• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Збірно-розбірна модульна споруда «Продовольчий склад»

Завершена

13 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 67 500.00 UAH
Номер: b663e5901fad4a77a6d22328e5b490fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-04-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 04.06.2024 12:00 - 26.06.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2024 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 55 UA-2024-04-30-005975-a 30.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.m.petrovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо внесення змін до договору та їх оприлюднення установлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду пропозицій ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТІНВЕСТ» установлено порушення вимог пункту 8 Особливостей 1275. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 12.06.2024 № 1 до Договору, недопущення установлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі (далі – Оголошення) Військовою частиною 3102 Національної гвардії України (далі – Замовник), затверджене протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 30.04.2024 № 137, реєстр отриманих пропозицій, запит до процедури, пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТІНВЕСТ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТІНВЕСТ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.05.2024 № 147, повідомлення про намір укласти договір від 10.05.2024, договір купівлі-продажу від 23.05.2024 № 37/КЕС на суму 13 495 000,00 гривень укладений з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТІНВЕСТ» (далі – Договір), пояснення (інформація та документи) Замовника надані 12.06.2024, 13.06.2024, 20.06.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. 1. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 6 Оголошення Замовник установив вимогу щодо строку поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 31.07.2024. При цьому відповідно до укладеного за результатами спрощеної закупівлі Договору умова, щодо строку поставки товару у Договорі відсутня. На запит Держаудитслужби від 10.06.2024 Замовник надав 13.06.2024 пояснення через електронну систему закупівель у якому, зокрема, зазначив: «що 12.06.2024 між ТОВ «БК ГАРАНТІНВЕСТ» та Військовою частиною 3102 Національної гвардії України була укладена додаткова угода №1 до договору № 37/КЕС від 23.05.2024 згідно якої, внесено зміни в пункт 2.1 Договору шляхом зазначення строку поставки товару до 31.07.2024 р.». Копію додаткової угоди завантажено до запиту. Отже, в ході моніторингу Замовник уклав додаткову угоду від 12.06.2024 № 1 до Договору, згідно якої вніс зміни та доповнив пункт 2.1 Договору та виклав його в такій редакції «Продавець повідомляє Покупцю про готовність товару до передачі протягом 100 календарних днів з моменту підписання цього договору. Строк поставки товару до 31.07.2024». Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Згідно пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. За результатами проведення спрощеної закупівлі за номером UA-2024-04-30-005975-a Замовник станом на 24.06.2024 не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 12.06.2024 № 1 до Договору, чим порушив вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону. 2. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 7.2 пункту 7 додатку 2 Оголошення Замовник зазначив вимогу щодо надання учасником оригіналу або завірену учасником копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору** (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТІНВЕСТ» у складі своєї пропозиції надав копію аналогічного договору поставки від 08.11.2023 № 493, відповідно до вимог пункту 1.1 якого: «товар, повне найменування якого, його загальна кількість та ціна зазначаються у відповідній Специфікації, що є невід’ємною частиною договору». При цьому, специфікація, яка є невід’ємною частиною договору у складі пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТІНВЕСТ» відсутня, чим не дотримано вимоги підпункту 7.2 пункту 7 додатку 2 Оголошення. З огляду на виявлене, Замовник 13.06.2024 надав пояснення де зазначив: «Відповідно до статті 1 ЗУ «Замовник, 11.06.2024 направив ТОВ «БК ГАРАНТІНВЕСТ» запит стосовно наявності відповідної Специфікації до вказаного аналогічного договору. 11.06.2023 Замовником була отримана відповідь від ТОВ «БК ГАРАНТІНВЕСТ» про те, що під час укладання аналогічного договору поставки від 08.11.2023 № 493 Специфікація вказана п.1.1 договору не складалась та не підписувалась контрагентами даного договору, тобто вказаної Специфікації не має в наявності. В той же час зазначаємо, що вся підтверджуюча інформація стосовно виконання аналогічного договору міститься в наданому договорі поставки від 08.11.2023 № 493 та в видатковій накладній №3 від 18.12.2023 р. яка підписана обома сторонами договору і свідчить про належне виконання обов’язків сторонами договору. Також в складі документів пропозиції ТОВ «БК ГАРАНТІНВЕСТ» міститься позитивний лист-відгук від ТОВ «БУДВЕНДОР» №23 від 03.05.2024 р. стосовно виконання договору поставки № 493 від 08.11.2023. Таким чином у Замовника було достатньо підтверджуючої інформації, яка вимагалась згідно пункту 7 додатку 2 до Оголошення, про позитивний досвід ТОВ «БК ГАРАНТІНВЕСТ» стосовно виконання аналогічного договору.». 3. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 13 Оголошення Замовник зазначив вимогу щодо надання переможцем надання забезпечення виконання договору про закупівлю, зокрема учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави (сума коштів) у розмірі 3% (три відсотка) вартості (ціни) договору. Реквізити Замовника: Військова частина 3102, НГУ 52051, м. Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, територіальна громада Миколаївська IBAN: UA618201720343100001000004529, UA888201720343131001600004529 UA748201720343181001100004529 в ДКСУ в м. Києві МФО 820172 код ЄДРПОУ 45120935. Учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТІНВЕСТ» у складі своєї пропозиції надав платіжну інструкцію від 15.05.2024 № 426, призначення платежу – забезпечення виконання договору згідно спрощеної закупівлі UA-2024-04-30-005975-a, при цьому реквізити Замовника не відповідають вимогам пункту 13 Оголошення, а саме: забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави (сума коштів) у розмірі 3% (три відсотка) вартості (ціни) договору внесено на розрахунковий рахунок замовника UA148201720355249002000004529 в ДКСУ в м. Києві МФО 820172 код ЄДРПОУ 45120935. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 10.06.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації (пояснень) та документів, Замовник 13.06.2024 надав пояснення де зазначив: «переможцем закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТІНВЕСТ» забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави (сума коштів) у розмірі 3% (три відсотка) вартості (ціни) договору внесено на розрахунковий рахунок замовника UA148201720355249002000004529 в ДКСУ в м. Києві МФО 820172 код ЄДРПОУ 45120935. Забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави було внесено переможцем 15.05.2024 р. На підтвердження надаємо виписку з рахунка UA148201720355249002000004529 за 15.05.2024 р. та платіжну інструкцію № 426 від 15.05.2024». Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості 1275) у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, на порушення вимог пункту 8 Особливостей 1275, Замовник не надав можливості учаснику ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТІНВЕСТ» виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі своєї пропозиції, зокрема невідповідність вимогам підпункту 7.2 пункту 7 додатку 2 Оголошення та пункту 13 Оголошення.
Період усунення порушень: 25.06.2024 17:49 - 10.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.06.2024 17:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог, викладених у висновку про результати проведення моніторингу Державною аудиторською службою України від 25 червня 2024 року, надаємо пояснення про вжиття заходів усунення порушень: Стосовно зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 12.06.2024 № 1 до Договору, недопущення установлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що порушення були усунуті шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 12.06.2024 № 1 до Договору.
Дата публікації звіту: 26.06.2024 10:09

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 05.09.2024 16:55

Запити/Пояснення