• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нове будівництво укриття закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів №9 м. Ковеля на вул. Олександра Олеся, 9 в місті Ковелі Волинської області за ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель

Нове будівництво укриття закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів №9 м. Ковеля на вул. Олександра Олеся, 9 в місті Ковелі Волинської області за ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель

Завершена

8 587 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 85 875.00 UAH
Номер: 6bcbbf86d20c459cb452b740ff5c87a7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-14-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.06.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 14.06.2024 16:24 - 06.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.06.2024 № 33-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 13.06.2024 №33-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-05-01-009687-a від 01.05.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМ-Рембуд» Замовником порушено вимоги абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом фахівця з публічних закупівель від 01.05.2024 № 2024/05/61 (далі – тендерна документація); звернення учасника процедури закупівлі ТОВ «Компанія Барбакан» до Замовника з вимогою про усунення порушення від 29.05.2024 номер вимоги: UA-2024-05-01-009687-a.b1 та рішення Замовника від 31.05.2024, тендерну пропозицію Учасника-переможця товариства з обмеженою відповідальністю «СМ-Рембуд» (далі – Учасник, ТОВ «СМ-Рембуд»); протоколи фахівця з публічних закупівель від 23.05.2024 № 2024/05/64 та від 29.05.2024 № 2024/05/66, повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2024, договір підряду від 05.06.2024 № 04/2024/315 на суму 7 293 108,96 грн, укладений з ТОВ «СМ-Рембуд», пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 18.06.2024, 19.06.2024 та 20.06.2024, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління). За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі встановлено, що на виконання вимог пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовником у своєму поясненні на запит Управління надано наступна інформація: проектно-кошторисна документація затверджена наказом №66 від 04.03.2024р., яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт №15/1785-02/24 від 15.02.2024р. Відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації», зокрема, інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Так, підпунктом 1.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник установив кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження якого, учасником закупівлі надається «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.». Водночас, у пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовником затверджено, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та які повинні бути складені відповідно до вимог розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова з визначення вартості будівництва), а саме: … пункту 2.4. підсумкову відомість ресурсів на будову.». Тобто, учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах тендерної документації, які, в свою чергу, розроблені відповідно до проектно-кошторисної документації. Так, згідно до Розділу ІІ Підсумкової відомості ресурсів (продовження Додатку 2 ТД), Замовником передбачено використання учасником закупівлі будівельних машин і механізмів по 49 позиціям, зокрема, «Вагонетки шахтні для транспортування гірничої маси по підземним виробкам, місткість кузова 1 м3», «Машини поливально-мийні, місткість 6000 л», «Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт (135 к.с.)», «Скрепери причіпні (з гусеничним трактором), місткість ковша 3,0 м3», «Електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С», «Електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С (працює від пересувної електростанції)», «Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа (1 кгс/см2), високий 10 МПа (100 кгс/см2)», «Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 2,2 м3/хв», «Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 5 м3/хв», «Електростанції пересувні, потужність 2 кВт», «Електростанції пересувні, потужність 4 кВт», «Електростанції пересувні, потужність 10 кВт». Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази від 15.05.2024 Вих № 08 (далі – Довідка від 15.05.2024 Вих № 08), де наведено перелік інструментів, обладнання, машин та механізмів, а також два нежитлові приміщення, які будуть використовуватися ТОВ «СМ-Рембуд» для виконання робіт. При цьому, Учасником у Довідці від 15.05.2024 Вих № 08 вказано використання наступних машин та механізмів: поз.16 Камаз 45144 Вантажний спеціалізований автокран 20 Т-С, поз.17 Міні-Навантажувач BOBCAT S250, поз.18 Самоскид –С САЗ (газон), поз.19 Бульдозер (трактор гусеничний) ДТ-75 ДЕРС2, поз.20 Коток дорожній JCB VMT280 №000591, поз.21 Екскаватор Атлас. Крім того, ТОВ «СМ-Рембуд» у складі своєї тендерної пропозиції завантажено Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв (файл «U_26_ДЦ_ПВР.pdf»), де розділ ІІ містить наступний перелік машин та механізмів: «Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 20 т», «Міні-Навантажувач BOBCAT S250», «Екскаватор Атлас 