-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-92 (за талонами), бензин А-95 (за талонами), дизельне паливо (за талонами), за кодом ЄЗС: ДК 021:2015:09130000-9 «Нафта і дистиляти»
Місце поставки товарів: закупівля бензину А-92, бензину А-95, дизельного палива здійснюється безпосередньо на автозаправних станціях учасника (постачальника) за талонами учасника (постачальника).
Завершена
5 250 637.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 253.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 253.19 UAH
Номер:
f20348665eb04d559ab33dce5415e611
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-10-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.07.2024 00:00
Період моніторингу:
10.07.2024 14:58 - 01.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.07.2024 № 108
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 09.07.2024 року
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 09.07.2024 № 108
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2024-04-29-010823-a 29.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство «Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, зі змінами внесеними протоколом № 96-ВТ/Р-2024 від 17 травня 2024 р, затверджену рішення уповноваженої особи (Протокол від 29 квітня 2024 № 81-ВТ/Р-2024), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 27.05.2024, договір від 03.06.2024 № 2024/71, пояснення Замовника від 16.07.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» встановлено наступне:
Відповідно до пункту 3 розділу 2 Додатку 4 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника,Заправка автотранспортних засобів замовника (покупця) повинна здійснюватися на не менш 7 (семи) власних, орендованих або партнерських АЗС в м. Харків.
Згідно з пунктом 6 розділу 3 Додатку 4 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівель повинен надати в тендерній пропозиції, Довідку з переліком не менше 7 (семи) власних, орендованих або партнерських АЗС в м. Харкові, складена за формою, згідно таблиці 1 цього Додатку та вимог пункту 3 розділу № 2 цього додатку.
Згідно з наданою в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» Довідкою про наявність АЗС (файл «Технічна специфікація_Довідка АЗС») відпуск палива буде здійснюватись на 7-ми АЗС, а саме: на 3-х мережі АЗС «НПЗ» та 4-х мережі АЗС «БРСМ-Нафта».
Згідно з пунктом 8 розділу 3 Додатку 4 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівель повинен надати в тендерній пропозиції копії зразків талонів кожного найменування товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю. Копії (зразки) наданих талонів повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива, номери та бути завірені підписом посадової особи (із зазначенням посади та ПІБ) учасника та завірені його печаткою (у разі використання).
Проте, в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» надано довідку (файл «Довідка зразки талонів») тільки зі зразками АЗС «НПЗ». Зразки талонів на мережу АЗС «БРСМ-Нафта» в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» відсутні.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.07.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання пояснення, стосовно яким чином Учасником процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» виконано вимоги пунктом 8 розділу 3 Додатку 4 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, а саме: надання в тендерній пропозиції зразків талонів на мережу АЗС «БРСМ-Нафта».
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.07.2024 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що «Згідно вимог пункту 6 розділу № 3 додатку4 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати довідку з переліком не менше 7 (семи) власних, орендованих або партнерських стаціонарних автозаправних станціях (далі – АЗС) в м. Харкові, складена за формою, згідно таблиці 1 цього додатку та вимог пункту 3 розділу № 2 цього додатку. Товариством з обмеженою відповідальністю «Золотий Стандарт К», яке визнане Замовником переможцем процедури закупівлі, (далі – Учасник), у складі своєї пропозиції за вих. № 04-05/24 від 09.05.2024 надано довідку про наявність АЗС, зі змісту якої вибачається, що заправка автотранспортних засобів Замовника буде здійснюватися на одній орендованій Учасником АЗС та шести партнерських АЗС, у тому числі партнера Учасника – ТОВ «Євро Смарт Пауер» (Додаток № 3). При цьому довідка містить тільки найменування та адреси цих АЗС та не містить назв мереж АЗС, як зазначено в запиті про надання пояснень Північно-східного офісу