• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

За кодом класифікатору ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (33141570-6 - Кров людини). Еритроцити у додатковому розчині; Еритроцити лейкофільтровані у додатковому розчині; Еритроцити відмиті; Плазма свіжозаморожена отримана з дози крові, заготовлена у потрійному контейнері; Плазма свіжозаморожена отримана з дози крові, заготовлена у контейнері зчетвереному пластикатному з інтегрованим лейкофільтром

Завершена

1 923 143.00 UAH з ПДВ
Номер: ad7ad5d4da4644c5b727660a78245167
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-17-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.09.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 17.09.2024 17:08 - 09.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.09.2024 Одеса № 187 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.09.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 17.09.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 17.09.2024 № 187 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 4 UA-2024-05-01-008159-a 01.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 32 пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 24 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю від 01.05.2024 № мкл-367 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, отримані 23.09.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Замовник здійснює закупівлю шляхом укладення Договору без застосування відкритих торгів на підставі підпункту 6 пункту 13 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), а саме: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Відповідно до абзацу 31 пункту 13 Особливостей за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до абзацу 32 пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Отже, на порушення абзацу 32 пункту 13 Особливостей Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднив в електронній системі закупівель, у встановлений Особливостями та Законом строк, обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 18.09.2024 щодо неоприлюднення в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи у вигляді, передбаченому Особливостями, Замовник 23.09.2024 надав пояснення в якому зазначив, що Замовником були заздалегідь підготовлені всі необхідні документи, але технічно не опубліковані. Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення.
Період усунення порушень: 24.09.2024 16:35 - 09.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 24.09.2024 16:35

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 15-0205/2024/пр
Дата відкриття провадження: 18.10.2024 00:00
Номер відкриття провадження : б/н

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Головуючий: Себов Денис Михайлович – Генеральний директор. Запрошені: - Тімуш Олександр Олександрович – медичний директор; - Павлова Ірина Вікторівна – заступник медичного директора зі стаціонарної роботи; - Щербінова Інна Ігорівна – заступник генерального директора з маркетингу - Звягінцева Наталія Іванівна - заступник генерального директора з економічної роботи; - Сосновська Вікторія Олегівна - уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель (далі – уповноважена особа). Порядок денний: Звіт уповноваженої особи Сосновської В.О. про результати моніторингу процедур закупівлі UA-2024-05-01-008159-a Доповідає Сосновська В.О. – уповноважена особа. Слухали: Звіт уповноваженої особи Сосновської В.О. про результати моніторингу процедур закупівлі UA-2024-05-01-008159-a Доповідач: Сосновська В.О – уповноважена особа Сосновська В.О доповіла, що згідно з висновками Державної аудиторської служби України від 17 вересня 2024 року про результати моніторингу процедур закупівлі UA-2024-05-01-008159-a За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 32 пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, - порушень не установлено. Встановлено порушення законодавства в частині не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів Виступив: Себов Д.М., який зазначив, що відповідно до абзацу 32 пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. У цьому зв’язку Себов Д.М. наголосив на тому, що уповноважена особа Сосновська В.О повинна разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель оприлюднювати в електронній системі закупівель, у встановлений Особливостями та Законом строк, обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі. Себов Д.М. звернув увагу Сосновській В.О як уповноваженої особи на недопущенні в подальшому порушень щодо публікції в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи у вигляді, передбаченому Особливостями. За результатами обговорення питання, вирішили: 1. Інформацію Державної аудиторської служби України взяти до відома. 2. Звернути увагу уповноваженої особи Сосновської В.О до абзацу 32 пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту, та до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. 3. Доручити уповноваженій особі Сосновській В.О оприлюднити через електронну систему закупівель копію цього протоколу наради (строк до 01 жовтня 2024 року). 4. Доручити уповноваженій особі Сосновській В.О пройти курс «Публічні закупівлі: від теорії до практики» розроблений для підвищення професійного рівня фахівців, які вже працюють у сфері. (https://prometheus.org.ua/course/coursev1:Prometheus+PPTP101+2023_T1)
Дата публікації звіту: 01.10.2024 14:18

Запити/Пояснення