-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій)
Торги відмінено
260 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 300.50 UAH
Номер:
0d18537ce1fb4b9d97977a90cbb6e4d5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-16-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2024 00:00
Період моніторингу:
16.05.2024 17:38 - 07.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.05.2024 № 36
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.05.2024 № 36.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-05-02-004402-a 02.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог п.п. 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Опорного закладу загальної середньої освіти «Степанський ліцей» Степанської селищної ради Сарненського району Рівненської області (далі – Замовник) UA-P-2024-05-02-005652-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 02.05.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів Фізичної особи-підприємця Шустик Олександр Степанович (далі – ФОП Шустик Олександр Степанович); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 14.05.2024 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2024; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 20.05.2024.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Шустик Олександр Степанович встановлено наступне.
Відповідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації Замовника у складі своєї пропозиції учасник повинен надати Сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), (сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена Національним агентством з акредитації України. Учасник разом із сертифікатами, надає атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності з додатком).
В тендерній пропозиції учасника – переможця ФОП Шустик Олександр Петрович відсутні вищезазначені сертифікати в складі пропозиції.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Шустик Олександр Петрович не відповідає вимогам Додатку 2 до Тендерної документації.
З огляду на викладене, пропозиція ФОП Шустик Олександр Петрович підлягала відхиленню відповідно до п.п. 2 п.44 Особливостей.
В ході моніторингу Замовником відмінені відкриті торги з підстави, що передбачена п.п. 2 п. 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024).
Період усунення порушень:
22.05.2024 10:14 - 06.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2024 10:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за результатами проведеного моніторингу Замовником відмінені відкриті торги з підстави, що передбачена п.п. 2 п. 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024).У подальшому Замовник зобов’язується дотримуватися всіх вимог чинного законодавства на кожному етапі проведення публічних закупівель задля недопущення в майбутньому встановлених порушень результатами моніторингу.
Дата публікації звіту:
22.05.2024 11:17
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Торги відмінено
Дата публікації:
03.09.2024 15:23
Запити/Пояснення
Номер:
ded052c136c541d8b73249f467edb29a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.05.2024 17:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Код за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-02-004402-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації Замовника у складі своєї пропозиції учасник повинен надати Сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), (сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена Національним агентством з акредитації України. Учасник разом із сертифікатами, надає атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності з додатком).
В тендерній пропозиції учасника – переможця ФОП Шустик Олександр Петрович відсутні вищезазначені сертифікати в складі пропозиції.
Обгрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Шустик Олександр Петрович вимогам Додатку 2 до Тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d2ecdd6ef7224d9492b6081e0bf4c00e
Назва:
На усунення виявлених порушень прийнято рішення скасувати закукпівлю
Дата опублікування:
20.05.2024 09:53
Опис:
Внаслідок неможливості усунення порушень, виявлених органом державного контролю в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель Замовником прийнято рішення відмінити відкриті торги за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій) ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-02-004402-a. Протокол УО від 20.05.2024 року.