-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Межигірського Спасу, вул. Ватутіна, вул. Покровська в м. Вишгород (ДК 021:2015:45233142-6 - Ремонт доріг)
Завершена
4 069 317.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 693.17 UAH
мін. крок: 1% або 40 693.17 UAH
Номер:
44d42a93c9f043e3a2f2718a5188b522
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-21-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2024 00:00
Період моніторингу:
21.05.2024 16:25 - 12.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024 № 41-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 20.05.2024 № 41-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-05-02-000989-a, яку проводить Вишгородська міська рада.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «24» травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вишгородської міської ради Київської області (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію; тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ЖИТЛОШЛЯХБУД»; укладений договір від 20.05.2024 №59.
Під час проведення моніторингу управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області надано Запит Замовнику на пояснення від 21.05.2024 щодо інформації (комерційні пропозиції, посилання на закупівлі в інформаційно-аналітичній системі prozorro.gov.ua тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; інформації щодо стану виконання договору (оплата, акти виконаних робіт, розмір дебіторської/кредиторської заборгованості).
Відповідь замовника на пояснення надійшла 22.05.2024 з копіями документів, які підтверджують обґрунтованість замовника з поставлених питань.
Період усунення порушень:
28.05.2024 17:38 - 01.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2024 17:38
Запити/Пояснення
Номер:
520a2bd8425d497c897b87c372ba316c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.05.2024 16:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг, яку проводить Вишгородська міська рада (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: . UA-2024-05-02-000989-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції, посилання на закупівлі в інформаційно-аналітичній системі prozorro.gov.ua тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо стану виконання договору (оплата, акти виконаних робіт, розмір дебіторської/кредиторської заборгованості).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Леонід ПОМУЛЄВ
Номер:
7bfef70d47e8476aa352c0609d8caf17
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.05.2024 16:33
Опис:
На запит Управління східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про проведення моніторингу від 21 травня 2024 року UA-M-2024-05-21-000034) процедури закупівлі: Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Межигірського Спасу, вул. Ватутіна, вул. Покровська в м. Вишгород (ДК 021:2015:45233142-6 - Ремонт доріг) з очікуваною вартістю 4 069 317,00 грн з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-02-000989-a, повідомляємо наступне.
1. Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 2 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої кошторисної документації, на котру 06 березня 2024 року отримано Експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Межигірського Спасу, вул. Ватутіна, вул. Покровська в м. Вишгород». Експертиза проведена ТОВ «Експерт Проект Груп», експертна оцінка № 035-03-24/ЕО від 06.03.2024, в якій зокрема зазначено, що за результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з вимогами Кошторисних норм України, затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої кошторисної документації та зазначеної вище експертної оцінки. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 4 069 317,00 грн з ПДВ.
2. За результатами проведеної процедури закупівлі Вишгородською міською радою укладено з товариством з обмеженою відповідальністю «Житлошляхбуд» договір від 20.05.2024 № 59. Станом на 22.05.2024 відсутні підписані акти виконаних робіт, оплата за договором не здійснювалась та відповідно дебіторська/кредиторська заборгованості відсутні.