-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Модульна споруда лазне-пральний комплекс»
Завершена
10 930 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 54 650.00 UAH
Номер:
f2c9c74eefec468d97a787c240d0a237
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-04-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2024 00:00
Період моніторингу:
04.06.2024 11:42 - 26.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.06.2024 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2024-05-02-004920-a 02.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору та його оприлюднення установлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, розгляду пропозиції ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 12.06.2024 № 1 до Договору, недопущення установлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі військової частини 3102 Національної гвардії України
(далі - Замовник) б/н та б/д, реєстр отриманих пропозицій, пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖБУДГРУП» (далі –
ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.05.2024 № 162, повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2024, договір купівлі-продажу від 21.05.2024 № 36/КЕС на суму 10 930 000,00 грн з ПДВ (далі – Договір), пояснення (інформація та документи) Замовника надані 12.06.2024 та 17.06.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 6 Оголошення Замовник установив вимогу щодо строку поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 31.07.2024.
При цьому, відповідно до укладеного за результатами спрощеної закупівлі Договору, умова строку поставки товару відсутні.
На запит Держаудитслужби Замовник надав 17.06.2024 пояснення, що «12.06.2024. між ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» та Військовою частиною 3102 Національної гвардії України була укладена додаткова угода №1 до договору № 38/КЕС від 28.05.2024 згідно якої, внесено зміни в пункт 2.1 Договору шляхом зазначення строку поставки товару до 31.07.2024 р». Копію додаткової угоди завантажено до запиту/
Отже, в ході моніторингу. Замовник уклав додаткову угоду від 12.06.2024 № 1 до Договору, згідно якої вніс зміни та доповнив пункт 2.1 Договору та виклав його в такій редакції «Продавець повідомляє Покупцю про готовність товару до передачі протягом 100 календарних днів з моменту підписання цього договору. Строк поставки товару до 31.07.2024».
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Згідно пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Проте, за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник станом на 24.06.2024 не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 12.06.2024 № 1 до Договору, чим порушив вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
25.06.2024 17:49 - 10.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.06.2024 17:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог, викладених у висновку про результати проведення моніторингу Державною аудиторською службою України від 25 червня 2024 року, надаємо пояснення про вжиття заходів усунення порушень:
Стосовно зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 12.06.2024 № 1 до Договору, недопущення установлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що порушення були усунуті шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 12.06.2024 № 1 до Договору.
Дата публікації звіту:
26.06.2024 10:27
Запити/Пояснення
Номер:
29eaa576bf144f7eaf11dc13a1dd7d2b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.06.2024 15:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі модульної споруди лазне-прального комплексу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-02-004920-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
68c3fdc3cc184b339d510dcb55ea4fb2
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу UA-M-2024-06-04-000038 закупівлі: UA-2024-05-02-004920-a
Дата опублікування:
12.06.2024 17:14
Опис:
На виконання вимог, викладених у запиті Державної аудиторської служби України від 07 червня 2024 року, відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 06 червня 2024 року:
Стосовно питання «Постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» Уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: відповідно до кошторисних призначень субвенції в/ч 3102 НГУ за КЕКВ 3110 на 2024 рік. Закупівля здійснюється з метою забезпечення потреб структурних підрозділів та служб військової частини 3102 для належного безперебійного виконання службово-бойових завдань.
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі: З урахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275, замовником було обрано варіант розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної цінової інформації та направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій.
У відповідь на запити цінових пропозицій, Замовником було отримано 3 комерційні пропозиції (до пояснення додаються комерційні пропозиції), що були враховані під час визначення очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін, а саме
1. ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» - 10 930 000,00 грн за 1 комплект;
2. ТОВ «РСУ-9» - 13 881 100,00 грн за 1 комплект;
3. ТОВ «РЕНМІТ – 13 225 300,00 грн за 1 комплект
Розглянувши пропозиції підприємств було встановлено, що пропозиція ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» є найбільш економічно вигідною. Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння цін та визначення найнижчої ціни.
Очікувана вартість визначена відповідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 та становить 10 930 000,00 з ПДВ. Кількість - 1 комплект.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Закупівля здійснюється з метою забезпечення потреб структурних підрозділів та служб військової частини 3102 для належного безперебійного виконання службового-бойових завдань. Особовий склад підрозділів на період проведення навчань в польових умовах (полігонах) та зонах тимчасової дислокації потребує умов для дотримання санітарно-гігієнічних норм. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (додаються) визначені відповідно до потреб замовника та вимог чинних стандартів якості до предмету закупівлі:
Модульна споруда (МС-ЛПК) призначена для індивідуального прання особистих речей та миття особового складу підрозділів у польових умовах (полігонах) та зонах тимчасової дислокації. Конструкція повинна передбачати можливість відносно швидкого монтажу на підготовленому майданчику замовника, здійснення демонтажу та перебазування в польових умовах за потреби. Конструкція повинна бути обладнана системами: блискавкозахисту, заземлення, електроживлення, освітлення, вентиляції, водяного обігріву, а також точками підключення води та каналізації.
Номер:
8c01afb2c6c84a1696f4a0c7b3bbad9f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.06.2024 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі модульної споруди лазне-прального комплексу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-02-004920-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Військова частина 3102 Національної гвардії України не встановила в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
3. Надати пояснення щодо причини відсутності в проекті договору купівлі-продажу (додаток 4) та відповідно в укладеному договорі від 21.05.2024
№ 36/КЕС строку поставки товару, визначеного в пункті 6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, до 31.07.2024.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a2933544caa94cd5825d041828272300
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу UA-M-2024-06-04-000038 закупівлі: UA-2024-05-02-004920-a
Дата опублікування:
17.06.2024 16:26
Опис:
На виконання вимог, викладених у запиті Державної аудиторської служби України від 06 червня 2024 року, відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 12 червня 2024 року:
Стосовно питання 1. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі виконано вимоги частини другої статті 41 Закону? Уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що вимоги частини другої статті 41 Закону були виконані шляхом надання Учасником якого визнано переможцем необхідних документів через електронну систему закупівель відповідно до розділу 15 (Інша інформація) Оголошення. Копії зазначених документів додаються.
Стосовно питання 2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Військова частина 3102 Національної гвардії України не встановила в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону? Уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю є правом, а не обов’язком замовника.
В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, що відображено в пунктах 12 та 13 Оголошення.
Стосовно питання 3. Надати пояснення щодо причини відсутності в проекті договору купівлі-продажу (додаток 4) та відповідно в укладеному договорі від 21.05.2024 № 36/КЕС строку поставки товару, визначеного в пункті 6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, до 31.07.2024. Уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що 12.06.2024 р. Між ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» та Військовою частиною 3102 Національної гвардії України була укладена додаткова угода №1 до договору № 36/КЕС від 21.05.2024 р. згідно якої, внесено зміни в пункт 2.1 Договору шляхом зазначення строку поставки товару до 31.07.2024 р.