1604», «Бульдозер ДТ75 ДЕРС2». Отже, Учасник ТОВ «СМ-Рембуд» своєю тендерною пропозицією не підтвердив кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідного для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, затверджених тендерною документацією. Таким чином, пропозиція Учасника ТОВ «СМ-Рембуд» не відповідає вимогам у підпункті 1.1 Додатку 1 до тендерної документації та пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації. Крім цього, на виконання вимог пункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено: «3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Аналогічним вважається договір аналогічний за предметом закупівлі та/або за ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель та/або за предметом-будівництво будівель 3.1.2. не менше 2 копій договорів, зазначених в довідці в повному обсязі, 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів, зазначених в наданій Учасником довідці та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи не можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.». Водночас, пунктом 12.1 проєкту договору Додатку 3 до тендерної документації Замовником затверджено, що гарантійний строк 10 років відповідно до вимог статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (зі змінами та доповненнями), якою затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668). Учасником у своїй тендерній пропозиції надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів від 15.05.2024 № 07 (файл «7. Довідка про наявність досвіду.pdf»), яка містить інформацію по двом позиціям, а саме: поз. 1 Державне підприємство «Колківське лісове господарство» Договір від 01.11.2021 № 24/2021 на суму 1586356,31 грн та поз.2 Загоруйко Тетяна Сергіївна громадянка України Договір від 01.06.2023 № 05/2023 на суму 1 239 805, 20 грн, сканкопії наступних документів по поз.1 (файл (7.1. Договір _ 24_2021_акти_відгук.pdf»): договір підряду від 01.11.2021 № 24/2021 (далі – договір № 24/2021), договірна ціна та додаткова угода до договору № 24/2021, якою продовжено дію договору № 24/2021 до 31.01.2022, Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за ф. №КБ-3 за грудень 2021 року та за січень 2022 року, два Акта приймання виконаних будівельних робіт за ф. №КБ-2в без дати під одним № 1 за грудень 2021 року та чотири акти від 31.01.2022 №№ 2/1, 2/2, 2/3, 2/4 за січень 2022 року, лист-відгук від 01.02.2022 № 01.02/01; сканкопії наступних документів по поз.2 (файл (7.2. Договір 05_2023_Струмівка_відгук.pdf»): договір підряду від 01.06.2023 № 05/2023 (далі – договір № 05/2023), договірна ціна та локальний кошторис на нове будівництво садового будинку та господарської будівлі № 02-01-01, Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за ф. №КБ-3 за квітень 2024 року від 25.04.2024, Акт приймання виконаних будівельних робіт за ф. №КБ-2в від 25.04.2024 № 1 за квітень 2024 року, відгук громадянки України Загоруйко Тетяни Сергіївни. Однак, у пункті 11.1 договору № 05/2023 Сторонами узгоджено гарантійний строк експлуатації 5 (п’ять) років, що суперечить положенням Цивільного кодексу України та Постанови № 668, та не відповідає вимогам тендерної документації до предмету закупівлі. При цьому, Замовник, в порушення положень пункту 43 Особливостей, не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Водночас, Замовник має право щодо перевірки документального підтвердження інформації, наведеної учасником у своїй тендерній пропозиції, зокрема публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Управлінням в електронній системі закупівель оприлюднено питання: чи скористався Замовник своїм правом звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, відповідно до норм пункту 42 Особливостей, на що Замовником надано пояснення від 19.06.2024: «…перевіряти, звертатися до органів влади, підприємств, організацій відповідно до їх компетенції, відповідно до пункту 42 Особливостей у Замовника відсутні підстави». Проте, за даними відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (https://e-construction.gov.ua/), на якому розміщено Реєстр будівельної діяльності, який включає в себе інформацію про декларативні та дозвільні документи, будівельну документацію, учасників будівництва, тощо, інформація щодо Загоруйко Тетяни Сергіївни, Струмівки, ТОВ «СМ-Рембуд» (код ЄДРПОУ 41120491), об’єкту «Нове будівництво садового будинку та господарської будівлі код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель» відсутня. Статтею 5 Закону № 922 встановлено, що закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СМ-Рембуд» в порушення вимог пунктів 42 та 43 Особливостей не вжито всіх заходів щодо підтвердження достовірності інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі та не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», зокрема наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. Таким чином, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СМ-Рембуд», яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, порушено вимоги абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, визнано переможцем ТОВ «СМ-Рембуд» та укладено з ним договір підряду від 05.06.2024 № 04/2024/315 на суму 7 293 108,96 гривень.
Період усунення порушень: 28.06.2024 15:56 - 13.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.06.2024 15:56

