-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А
Завершена
19 384 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 96 922.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 96 922.50 UAH
Номер:
29e94979bab14daaa81b3fdc350d4992
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-19-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2024 00:00
Період моніторингу:
19.07.2024 11:13 - 10.08.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2024 № 173
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2024-05-01-010370-a 01.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КИЇВФАЙНБІЛД», ПП «СТЕПС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 01.05.2024 № 11, тендерні пропозиції приватного підприємства «СТЕПС» (далі - ПП «СТЕПС»), товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВФАЙНБІЛД» (далі – ТОВ «КИЇВФАЙНБІЛД»), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.05.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 20.05.2024 № 22, від 24.05.2024 № 24, від 28.05.2024 № 28, повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2024, договір від 04.06.2024 № 653 на суму 19 173 961,60 грн з ПДВ, додаткова угода від 31.07.2024 № 1, пояснення та документи Замовника, надані 24.07.2024, 01.08.2024 та 06.08.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
09.08.2024 15:44 - 15.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.08.2024 15:44
Запити/Пояснення
Номер:
fee7b572365a4cae81c6357e8cade38b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.07.2024 16:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-01-010370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
700b9f87612e4e4cb491b10ba678853a
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ІD: UA-M-2024-07-19-000035
Дата опублікування:
24.07.2024 12:03
Опис:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А», Ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-05-01-010370-a, та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
1. Очікувану вартість закупівлі визначено в межах бюджетних призначень, відповідно до: розпорядження № 125 від 06 лютого 2024р. Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації. Технічне завдання сформовано виходячи з першочергових потреб виконання заходів з продовження терміну експлуатації будівлі, необхідністю забезпечення виконання енергозберігаючих заходів, а також забезпечення належних умов функціонування середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, за адресою: вул. Ірпінська, 68-А (UA-2024-05-01-010370-a). Очікувана вартість включає розрахунки відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва». Також надаємо посилання на закупівлю по розробці робочого проєкту «Розробка робочого проєкту на Капітальний ремонт фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А» https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-12-004632-a, в результаті проведення якої визначено очікувану вартість робіт, зазначаємо реєстраційний номер кошторисної документації EM01:7436-0105-0498-0026, реєстраційний номер Проектної документації PD01:4621-3644-6301-1318, реєстраційний номер Експертного звіту EX01:8849-9168-0905-3341 (додається додатком 1).
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі -
https://svyatruo.org.ua/blog/2024/05/02/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-50/ (Файл «Обгрунтування КР фасаду СЗШ 288»)
Номер:
fa4dbbd4a6fc4ecab4dc8edd73b538ae
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.07.2024 09:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-01-010370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації учасник, для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства, повинен надати: Сертифікат на систему управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на код ДКПП згідно ДК 016:2010– 43.20 (Роботи електромонтажні, водопровідні та інші будівельно-монтажні роботи), 71.12; орган з сертифікації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті.
Просимо надати пояснення яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника переможця ПП «СТЕПС» який у складі своєї пропозиції надав Сертифікат Сертифікат ISO 14001, в якому відсутній код ДКПП зі сферою сертифікації згідно ДК 016:2010 – 43.20.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e03bfb8033d7440cb08a75509e477acf
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ІD: UA-M-2024-07-19-000035
Дата опублікування:
01.08.2024 12:03
Опис:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А», Ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-05-01-010370-a, та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Відповідно до вимог пункту 6 розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на коди ДКПП згідно ДК 016:2010– 43.20, 71.12; орган з сертифікації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті.».
Учасник ПП «СТЕПС» надав у складі тендерної документації Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), в якому сфера сертифікації за кодами ДКПП згідно ДК 016:2010- 41.20, 43.21, 43.22, 46.73, 71.11, 71.12, напрямки галузей економіки №28, №29, №34. Оскільки напрямок економіки №28 включає в себе коди ДКПП згідно ДК 016:2010 – 43.20, 43.21, 43.22 та 43.29 у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Номер:
12b5a7c5443441bd82c0edcd39dc5cd8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.08.2024 17:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-01-010370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору від 04.06.2024 № 653 шляхом укладання додаткової угоди від 31.07.2024 № 1 до Договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1eaa185a51b84723ba521dae263fc2c7
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ІD: UA-M-2024-07-19-000035
Дата опублікування:
06.08.2024 14:09
Опис:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А», Ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-05-01-010370-a, та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Відповідно до вимог пункту 5.1. договору № 653 від 04.06.2024: «5.3. Строки виконання робіт можуть бути змінені (з оформленням додаткової угоди) у разі:
- виникнення обставин непереборної сили;
- в залежності від обсягів реального фінансування;
- потреби в усуненні недоліків робіт, що виникли внаслідок невідповідності встановленим вимогам кошторисної документації;
- виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт.».
Підрядник ПП «СТЕПС» листом від «26» липня 2024р. вих. № 2024/07/26-1 повідомив про виникнення обставин, що впливають на строки виконання робіт, а саме масовані ракетні обстріли, повітряні тривоги та перебої електропостачання, які виникли після укладання укладання договору.
У зв’язку з вищенаведеним, Сторони договору № 653 від 04.06.2024 погодили прийняли рішення подовжити строки виконання робіт без збільшення суми визначеної в договору про закупівлі, шляхом укладання додаткової угоди.
В той же час строк дії договору визначений у п. 18.1. договору № 653 від 04.06.2024 залишається незмінним.