-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі будівлі А-2 Білоцерківської гімназії-початкової школи № 7 ім. генерал-полковника Геннадія Воробйова за адресою: бульвар Олександрійський, 40, м. Біла Церква Київської області
Завершена
2 158 269.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 791.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 791.34 UAH
Номер:
b8e60e03969b421d806c6849c0d87530
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-30-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.10.2024 00:00
Період моніторингу:
30.10.2024 15:35 - 21.11.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2024 №57-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 30 жовтня 2024 року № 57-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2024-05-02-003014-a від 02.05.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ПП ТД «ЮНІВЕРСАЛ ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ» та ТОВ «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ», відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-05-02-003870-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.05.2024 (протокол № 10) із змінами від 08.05.2024 (протокол № 11); звернення до Замовника щодо тендерної документації від 08.05.2024 та відповідь Замовника від 08.05.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.05.2024; тендерні пропозиції учасників: Приватного підприємства «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЮНІВЕРСАЛ ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ» (далі – ПП ТД «ЮНІВЕРСАЛ ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ» (далі – ТОВ «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ» – до 29.05.2024; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.05.2024 № 14, від 29.05.2024 № 16, від 12.06.2024 № 19; повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2024; договір від 26.06.2024 № 42 (далі – Договір № 42), додаткова угода від 30.09..2024 № 1 до Договору № 42; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 30.09.2024; звіт про виконання договору про закупівлю від 31.10.2024; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 04.11.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
14.11.2024 11:42 - 20.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2024 11:42
Запити/Пояснення
Номер:
510dfb82aecc4ae28462e8ecc06be1c0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.11.2024 11:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покрівлі будівлі А-2 Білоцерківської гімназії-початкової школи № 7 ім. генерал-полковника Геннадія Воробйова за адресою: бульвар Олександрійський, 40, м. Біла Церква Київської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-02-003014-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію (інвесторську), експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надайте протокол/рішення уповноваженої особи Замовника щодо прийняття рішення про затвердження річного плану та/або внесення змін до річного плану стосовно цієї закупівлі (UA-2024-05-02-003014-a).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8275a7d5eb6b4296b4c47ce0f403b5cb
Назва:
Пояснення на запит.
Дата опублікування:
04.11.2024 13:38
Опис:
На запит, що надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі А-2 Білоцерківської гімназії-початкової школи № 7 ім. генерал-полковника Геннадія Воробйова за адресою: бульвар Олександрійський, 40, м. Біла Церква Київської області» (згідно ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ідентифікатор UA-2024-05-02-003014-a, надаємо наступну інформацію.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості по зазначеному об’єкту здійснено на підставі проектної документації. Кошторисна частина проекту пройшла експертизу, за результатами якої отримано позитивний експертний звіт №226/е/24-КД/П від 30 квітня 2024 року (копія додається).
Відповідно до постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р. управлінням капітального будівництва Білоцерківської міської ради оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення по вказаній процедурі закупівлі на веб-сайті Білоцерківської міської ради, https://new.bc-rada.gov.ua/biznesu/publichni_zakupivli/upravlinnia_kapitalnoho_budivnytstva_Item2/rekonstruktsiia_prymishchen_vlashtuvannia_sanvuzliv__tomylivskoi_himnazii-pochatkovoi_shkoly_za_adresoiu__vul__tsentralna__95__s__tomylivka__bilotserkivskyi_raion__kyivska_oblast___ua-2024-03-28-002119-a.html.