ%20Котельня%20Прачка.pdf
3. ВІДПОВІДНО до п.7 р.1 тендерної документації Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. При цьому, Посвідчення на №313-2 на СТРАРЧЕНКО А.О. заповнено на російській мові. Чому Замовником відповідно до п.43 Особливостей не оприлюднено повідомлення про усунення невідповідностей учаснику ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" стосовно вищевикладеного.
ВІДПОВІДЬ:
Згідно п. 7 р. 1 Тендерної документації - Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
У складі тендерної пропозиції учасника надано Посвідчення сер. ПК № 313-2. Варто зазначити, що надане посвідчення викладене українською мовою, а окремі записи, а саме ПІБ, професія, дата та кваліфікація викладені російською мовою.
Тендерна документація не містить вимог надання перекладу документів, які містять окремі записи іншими мовами.
Згідно п. 1 р. 3 Тендерної документації Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, відсутні підстави для оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей учаснику відповідно до п.43 Особливостей, а також відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
4. Додаток 5 до тендерної документації містить наступну інформацію: «Прим.: *Зміст та форма додатків згідно пунктів 20.17.1., 20.17.4. цього проекту договору підряду визначається згідно відповідних документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції.» Яким саме чином учасником ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" виконано вищезазначену вимогу Замовника? Що саме мав на увазі Замовник вищезазначеною вимогою, враховуючи що проект договору не містить пунктів 20.17.1., 20.17.4.
ВІДПОВІДЬ:
Додатком 5 визначено, що *Зміст та форма додатків згідно пунктів 20.17.1., 20.17.4. цього проекту договору підряду визначається згідно відповідних документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції.
Варто зазначити, що вказаним Додатком не вимагається від учасників подання документів згідно пунктів 20.17.1., 20.17.4, а такі додатки визначаються згідно документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції.
Зокрема такими документами є Форма "тендерна пропозиція" визначена Додатком 1, відомості про наявність сертифікованого інженера проектувальника в частині кошторисної документації, які підтверджують можливість розрахунку вартості робіт у відповідності до Кошторисних норм України, що визначено Додатком 4, наявність програмного комплексу «Будівельні технології – КОШТОРИС» (або програмний комплекс, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків) що визначено Додатком 4 тощо.
Вимога надання учасником у складі тендерної пропозиції згідно примітки в Додатку 5 міститься тільки щодо проекту календарного графіку, котрий міститься у складі пропозиції учасника.
Замовник мав на увазі, що додатки до Проекту Договору (Додаток 5 Тендерної документації) 21.17.1. Договірна ціна; та 21.17.4. Локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів визначаються згідно документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції (формуються під час підписання договору про закупівлю з переможцем, на підставі наданих Учасником документів тендерної пропозиції).
При оформленні приміток до проекту договору замовником була допущена технічна помилка, а саме невірно вказані номера додатків проекту договору (20.17.1., 20.17.4. - 21.17.1., 21.17.4), що ніяким чином не впливало на кваліфікацію учасника та визнання його переможцем.
Таким чином, відсутні підстави для оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей учаснику відповідно до п.43 Особливостей, а також відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
5. Відповідно до п.2 р.5 тендерної пропозиції вимагається Довідка з обслуговуючого банку/банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видані не раніше дати виходу оголошення про проведення цих торгів. Яким саме чином учасником ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" виконано вищезазначену вимогу Замовника, враховуючи що надана учасником довідка з АТ "ОТП Банк" містить лише інформацію про відсутність заборгованості за кредитами.
ВІДПОВІДЬ:
Згідно пп. 29 п. 3. р. І Інструкції з бухгалтерського обліку операцій із фінансовими інструментами в банках України, затвердженої Постановою Правління Національного банку України № 14 від 21.02.2018 прострочена заборгованість - це заборгованість, не погашена в строк, установлений договором.
Виходячи зі змісту наданої Учасником довідки АТ «ОТП Банк» № i63968 від 07.05.2024 р. – в учасника відсутня заборгованість за кредитами (як не погашена в строк, установлений договором, так і будь-яка інші заборгованість за кредитами).
Таким чином, відсутні підстави для оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей учаснику відповідно до п.43 Особливостей, а також відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
6. Відповідно до п.2.2.1. додатку 2 до тендерної документації необхідно надати Скан-копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на виконання робіт, що є предметом закупівлі. У разі залучення співвиконавців, яких учасник планує залучати до виконання робіт, учасник має надати Скан-копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на виконання робіт (у разі виконання співвиконавцем робіт, що потребують наявність Ліцензії або іншого дозвільного документа). Поряд з цим, відповідно до додатку 4 до тендерної документації передбачено такий вид робіт як покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій. Пунктом 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затверджений постановою КМУ від 23.11.2016 № 852 передбачено: Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). Яким саме чином учасником ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" виконано вищезазначену вимогу Замовника, враховуючи серед наданих учасником дозвільних документів субпідрядника ТОВ «Охорона Мастер» є наказ державної служби України з надзвичайних ситуацій №324 від 04.06.2018, зі змісту якого не вбачається наявності ліцензії на такий вид робіт як покриття з вогнезахисного матеріалу?