Держаудитслужби. Таким чином Учасник повністю виконав вимоги Замовника, встановлені в вищезазначеному пункті. Згідно вимог пункту 8 розділу № 3 додатку 4 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати копії зразків талонів кожного найменування товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю. Копії (зразки) наданих талонів повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива, номери та бути завірені підписом посадової особи (із зазначенням посади та ПІБ) учасника та завірені його печаткою (у разі використання). Учасником у складі своєї пропозиції за вих. № 09-05/24 від 09.05.2024 надано належним чином завіреня зразки талонів на кожне найменування товару: дизельне паливо, бензин А-95 та бензин А-92, які містять назву «НПЗ» та номери талонів (Додаток № 4), що свідчить про виконання Учасником вищевказаних вимог Замовника у повному обсязі. У тендерній документації процедури закупівлі та зокрема в додатку 4 до тендерної документації, відсутня вимога щодо надання зразків талонів партнерів учасника у разі коли відпуск палива буде здійснюватися з АЗС партнера учасника. Таким чином Учасник не повинен був надавати зразки талонів на АЗС «БРСМ-Нафта» оскільки вони є АЗС партнера Учасника - ТОВ «Євро Смарт Пауер». Тобто Учасник повністю виконав вимоги Замовника, встановлені в вищезазначеному пункті додатку 4 до тендерної документації.».
Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель вимог 8 розділу 3 Додатку 4 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, оскільки Учасник процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» в тендерній пропозиції повинен був надати копії (зразки) талонів на всі АЗС на яких буде здійснюватися відпуск палива без конкретизації власних, орендованих або партнерських АЗС.
Таким чином, Учасником процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» не виконано вимоги 8 розділу 3 Додатку 4 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника в частині відсутності в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» зразків талонів на мережу АЗС «БРСМ-Нафта».
Згідно з підпунктом 2 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню, відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Однак, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
19.07.2024 18:20 - 03.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.07.2024 18:20
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-2024-04-29-010823-a 26.07.2024 оскаржено до Харківського окружного адміністративного суду.
Дата публікації:
26.07.2024 14:57
Дата відкриття провадження:
31.07.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
П/520/23088/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
cb5ca621b56b45d5b16986cd9eb86b1b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2024 10:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Дизельне паливо (за талонами), Бензин А-92 (за талонами), Бензин А-95 (за талонами)», ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-29-010823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Згідно з пунктом 8 розділу 3 Додатку 4 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівель повинен надати в тендерній пропозиції копії зразків талонів кожного найменування товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю. Копії (зразки) наданих талонів повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива, номери та бути завірені підписом посадової особи (із зазначенням посади та ПІБ) учасника та завірені його печаткою (у разі використання).
Згідно з наданою в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» Довідкою про наявність АЗС (файл «Технічна специфікація_Довідка АЗС») відпуск палива буде здійснюватись на мережах АЗС «НПЗ» та АЗС «БРСМ-Нафта».
Проте, в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» надано довідку (файл «Довідка зразки талонів») тільки зі зразками АЗС «НПЗ». Зразки талонів на АЗС «БРСМ-Нафта» в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» не надано.
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного та яким чином Учасником процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» виконано вимоги пунктом 8 розділу 3 Додатку 4 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, а саме: надання в тендерній пропозиції зразків талонів на АЗС «БРСМ-Нафта»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f5a649a6c29b4e90988b15a6bef4405d
Назва:
Пояснення КП КВЗК
Дата опублікування:
16.07.2024 16:23
Опис:
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснення» надаємо пояснення про таке.
