-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Підшипники
Завершена
939 740.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 397.40 UAH
мін. крок: 1% або 9 397.40 UAH
Номер:
d6fcc4e2761a47f7bb8389be0094f41a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-03-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2024 00:00
Період моніторингу:
03.06.2024 16:40 - 25.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2024 №43-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.06.2024 №43-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2024-05-01-002583-a, 01.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178) в редакції чинній на час здійснення закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Вінницяоблводоканал» на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішеннями уповноваженої особи від 01 травня 2024 року №376, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариств з обмеженою відповідальністю «Промавіапідшипник», «ТД ИРБИС», Приватного підприємства «Промподшипник», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 16 травня 2024 року, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16, 17, 20 травня 2024 року №430, 432, 439, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 27 травня 2024 року №272, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 27 травня 2024 року.
Період усунення порушень:
19.06.2024 18:32 - 25.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2024 18:32
Запити/Пояснення
Номер:
0d8cb57612004ffb96ae7ed449b49dc3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.06.2024 11:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі підшипників (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-01-002583-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс-листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином учасником торгів Приватне підприємство «ПРОМПОДШИПНИК», якого визначено переможцем, виконано вимоги щодо надання документів тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), і які повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім сканованих оригіналів), а саме: погоджений проєкт договору, цінова пропозиція та технічна специфікація?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8002dab247524c3caed92c87fd7373a5
Назва:
Пояснення на запит Держаудитслужби за предметом закупівлі,- “Підшипники”. Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-01-002583-a
Дата опублікування:
11.06.2024 14:19
Опис:
Розглянувши Запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області (далі — Держаудитслужба), що оприлюднений в електронній системі закупівель 06.06.2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі “Підшипники” (ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-01-002583-a, виконуючи Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо пояснення:
1. 19.12.2020 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 № 631 і від 11 жовтня 2016 № 710», за якою головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
– обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
КП “Вінницяоблводоканал” не відноситься до суб’єктів господарювання державного сектору економіки, а є комунальним підприємством, управління яким здійснює Вінницька обласна Рада, тому вищевказані вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 № 631 і від 11 жовтня 2016 № 710» не поширюються на наше підприємство. Звертаємо увагу, що закупівля “Підшипники” (код ДК 021:2015:44440000-6 «Вальниці») проводилася за рахунок власних коштів підприємства, а не за рахунок коштів бюджету.
Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі визначалися замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” і відповідно до потреб Замовника та враховуючи досвід попередніх закупівель аналогічного предмету закупівлі.
Під час розрахунку очікуваної вартості закупівлі по предмету “Підшипники” (код ДК 021:2015:44440000-6 «Вальниці»), КП “Вінницяоблводоканал” керувалося основними засадами та принципами, визначеними наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (методика має рекомендаційний характер) . Зокрема очікувана вартість закупівлі “Підшипники” була визначена шляхом аналізу ринку за допомогою відкритих джерел в тому числі електронної системи закупівель "Prozorro" та досвіду минулих закупівель. Після чого замовником було застосовано метод порівняння ринкових цін відповідного виду товару на основі аналізу отриманих цінових пропозицій від постачальників (Додаються).
2. ПП “ПРОМПОДШИПНИК”, як учасник процедури закупівлі закупівлі “Підшипники” (код ДК 021:2015:44440000-6 «Вальниці»), в повному обсязі виконав вимоги тендерної документації щодо надання та оформлення документів тендерної пропозиції, зокрема проєкту договору, цінової пропозиції та довідки про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація).
Пп. 1.5 п. 1 Розділу 3 Тендерній документації на закупівлю “Підшипники”, крім іншого, встановлено, що документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника на кожній сторінці такого документа (ОКРІМ СКАНОВАНИХ ОРИГІНАЛІВ). Також відповідно до пп. 1 Приміток Розділу 4 Додатку 1 Тендерної документації встановлено, що КОПІЇ усіх сторінок (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки учасника (у разі використання), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями.
Тобто виходячи зі змісту тендерної документації, вимога про засвідчення підписом та печаткою кожної сторінки тендерної пропозиції стосується виключно копій поданий Учасником документів, а не їх оригіналів.
Учасником закупівлі ПП “ПРОМПОДШИПНИК” завантажено в електронну систему закупівель проєкт договору, цінову пропозицію та довідку про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічну специфікацію) у вигляді оригіналів з мокрою печаткою та підписом, а не копій вказаних документів, а тому підстави для засвідчення поданих документів відсутні.
Отже, відповідно до вищевикладеного, ПП “ПРОМПОДШИПНИК” в повному обсязі виконало вимоги тендерної документації щодо подання документів тендерної пропозиції, тому у КП “Вінницяоблводоканал” були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП “ПРОМПОДШИПНИК” згідно п. 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Додатки:
1. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі з додатком.
2. Цінова пропозиція (рахунок з ціною за одиницю товару) ТОВ «Торговий дім «ПК Індустрія».
3. Цінова пропозиція (рахунок з ціною за одиницю товару) ПП «ТД «Галпідшипник».
4. Цінова пропозиція (рахунок з ціною за одиницю товару) ПП «ПРОМПІДШИПНИК».