• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Труби сталеві безшовні гарячедеформовані

Завершена

1 395 430.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 954.30 UAH
Номер: a8d6c48a14c749a18203bb11d9505da4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-10-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 10.06.2024 16:07 - 02.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.06.2024 № 46-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.06.2024 № 46-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2024-04-26-011476-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 246-16-47, ania.sherstoboeva@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОФІТСТАЛЬ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення норм пункту 43 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЕПЛОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 26.04.2024, тендерна пропозиція переможця ТОВ «ПРОФІТСТАЛЬ», протокольне рішення уповноваженої особи від 09.05.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 09.05.2024, договір про закупівлю від 15.05.2024 № 126, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 17.06.2024. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «ПРОФІТСТАЛЬ» не відповідала умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель, зокрема, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Також вказаним пунктом встановлено, що учасник підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі інформацією згідно з Додатком № 2 до тендерної документації. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Також, відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації передбачено що, якщо учасник не є виробником запропонованого товару, то учасник повинен надати: договір з виробником (його офіційним представником/постачальником) та/або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера та/або лист авторизації від виробника (його офіційного представника) та/або інший аналогічний документ, що підтверджує: зв'язок між виробником або офіційним представником/постачальником та учасником і можливість постачання учасником запропонованого товару. На виконання вищевказаних вимог учасником ТОВ «ПРОФІТСТАЛЬ» в складі тендерної пропозиції надано довідку від 30.04.2024 № 141/т.д (далі - довідка № 141/т.д), в якій наведено таблицю «ВИМОГИ ЗАМОВНИКА» з порівнянням технічних характеристик предмета закупівлі, які вимагаються Замовником з технічними характеристиками товару, які пропонуються учасником ТОВ «ПРОФІТСТАЛЬ». Також, в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ПРОФІТСТАЛЬ» надано копію договору від 22.12.2023 № 116/23 (далі – договір № 116/23), укладеного з ТОВ «Інтерпайп Україна» та довіреність від 25.12.2023 № 54, згідно якої ТОВ «Інтерпайп Ніко Тьюб», який є виробником запропонованого учасником ТОВ «ПРОФІТСТАЛЬ» товару, уповноважує ТОВ «Інтерпайп Україна» здійснювати представництво ТОВ «Інтерпайп Ніко Тьюб». В підпункті 1.1 пункту 1 договору № 116/23 зазначено, що «Продавець зобов’язується передати у власність Покупця трубну продукцію (надалі – Товар), а Покупець прийняти та оплатити його у повному обсязі. Найменування, асортимент, кількість, ціна, умови та строки поставки товару зазначаються у Специфікаціях, які оформлюються у вигляді Додатків і складають невід’ємну частину цього Договору». Також, учасником ТОВ «ПРОФІТСТАЛЬ» в складі тендерної пропозиції надано додатки від 22.12.2023 № 1 та № 2 (специфікації № 1 та № 2) до договору № 116/23. Однак, в наданих додатках відсутня інформація про труби сталеві безшовні гарячедеформовані ст.20 Ø 57 мм*3,5, Ø 76 мм*3,5, Ø 89 мм*3,5, Ø 133 мм*4, Ø 273 мм*7, які є предметом закупівлі згідно пунктів 1-3, 5, 8 таблиці «ВИМОГИ ЗАМОВНИКА» Додатку № 2 до тендерної документації. Таким чином, учасником ТОВ «ПРОФІТСТАЛЬ» не підтверджено можливість постачання товарів, вказаних в пунктах 1-3, 5, 8 таблиці «ВИМОГИ ЗАМОВНИКА» Додатку № 2 до тендерної документації та довідки № 141/т.д, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовник 17.06.2024 надав наступне пояснення: «Учасник ТОВ «ПРОФІТСТАЛЬ» надав для підтвердження наявності зв’язку з офіційним представником виробника та можливості постачання товару Договір №116/23 від 22.12.2023р. (далі - Договір), діючий до 31.12.2024р.. В п.1.1 Договору передбачено: «В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Продавець зобов’язується передати у власність Покупця трубну продукцію, а Покупець прийняти та оплатити його у повному обсязі. Найменування, асортимент, кількість, ціна, умови та строки поставки товару зазначаються у Специфікаціях, які оформлюються у вигляді Додатків і складають невід’ємну частину цього Договору.» Специфікації до Договору зазначені в множині, Договором не обмежена їх кількість, не зазначена вичерпна нумерація. Саме це, є підтвердженням того, що в разі перемоги Учасника у закупівлі він має можливість замовити необхідну нам кількість, асортимент та найменування трубної продукції, оформивши її новою/черговою Специфікацією до діючого договору офіційного представника виробника. Вимога щодо документального підтвердження фактичної наявності товару в учасників Замовником не зазначалась у жодному з пунктів тендерної документації». Таким чином, Замовник підтверджує, що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОФІТСТАЛЬ» відсутня інформація про можливість постачання учасником труб сталевих безшовних гарячедеформованих ст.20 Ø 57 мм*3,5, Ø 76 мм*3,5, Ø 89 мм*3,5, Ø 133 мм*4, Ø 273 мм*7 та не спростовує виявлене порушення, оскільки учасник ТОВ «ПРОФІТСТАЛЬ» не підтвердив можливість постачання предмету закупівлі в цілому. В свою чергу, відсутність у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОФІТСТАЛЬ» інформації про можливість постачання учасником труб сталевих безшовних гарячедеформованих ст.20 Ø 57 мм*3,5, Ø 76 мм*3,5, Ø 89 мм*3,5, Ø 133 мм*4, Ø 273 мм*7, не призводить до зміни предмета закупівлі. Разом з тим, відповідно до пункту 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, відсутність у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОФІТСТАЛЬ» інформації про можливість постачання учасником труб сталевих безшовних гарячедеформованих ст.20 Ø 57 мм*3,5, Ø 76 мм*3,5, Ø 89 мм*3,5, Ø 133 мм*4, Ø 273 мм*7, є невідповідністю, яка підлягала усуненню відповідно до пункту 43 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення норм пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ПРОФІТСТАЛЬ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Період усунення порушень: 28.06.2024 14:16 - 13.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.06.2024 14:16

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява щодо визнання протиправним та скасування висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби від 28.06.2024 року в частині допущення замовником порушення норм пункту 43 Особливостей та зобов’язання здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення по закупівлі ДК 021:2015 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби «Труби сталеві безшовні гарячедеформовані», ID: UA-2024-04-26-011476-a.
Дата публікації: 08.07.2024 10:01
Дата відкриття провадження: 05.07.2024 16:40
Номер відкриття провадження: №240/12767/24

Запити/Пояснення