• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Межигірського Спасу, вул. Ватутіна, вул. Покровська в м. Вишгород (ДК 021:2015:45233142-6 - Ремонт доріг)

Завершена

4 069 317.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 693.17 UAH
Номер: 44d42a93c9f043e3a2f2718a5188b522
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-21-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 21.05.2024 16:25 - 12.06.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.05.2024 № 41-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 20.05.2024 № 41-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2024-05-02-000989-a, яку проводить Вишгородська міська рада.
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 538-55-70, pomulev_leonid@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «24» травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вишгородської міської ради Київської області (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію; тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ЖИТЛОШЛЯХБУД»; укладений договір від 20.05.2024 №59. Під час проведення моніторингу управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області надано Запит Замовнику на пояснення від 21.05.2024 щодо інформації (комерційні пропозиції, посилання на закупівлі в інформаційно-аналітичній системі prozorro.gov.ua тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; інформації щодо стану виконання договору (оплата, акти виконаних робіт, розмір дебіторської/кредиторської заборгованості). Відповідь замовника на пояснення надійшла 22.05.2024 з копіями документів, які підтверджують обґрунтованість замовника з поставлених питань.
Період усунення порушень: 28.05.2024 17:38 - 01.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.05.2024 17:38

Запити/Пояснення