• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі будівлі А-2 Білоцерківської гімназії-початкової школи № 7 ім. генерал-полковника Геннадія Воробйова за адресою: бульвар Олександрійський, 40, м. Біла Церква Київської області

Завершена

2 158 269.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 791.34 UAH
Номер: b8e60e03969b421d806c6849c0d87530
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-30-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.10.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 30.10.2024 15:35 - 21.11.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.10.2024 №57-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Лілія БОЙЧУК Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30 жовтня 2024 року № 57-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2024-05-02-003014-a від 02.05.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ПП ТД «ЮНІВЕРСАЛ ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ» та ТОВ «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ», відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-05-02-003870-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.05.2024 (протокол № 10) із змінами від 08.05.2024 (протокол № 11); звернення до Замовника щодо тендерної документації від 08.05.2024 та відповідь Замовника від 08.05.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.05.2024; тендерні пропозиції учасників: Приватного підприємства «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЮНІВЕРСАЛ ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ» (далі – ПП ТД «ЮНІВЕРСАЛ ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ» (далі – ТОВ «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ» – до 29.05.2024; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.05.2024 № 14, від 29.05.2024 № 16, від 12.06.2024 № 19; повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2024; договір від 26.06.2024 № 42 (далі – Договір № 42), додаткова угода від 30.09..2024 № 1 до Договору № 42; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 30.09.2024; звіт про виконання договору про закупівлю від 31.10.2024; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 04.11.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 14.11.2024 11:42 - 20.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2024 11:42

Запити/Пояснення