Оскарження висновку в суді

Опис: Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради звернулось позовом до Волинського окружного адміністративного суду з позовом про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-01-009687-a. Позовна заява від 11.07.2024 р. за № 01-19/700 додається.
Дата публікації: 11.07.2024 13:58
Дата відкриття провадження: 11.07.2024 13:13
Номер відкриття провадження: номер провадження П/140/7209/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку (додається) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю Висновку. Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю: Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), а саме статтею 16 передбачено Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), а саме пунктом 28 передбачено у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; пунктом 48 передбачено у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. На виконання вимог статті 16 Закону та Особливостей тендерною документацією, затвердженою рішенням уповноваженої особи від 01.05.2024 №2024/05/61 року, згідно з предметом закупівлі: Нове будівництво укриття закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів №9 м.Ковеля на вул.Олександра Олеся, 9 в місті Ковелі Волинської області за ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) (далі — тендерна документація) встановлено такі вимоги: Відповідно до пункту 1 Додаток 1 ТД , наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій** ** Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців - довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. - на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально; Відповідно до пункту 3 Додаток 1 ТД , наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Аналогічним вважається договір аналогічний за предметом закупівлі та/або за ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель та/або за предметом-будівництво будівель - не менше 2 копій договорів, зазначених в довідці в повному обсязі, - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів, зазначених в наданій Учасником довідці та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи не можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. На виконання вимоги пункту 1 Додаток 1 ТД тендерної документації Учасником ТзОВ СМ-РЕМБУД (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції було надано Довідка №08 від 15.05.2024 про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази довільної форми, в якій містяться власні та залучені обладнання, машини та механізми, окрім того учасником підтверджено право володіння/користування матеріально-технічною базою переліченою в даній довідці, що не суперечить вимогам тендерної документації в цій частині та повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Вимога про підтвердження такому кваліфікаційному критерію, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в частині застосування усіх перелічених машин і механізмів які знаходяться в підсумковій відомості ресурсів Замовника, а саме по 49 позиціям та/або в частині застосування машин і механізмів, які знаходяться в підсумковій відомості ресурсів поданій Учасником відсутня в тендерній документації. Отже висновок Держаудитслужби в цій частині суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей. На виконання вимог пункту 3 Додаток 1 ТД Учасник в складі пропозиції надав Довідку №07 від 15.05.2023. про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів укладених з ДП «Колківське лісове господарство» по об’єкту «Нове будівництво рекреаційного пункту ДП «Колківське лісове господарство» за межами смт. Колки Луцького району Волинської області код ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель, з фізичною особою Загоруйко Тетяна Сергіївна по об’єкту «Нове будівництво садового будинку та господарської будівлі за ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель, а також документи які підтверджують повне виконання вищевказаних договорів та листи відгуки від Замовників, чим повністю виконав вимогу Замовника в цій частині. Оскільки чинне законодавство не містить чіткого визначення поняття та критеріїв «аналогічного договору» Верховний Суд дійшов наступного висновку. Аналогічний договір- це договір, що був виконаний учасником до початку конкурентної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за тим самим предметом закупівлі. Зокрема на думку Верховного Суду в кожному конкретному випадку Замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, у т.ч. й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний догоавір» з урахуванням загальних принципів здійснення публічних закупівель. У той же час, єдиною обов’язковою умовою є відповідність предмета «аналогічного договору» предмету закупівлі, Верховний Суд вказує, що такий предмет закупівлі може бути визначений замовником за показником цифри ( для робіт- третьої-пятої) Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: (далі ЄЗС).Код, затверджений ЄЗС запроваджено саме з метою оптимального планування закупівлі та визначення предмета закупівлі, щоб зацікавлені сторони могли отримати оптимальну інформацію, а замовники конкретний предмет закупівлі. Отже відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей відсутня інформація щодо відповідності «аналогічного договору» Постанові Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668, проекту договору Замовника щодо конкретної закупівлі, статті 884 Цивільного кодексу України, а також перелічені вимоги відсутні в тендерній документації Замовника. Замовник не несе відповідальності за порядок укладання договорів підряду Учасником-переможцем процедури закупівлі. Перевірка договорів підряду Учасника-переможця закупівлі вимогам чиннних нормативно-правових актів не належить до компетенції Замовника. Висновок державного фінансового контролю в цій частині суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей. Щодо дотримання Учасником-переможцем закупівлі законодавства у сфері будівництва, а саме внесення інформації про «аналогічні договори» та розміщення останніх на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва Замовник відповідальності не несе. Розміщення чи не розміщення даних договорів в цій системі не відноситься до сфери публічних закупівель, не підтверджує факту недійсності чи нікчемності вказаних договорів. Портал єдиної державної електронної системи у сфері будівництва може бути допоміжним інструментом для Замовника в частині перевірки достовірності поданої інформації, яка знаходиться у відкритому доступі. Управління освіти скористалось можливістю даної системи і звертає увагу на те, що вищезазначені об’єкти будівництва в тій чи іншій формі розміщені в системі. Інформація по об’єкту «Нове будівництво садового будинку та господарської будівлі за адресою Волинська область Луцький район Підгайцівська територіальна громада с. Лище садівниче товариство «Струмівка» наявна декларація про готовність об’єкта до експлуатації під номером ІУ101240112486 від 12.01.24 та будівельний паспорт BP01:8758-8123-8390-5611 №A3088758812367128392 від 2023-04-25; кадастровий номер земельної ділянки - 0722883600:01:002:0674 належить Тетяні Загоруйко. Таким чином, Учасником дотримано вимоги тендерної документації щодо подання інформації та документів передбачених статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (пунктом 28 Особливостей), а отже тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам тендерної документації згідно з пунктом 41 Особливостей, а Замовником дотримано вимоги Особливостей щодо визначення Учасника переможцем. Замовник у своїй роботі керується принципами публічних закупівель, а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; обєктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.Пропозиція ТзОВ СМ-РЕМБУД визначена найбільш економічно вигідною і становить 7 293 108,96 грн з ПДВ. Таким чином висновок Управління західного офісу Держаудитслужби у Волинській області суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостям і є таким який підлягає оскарженню.
Дата публікації звіту: 04.07.2024 21:50

Запити/Пояснення