• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Модульна споруда медичний пункт»

Завершена

13 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 000.00 UAH
Номер: 0eda73d39b8c495e96fc3e22e36c4d3b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-04-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 04.06.2024 11:14 - 26.06.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2024 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 54 UA-2024-05-02-004789-a 02.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.m.petrovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору та його оприлюднення установлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду пропозицій ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» установлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, розгляду пропозиції ТОВ «ГІПЕРІОН 2020», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 12.06.2024 № 1 до Договору, недопущення установлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), своєчасності надання роз’яснень, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі (далі - Оголошення), затверджене рішенням уповноваженої особи від 02.05.2024 № 140, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГІПЕРІОН 2020» (далі – ТОВ «ГІПЕРІОН 2020»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖБУДГРУП» (далі – ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП»), вимога про усунення невідповідностей до 17.05.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.05.2024 № 167, від 21.05.2024 № 176, договір купівлі – продажу від 28.05.2024 № 38/КЕС на суму 13 200 000,00 грн. (далі – Договір), пояснення Замовника надані 11.06.2024, 17.06.2024, 20.06.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 6 Оголошення Замовник установив вимогу щодо строку поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 31.07.2024. При цьому, відповідно до укладеного за результатами спрощеної закупівлі Договору, умова строку поставки товару відсутні. На запит Держаудитслужби Замовник 17.06.2024 надав пояснення, «12.06.2024 між ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» та Військовою частиною 3102 Національної гвардії України була укладена додаткова угода №1 до договору № 38/КЕС від 28.05.2024 згідно якої, внесено зміни в пункт 2.1 Договору шляхом зазначення строку поставки товару до 31.07.2024 р». Копію додаткової угоди завантажено до запиту. Отже, в ході моніторингу, Замовник уклав додаткову угоду від 12.06.2024 № 1 до Договору, згідно якої вніс зміни та доповнив пункт 2.1 Договору та виклав його в такій редакції «Продавець повідомляє Покупцю про готовність товару до передачі протягом 100 календарних днів з моменту підписання цього договору. Строк поставки товару до 31.07.2024». Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Згідно пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Проте, за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник станом на 24.06.2024 не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 12.06.2024 № 1 до Договору, чим порушив вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону. Також моніторингом встановлено, що відповідно до вимог пункту 15 оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлу(ів) (скановані документи у кольоровому вигляді) з заповненою формою «ПРОПОЗИЦІЯ», відповідно до Додатку № 1. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» у складі тендерної пропозиції надав форму «ПРОПОЗИЦІЯ» від 08.05.2024 № 2024-32, в якій вказано, що ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» надає свою пропозицію щодо участі у спрощеній закупівлі на закупівлю «Модульна споруда медичний пункт», найменування товару «Модульна споруда лазне – пральний комплекс». У відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень Замовником 20.06.2024 надано пояснення «…Відповідно до цінової пропозиції Учасника, а вже Переможця - ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП», повідомляємо, що Товариство надало у складі своєї пропозиції відповідний документ під назвою: 1. Додаток 1. ТП, від 08.05.2024 р. №2024/32. Так, ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» у самій специфікації найменування товару було допущено технічну помилку. Помилка, допущена ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» є формальною і не впливає на цінові критерії, технічні, якісні та кількісні характеристики». Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/ або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості № 1178). Згідно до пункту 43 Особливостей № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник на порушення пункту 8 Особливостей № 1275 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції. Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Слід зазначити, що Замовник не скористався правом щодо встановлення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до вимог Закону про надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону
Період усунення порушень: 25.06.2024 17:50 - 10.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.06.2024 17:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог, викладених у висновку про результати проведення моніторингу Державною аудиторською службою України від 25 червня 2024 року, надаємо пояснення про вжиття заходів усунення порушень: Стосовно зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 12.06.2024 № 1 до Договору, недопущення установлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що порушення були усунуті шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 12.06.2024 № 1 до Договору.
Дата публікації звіту: 26.06.2024 10:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • other: Відсутній механізм
Опис: На виконання вимог, викладених у висновку про результати проведення моніторингу, уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що порушення були усунуті шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 12.06.2024 № 1 до Договору.
Дата публікації: 30.08.2024 11:03

Запити/Пояснення