Відповідно до положень пункту 1.7 Статуту Комунального підприємства «Комплекс з експлуатації об’єктів водозниження і зливової каналізації» (далі – Статут), Комунальне підприємство «Комплекс з експлуатації об’єктів водозниження і зливової каналізації» (далі за змістом Статуту, - Підприємство) у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Харківської міської ради, розпорядженнями Харківського міського голови, іншими нормативними актами і цим Статутом. Комунальне підприємство «Комплекс з експлуатації об’єктів водозниження і зливової каналізації» діє у відповідності до Господарського кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» й інших законодавчих актів України та належить до комунальної власності Харківської міської територіальної громади (пункт 1.3 Статуту). Згідно зі Статутом метою діяльності Підприємства зокрема є надання Харківській міській територіальній громаді послуг з відведення поверхневого стоку та дренажних вод через існуючі мережі дощової каналізації і об’єкти водозниження, які знаходяться в господарському віданні Підприємства; виробнича діяльність з технічного обслуговування, ремонту, утримання та експлуатації мереж дощової каналізації, водних об’єктів, гідротехнічних споруд та насосних станцій, які знаходяться в господарському віданні Підприємства; будівництво інженерних мереж. Відповідно до положень пункту 1.2 Статуту Засновником Підприємства є Харківська міська рада, власником майна Підприємства є Харківська міська територіальна громада в особі Харківської міської ради.
Комунальне підприємство «Комплекс з експлуатації об’єктів водозниження і зливової каналізації» (далі – КП КВЗК/Замовник) згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону (пункт 3 частини першої статті 2 Закону).
Замовник проводить дану закупівлю, яка є предметом дослідження в рамках моніторингу, відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості). Дана запланована закупівля здійснюється Замовником шляхом застосування процедури закупівлі відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями на виконання вимог Закону (пункт 10 Особливостей). Відповідна інформація міститься у річному плані закупівель, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель згідно зі статтею 4 Закону. Замовником відповідно до Закону, згідно з Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893) (далі– Порядок), під час оприлюднення на веб-порталі річного плану закупівель щодо даної запланованої закупівлі було розміщено необхідну інформацію шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, зокрема шляхом заповнення визначених адміністратором таких електронних полів: «Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі», в якому зазначено: «5 250 637,50 UAH», та «Джерело фінансування закупівлі», в якому вказано: «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)» (пункт 8 оприлюдненого згідно з Порядком річного плану закупівель (UA-P-2024-04-29-013410-а)). Тобто дану заплановану закупівлю Замовник здійснює для задоволення виробничих потреб підприємства за рахунок коштів від господарської діяльності підприємства (власного бюджету), не за бюджетні кошти.
При цьому КПКВЗК відповідно до Бюджетного кодексу України не є ані головним розпорядникам бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (пункт 18, пункт 47 частини першої статті 2 та стаття 22 Бюджетного кодексу України), та згідно з пунктом 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України є одержувачем бюджетних коштів: суб'єкт господарювання, який не має статусу бюджетної установи, уповноважений головним розпорядником бюджетних коштів (Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської Ради) на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти місцевого бюджету, у випадках розподілу бюджетних асигнувань за відповідними рішеннями Харківської міської ради. Інформація про КП КВЗК, як одержувача бюджетних коштів, міститься в Єдиному реєстрі розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, розміщеному на офіційному вебсайті Державної казначейської служби України.
Щодо поставлених Вами питань, слід зауважити, що Законом не передбачено здійснення Замовником обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості.
Поряд з тим, щодо обґрунтування Замовником технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, пояснюємо та обґрунтовуємо наступним.
У відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», із змінами, Замовником - КП КВЗК на першому етапі було визначено потребу у товарі: бензин А-92 (за талонами) у кількості 30 000 л., бензин А-95 (за талонами) у кількості 7 500 л., дизельне паливо (за талонами) у кількості 60 000 л., що здійснювалась на підставі аналізу фактичного використання вищезазначеного товару для забезпечення діяльності Замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих виробничих завдань Замовника, проведеного за інформацією наданою ініціатором закупівлі – завідувачем господарством КП КВЗК Ходко О.Ю. (службова записка ініціатора закупівлі – завідувача господарством КП КВЗК Ходка О.Ю.) (додаток № 1).
На другому етапі було сформовано та визначено опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик. Було встановлено, що вимоги до бензинів А-92 та А-95 встановлює ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінетів Міністрів України від 01.08.2013 року № 927, а до дизельного палива ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінетів Міністрів України від 01.08.2013 року № 927.