ВІДПОВІДЬ:
Відповідно до п.2.2.1. додатку 2 до тендерної документації необхідно надати Скан-копію ліцензії або документа дозвільного характеру (У РАЗІ ЇХ НАЯВНОСТІ) на виконання робіт, що є предметом закупівлі.
На виконання п.2.2.1 додатку 2 до тендерної документації Учасник лист № 05-14/16 від 14.05.2024 року, файл «16. Лист про субпідрядника до 20 %..PDF», в якому зазначає, що планує залучати ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС» для виконання робіт. А також надано Наказ про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення № 324 від 04.06.2018, Ліцензію № 19-Л від 04 квітня 2018, та Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Окрім цього, на виконання п.2.2.1 додатку 2 до тендерної документації Учасник надав Довідку № 05-14/25 від 14.05.2024 року, файл «25. Довідка дозвільні.PDF», в якій зазначено, що документи подаються з урахуванням Постанови Кабінету міністрів України № 314 від 18 березня 2022 року. А також надано Декларації № 066124/24 про провадження господарської діяльності та Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Слід звернути увагу, що згідно Постанови Кабінету міністрів України № 314 від 18 березня 2022 року у період воєнного стану ПРАВО НА ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЖЕ НАБУВАТИСЯ суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, БЕЗ ОТРИМАННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ДОКУМЕНТІВ (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2. У додатку 2 відсутній такий виді діяльності, як Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення), тобто право на провадження такої діяльності може набуватись на підставі на підставі декларації без отримання дозвільних документів.
Відповідно до п. 42 Особливостей та абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій.
Враховуючи викладене, Замовником буде скасовано рішення про визначення учасника переможцем. Також Замовник звернеться за підтвердженням інформації, наданої учасником щодо дозвільних документів субпідрядника, у визначеному Законом порядку.
7. Відповідно до п.6 р.3 тендерної документації, згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за виконанні роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника. Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України учасники у складі своєї пропозиції мають надати згоду щодо вищезазначених умов. Яким саме чином учасником ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" виконано вищезазначену вимогу Замовника?
ВІДПОВІДЬ:
На виконання п.6 р.3 тендерної документації Учасник надав згоду № 05-14/9 від 14.05.2024 року, файл «9. Згода з умовами щодо розрахунку.PDF».
Таким чином, відсутні підстави для оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей учаснику відповідно до п.43 Особливостей, а також відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
8. Відповідно до п.2 р.5 тендерної документації, У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. При цьому, учасником не надано лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів: - оригіналом довіреності; - повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи - підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи) або копії ID-карти, що посвідчує його особу, та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру. -У випадку, якщо учасник не є громадянином України, то надається копія всіх сторінок паспортного документу іноземця та/або посвідки на постійне проживання, що підтверджує таку особу (переклад таких документів на українську мову повинен бути засвідчений нотаріусом - копія свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу. Яким саме чином учасником ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" виконано вимогу до п.2 р.5 в частині надання листа-роз’яснення в довільній формі стосовно відсутності у складі тендерної пропозиції вищезазначених документів.
ВІДПОВІДЬ:
Пунктом 1 р.3 Тендерної документації чітко визначено, які документи для підтвердження повноважень повинен надати Учасник, а саме: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується:
для керівника учасника – копією виписки з протоколу зборів засновників або копією протоколу зборів засновників та/або копією наказу про призначення або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника учасника;
для іншої посадової особи учасника– оригіналом довіреності та копією виписки з протоколу зборів засновників або копією протоколу зборів засновників та/або копією наказу про призначення керівника або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника учасника, який надав довіреність;
повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи - підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи) або копії ID-карти, що посвідчує його особу, та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру.»
На виконання п.1 р.3 тендерної документації Учасник надав Довідку № 05-14/4 від 14.05.2024 року, файл «9. Довідка про підписанта.PDF», Довідку № 05-14/5 від 14.05.2024 року, файл «5. Довідка керівник.PDF», зі змісту яких вбачається, що уповноваженою особою учасника є керівник. Документи, передбачені для керівника учасника подані у складі тендерної пропозиції.
Окрім цього, зі змісту п.14.3.2 Статуту, поданого учасником у складі тендерної пропозиції, керівник діє від імені Товариства без довіреності.
Також, у складі тендерної пропозиції учасник надав Форму Тендерна пропозиція № 05-14/18 від 14.05.2024 року, файл «18. ФОРМА Тендерна пропозиція.PDF» з відомостями про учасника, Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, файл «Копії інших документів.PDF» зі змісту яких вбачається, що учасником є юридична особа. Про те, що учасником є юридична особа (не є фізичною особою, або фізичною особою-підприємцем) свідчить й Звіт з ЄДР, сформований в електронній системі закупівель.
Згідно п 2 р. 5 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції також повинен надати: 1. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість АБО копія свідоцтва про сплату єдиного податку АБО витягу з реєстру платника відповідного податку.
Учасником у складі тендерної пропозиції подано Витяг з реєстру платників податку на додану вартість.
Таким чином, Учасник за цим пунктом не повинен надавати лист –роз’яснення.
Згідно п. 1 р. 3 Тендерної документації Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, відсутні підстави для оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей учаснику відповідно до п.43 Особливостей, а також відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Фахівець з публічних закупівель,
Уповноважена особа КУ ОПНІ Олександр ДУБОВИК