• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини приміщень першого та третього поверхів Тростянецької амбулаторії загальної практики сімейної медицини, за адресою: вул. Мічуріна, 60, смт. Тростянець, Гайсинський район, Вінницька область

Завершена

3 607 403.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 074.03 UAH
Номер: 283bad18321a4eb0905796afa8a3f318
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-24-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.06.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 24.06.2024 18:02 - 16.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.06.2024 №60-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24.06.2024 №60-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3. UA-2024-05-02-001174-a, 02.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, Kolonyk91@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Метр-М» установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця ТОВ «Метр-М» установлено порушення вимог пункту 18 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Тростянецький центр первинної медико-санітарної допомоги» Тростянецької селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 02 травня 2024 року №33), тендерну пропозицію ТОВ «Метр-М», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20 травня 2024 року №34, повідомлення про намір укласти договір, договір від 27 травня 2024 року №92 (далі – Договір), додаткову угоду від 27 червня 2024 року №1, звіт про виконання договору про закупівлю та пояснення (інформацію та документи) Замовника від 27 червня 2024 року, отримані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовником в пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу, що договірна ціна (Додаток 30 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2022 року №281 (далі - Настанова) повинна бути твердою та має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Однак, учасником ТОВ «Метр-М» у складі своєї тендерної пропозиції не надано розрахунку договірної ціни із зазначенням в його змісті виду договірної ціни, як твердої, чим порушено вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. При цьому, учасником ТОВ «Метр-М» у складі своєї тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни, у змісті якого вид договірної ціни вказано: динамічна (файл «Кошторисна документація.pdf»). Відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови №1178. Однак, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Метр-М», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а уклав з ним Договір загальною вартістю 2950490,00 грн. Також, моніторингом установлено, що Замовником із переможцем ТОВ «Метр-М» укладено Договір, умови якого відрізняються від змісту його тендерної пропозиції. Так, учасником ТОВ «Метр-М» у своїй тендерній пропозиції, на виконання вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, надано розрахунок договірної ціни, у змісті якого вид договірної ціни вказано: динамічна (файл «Кошторисна документація.pdf»). Однак, згідно із умовами пункту 4.1 розділу 4 «Договірна ціна» Договору та додатку №2 «Договірна ціна» до нього, що є невід’ємною частиною вказаного договору, вид договірної ціни робіт визначено, як тверда. Пунктом 18 Постанови №1178 визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. Отже, умови пункту 4.1 розділу 4 «Договірна ціна» Договору, укладеного Замовником із переможцем торгів ТОВ «Метр-М», відрізняються від змісту його тендерної пропозиції, чим порушено вимоги пункту 18 Постанови №1178. Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Постанови №1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення його з порушенням вимог пункту 18 Постанови №1178. При цьому, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду від 27 червня 2024 року №1 про розірвання Договору.
Період усунення порушень: 01.07.2024 17:34 - 16.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 01.07.2024 17:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення були усуненні в ході моніторингу, шляхом укладення додаткової угоди № 1 від 27.06.2024 року про розірвання договору.
Дата публікації звіту: 02.07.2024 09:13

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionContracting: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 02.07.2024 10:30

Запити/Пояснення