Виходячи з вищенаведеного, для здійснення закупівлі за предметом: Бензин А-92 (за талонами), бензин А-95 (за талонами), дизельне паливо (за талонами), за кодом ЄЗС: ДК 021:2015:09130000-9 «Нафта і дистиляти», визначення та встановлення відповідних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено згідно з вимогами вищезазначених стандартів.
Розмір витрат номенклатурних позицій предмета закупівлі було визначено на підставі службової записки ініціатора закупівлі - завідувача господарством КП КВЗК Ходко О.Ю. та аналізу витрат палива під час виконання статутних обов’язків Підприємства у попередні періоди 2023 - 2024 років.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18 лютого 2020 року № 275 (далі – наказ № 275), зі змінами. З цієї метою був здійснений пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема на сайтах за адресами: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/harkovskaya/ та https://vseazs.com/, які спеціалізуються на аналізі ринку пального в Україні. Скріншоти цін товарів з додаються (Додаток № 2). Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.
Щодо другого питання запиту про надання пояснень.
Згідно вимог пункту 6 розділу № 3 додатку4 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати довідку з переліком не менше 7 (семи) власних, орендованих або партнерських стаціонарних автозаправних станціях (далі – АЗС) в м. Харкові, складена за формою, згідно таблиці 1 цього додатку та вимог пункту 3 розділу № 2 цього додатку. Товариством з обмеженою відповідальністю «Золотий Стандарт К», яке визнане Замовником переможцем процедури закупівлі, (далі – Учасник), у складі своєї пропозиції за вих. № 04-05/24 від 09.05.2024 надано довідку про наявність АЗС, зі змісту якої вибачається, що заправка автотранспортних засобів Замовника буде здійснюватися на одній орендованій Учасником АЗС та шести партнерських АЗС, у тому числі партнера Учасника – ТОВ «Євро Смарт Пауер» (Додаток № 3). При цьому довідка містить тільки найменування та адреси цих АЗС та не містить назв мереж АЗС, як зазначено в запиті про надання пояснень Північно-східного офісу Держаудитслужби. Таким чином Учасник повністю виконав вимоги Замовника, встановлені в вищезазначеному пункті.
Згідно вимог пункту 8 розділу № 3 додатку 4 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати копії зразків талонів кожного найменування товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю. Копії (зразки) наданих талонів повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива, номери та бути завірені підписом посадової особи (із зазначенням посади та ПІБ) учасника та завірені його печаткою (у разі використання). Учасником у складі своєї пропозиції за вих. № 09-05/24 від 09.05.2024 надано належним чином завіреня зразки талонів на кожне найменування товару: дизельне паливо, бензин А-95 та бензин А-92, які містять назву «НПЗ» та номери талонів (Додаток № 4), що свідчить про виконання Учасником вищевказаних вимог Замовника у повному обсязі.
У тендерній документації процедури закупівлі та зокрема в додатку 4 до тендерної документації, відсутня вимога щодо надання зразків талонів партнерів учасника у разі коли відпуск палива буде здійснюватися з АЗС партнера учасника. Таким чином Учасник не повинен був надавати зразки талонів на АЗС «БРСМ-Нафта» оскільки вони є АЗС партнера Учасника - ТОВ «Євро Смарт Пауер».
Тобто Учасник повністю виконав вимоги Замовника, встановлені в вищезазначеному пункті додатку 4 до тендерної документації.
Додатки до пояснення:
Додаток № 1 – Службова записка завідуючого господарством КП КВЗК Ходка О.Ю. від 29.04.2024 на 1 арк.
Додаток № 2 – Скріншоти цін на товар на 2 арк.
Додаток № 3 – довідка Учасника за вих. № 04-05/24 від 09.05.2024 про наявність АЗС на 1 арк.
Додаток № 4 – довідка Учасника за вих. № 09-05/24 від 09.05.2024 про надання зразків талонів на 3 арк.