-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з перевезення військовозобов’язаних (Код за ДК 021:2015 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення)
Завершена
10 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 54 000.00 UAH
Номер:
558ea358faed412ab75633eb96ec9dfd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-15-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2024 00:00
Період моніторингу:
22.10.2024 10:38 - 12.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
21.10.2024 № 147
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.10.2024 №147
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2024-04-29-004574-a 29.04.2024 Дніпропетровський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення норм пунктів 17 та 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТДВ «Автопромінь» встановлено порушення пункту 43 Особливостей, пункту 47, підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору про закупівлю послуг від 17.05.2024 №2/24 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (далі – Замовник) UA-P-2024-04-25-015363-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.04.2024 № 15), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію Товариство з додатковою відповідальністю "Автопромінь" (далі – ТДВ «Автопромінь»), повідомлення про намір укласти договір від 08.05.2024, договір про закупівлю послуг від 17.05.2024 №2/24 на суму 10 100 000,00 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 28.10.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 25.10.2024.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 з урахуванням Особливостей (у редакції чинній на дату складання тендерної документації) установлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог законодавства у сфері закупівель, а саме:
- на порушення вимог пункту 17 Особливостей у пункті 23.1. розділу «Укладання договору про закупівлю» тендерної документації замовник зазначив: «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням положення статті 41 Закону, крім частин – третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону та Особливостей»
Разом з тим, пунктом 17 Особливостей визначено, що Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Окрім цього, на порушення вимог пункту 41 Особливостей у пункті 18.1. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 35, 37 та 38 Особливостей. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації. Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону».
Водночас, пунктом 41 Особливостей визначено: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей».
Враховуючи вищенаведене, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей, чим порушено вимоги пунктів 17 та 41 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі» учасник повинен надати: 1.2. Копії аналогічного(-их) договору(-ів) зазначених в довідці (пункт 1.1.) про досвід виконання аналогічного(-их) договору (-ів) у 2020 – 2023 р.р. із усіма додатками, актами наданих послуг, позитивними відгуками, зазначеного у довідці договору у повному обсязі.
Моніторингом установлено, що учасником ТДВ «Автопромінь» не надані акти наданих послуг та позитивні відгуки до аналогічних договорів.
Проте, Замовник не виявив невідповідності в інформації та /або документах та не направив учаснику повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушено норму пункту 43 Особливостей.
Окрім того, відповідно до пункту 47 Особливостей, пункту 20 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Моніторингом установлено, що повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 08.05.2024, кінцевий строк надання документів – 12.05.2024.
Разом з цим, переможець процедури закупівлі не оприлюднив документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Відповідно до пп.3 пункту 44 Особливостей, пп.3 п.20 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Період усунення порушень:
05.11.2024 15:21 - 20.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.11.2024 15:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір від 17.05.2024 №2/24 розірвано шляхом підписання додаткової угоди від 08.11.2024 року. Інформацію опубліковано на майданчику 11.11.2024.
Дата публікації звіту:
11.11.2024 11:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Договір від 17.05.2024 №2/24 розірвано шляхом підписання додаткової угоди від 08.11.2024 року. Інформацію опубліковано на майданчику 11.11.2024.
Дата публікації:
11.11.2024 15:54
Запити/Пояснення
Номер:
c4593d80deb64f5ea3168f8a6acb35e1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.10.2024 12:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2024 23:00
Опис:
Питання у файлі