-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Сергія Єфремова, буд.2А
Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.Мова тендерної пропозиції – українська.Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
11 198 146.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 111 981.47 UAH
мін. крок: 1% або 111 981.47 UAH
Номер:
7279d8abca4b4003b548cac4e6c885c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-09-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2024 00:00
Період моніторингу:
09.07.2024 11:52 - 31.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024
№ 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2024-05-01-009244-a
01.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТАРБУДКОНТРАКТ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, внести зміни до договору підряду від 27.05.2024 № 48-кап-1 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «ЖИЛСЕРВІС-14» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.05.2024, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «СТАРБУДКО¬НТРАКТ» (далі – ТОВ «СТАРБУДКОНТРАКТ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 17.05.2024, договір підряду від 27.05.2024 № 48-кап-1, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 16.07.2024 та 23.07.2024.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до підпункту 4 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає надання учасниками процедури у складі тендерної пропозиції інших документів, зокрема «Для платників податку на додану вартість: копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ».
На виконання зазначених вимог учасником процедури закупівлі ТОВ «СТАРБУДКОНТРАКТ» в складі тендерної пропозиції надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість № 2304624500269 від 09.10.2023 із датою реєстрації платником податку 01.08.2016 та індивідуальним податковим номером платника ПДВ - 406309410276.
Проте, згідно інформації в реєстрі платників ПДВ (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv) дата реєстрації ТОВ «СТАРБУДКО-НТРАКТ» платником ПДВ 01.12.2023 за індивідуальним податковим номером платника ПДВ - 406309404624.
Вимогами пункту 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Пунктом 43 Особливостей та пунктом 1 розділу V тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначеної невідповідності та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «СТАРБУДКОНТРАКТ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції, що призвело до невірного зазначення в пункті 15 укладеного з переможцем процедури закупівлі ТОВ «СТАРБУДКОНТРАКТ» договору підряду від 27.05.2024 № 48-кап-1 індивідуального податкового номеру платника ПДВ останнього.
Період усунення порушень:
29.07.2024 17:19 - 13.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2024 17:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В порядку ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повідомляє про вжиття заходів щодо усунення виявлених висновком порушень, в установленому законом порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому, а саме проведення роз’яснювальної роботи з уповноваженою особою Замовника. Разом із тим повідомляємо, щодо внесення змін до договору підряду від 27.05.2024 № 48-кап-1
Дата публікації звіту:
05.08.2024 12:17
Запити/Пояснення
Номер:
83c6c73902c0471abba7f1337ea3ef52
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2024 12:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Сергія Єфремова, буд.2А» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-01-009244-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
35a5cbbca40e4bdc9d49e113a761c001
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
16.07.2024 14:12
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Сергія Єфремова, буд.2А» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-01-009244-a) Комунальне підприємство "ЖИЛСЕРВІС-14" Дніпровської міської ради у відповідь на запит Державної аудиторської служби України надає наступні пояснення.
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 2 до Тендерної документації на закупівлю (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ), визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Сергія Єфремова, буд.2А», по якій отримано позитивний експертний звіт 18/654-04/24 від 18.04.2024 року виданий ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА».
Розмір бюджетного призначення по предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Сергія Єфремова, буд.2А» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-01-009244-a) встановлений: рішенням міської ради від 30.03.2016 № 18/5 «Про затвердження Програми реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2023 - 2028 роки», зі змінами, рішення міської ради від 21.02.2024 № 4/47 «Про здійснення запозичення до бюджету Дніпровської міської територіальної громади у 2024 році», рішення міської ради від 21.02.2024 № 5/47 «Про здійснення запозичення до бюджету Дніпровської міської територіальної громади у 2024 році», рішення міської ради від 06.12.2023 № 4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік», рішення міської ради від 24.04.2024 № 2/49 «Про внесення змін до рішення міської ради від 06.12.2023 № 4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік», рішення міської ради від 24.04.2024 № 3/49 «Про внесення змін до рішення міської ради від 06.12.2023 № 5/44 «Про затвердження Програми економічного і соціального розвитку Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік»
Відповідно до пункту 4 розділу III Методики визначення очікуваної вартості «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 року № 293. Проте, зазначений стандарт втратив чинність, а на його заміну наразі діє Настанова з визначення вартості будівництва, затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281.
Згідно з пунктом 1.2. Настанови з визначення вартості будівництва, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат.
На підставі затвердженого кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва: «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Сергія Єфремова, буд.2А» виходячи з потреби, кошторисна вартість об’єкта будівництва складала – 13 012 153,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Сергія Єфремова, буд.2А» (ID: UA-2024-05-01-009244-a), а саме виконання капітального ремонту, розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум витрат, які не є складовою вартості виконання будівельних робіт, та становить - 11 198 146,80 грн. з урахуванням ПДВ.
Номер:
9c8545f44d574d5ea9cb130ab4d6306b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.07.2024 14:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Сергія Єфремова, буд.2А
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-01-009244-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо встановленої відповідності тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «СТАРБУДКО¬НТРАКТ» вимогам підпункту 4 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації, враховуючи що інформація щодо індивідуального податкового номеру платника податку та дати його реєстрації платника податку, зазначена у витязі № 2304624500269 від 09.10.2023, що наданий учасником, відрізняється від інформації в реєстрі платників ПДВ (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
668deab951854e679908672a00e44a31
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
23.07.2024 15:22
Опис:
Комунальне підприємство "ЖИЛСЕРВІС-14" Дніпровської міської ради у відповідь на Ваш запит, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.1 Розділу 3 Тендерної документації (далі -ТД) Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- Заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації;
- Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
- інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі технічним вимогам - згідно Додатку 2 до тендерної документації;
- у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно пп..4 п.3 Додатку 1 до ТД Учасники у складі своїх пропозицій мають надати Відомості щодо сплати податків та зборів ( у разі наявності): Для платників податку на додану вартість: копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Для платників єдиного податку: копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо Учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв.
У складі пропозиції Учасника ТОВ "СТАРБУДКОНТРАКТ" міститься файл «Витяг ПДВ.pdf», як того вимагали умови тендерної документації. Враховуючи зазначене, Учасник виконав вищезазначені умови тендерної документації.
Разом із тим повідомляємо, що згідно з Закону України від 24.10.2013 р. №657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» скасовано такі документи, як свідоцтво про реєстрацію особи платником податку на додану вартість та свідоцтво про реєстрацію як суб’єкта спеціального режиму оподаткування, та надано право платникам податку на додану вартість за їх запитом отримувати витяги із реєстру платників податку на додану вартість в контролюючих органах.
Зазначимо, що отримання витягів з реєстру платників податку на додану вартість не є обов’язковим для платників, тому контролюючі органи не мають підстав вимагати їх у платників податків. Стосовно підтвердження факту реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності платником податку на додану вартість є наявність інформації про таку реєстрацію на офіційному веб-порталі Державної податкової служби України.
Разом із тим слід зазначити, що відповідно до п.27 Особливостей Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції наявний витяг з реєстру платників ПДВ. Разом з тим, зазначена інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.