• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Шини пневматичні для легкових автомобілів

Завершена

560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
Номер: 7f079fd0d2f645a8b359f22cb852d73a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-03-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 03.06.2024 16:14 - 25.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.06.2024 Одеса № 117 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 03.06.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 03.06.2024 № 117 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 7 UA-2024-04-26-007194-a 26.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-31-96, liana_gichka@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, пункту 3 Особливостей та частини першої статті 5 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання Замовником роз’яснень на звернення, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 19 червня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання Замовником роз’яснень на звернення, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління поліції охорони в Одеській області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 26.04.2024 № 120, відповідь Замовника на звернення за роз’ясненням, оприлюднену в електронній системі закупівель 13.05.2024, тендерну пропозицію учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОШИНА» (далі – ТОВ «ДНІПРОШИНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЛІПАРТС» (далі – ТОВ «ПОЛІПАРТС»), товариства з обмеженою відповідальністю «СТ-ПРОЗОРО» (далі – ТОВ «СТ-ПРОЗОРО»), вимоги про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ДНІПРОШИНА», ТОВ «ПОЛІПАРТС» та ТОВ «СТ-ПРОЗОРО», протоколи уповноваженої особи від 09.05.2024 № 128, від 13.05.2024 № 136, від 14.05.2024 № 138, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.05.2024, договір від 22.05.2024 № 344 (далі – Договір), пояснення та документи отримані 17.06.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. За результатами оцінки тендерних пропозицій, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ДНІПРОШИНА», яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, остаточною вартістю 493 572,00 гривень. Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.05.2024 № 128 (далі – Протокол) Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ДНІПРОШИНА» на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до Протоколу тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДНІПРОШИНА» підлягає відхиленню на підставі не виправлення учасником виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: учасником не надана довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції, чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Так відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень та вартість чистих активів на кінець останньої затвердженої фінансової звітності щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції та Статут або інший установчий документ в останній редакції; та довідку, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору. Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ДНІПРОШИНА» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, в якому зазначена вимога про надання довідки, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору; та довідки у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень та вартість чистих активів на кінець останньої затвердженої фінансової звітності щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. На виконання вказаної вимоги учасником процедури закупівлі ТОВ «ДНІПРОШИНА» була надана в тому числі довідка від 08.05.2024 № 704, в якій зазначено, що посадовою особою, до повноважень якої належить підписання договору про закупівлю відповідно до статуту є директор ТОВ «ДНІПРОШИНА» Уперенко Олексій Сергійович, а також зазначено про вартість чистих активів на кінець останньої затвердженої фінансової звітності. Також у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано статут затверджений рішенням учасника від 01.03.2024 № 1 (далі – Статут). Відповідно до пункту 15.1 Статуту правочин, за яким вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, якщо при цьому він не відповідає будь-якому іншому визначеному статутом критерію значного правочину товариства, вважається схваленим товариством одночасно з його укладанням та не потребує прийняття окремого рішення загальних зборів учасників про надання згоди на його вчинення. Водночас у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано фінансову звітність малого підприємства за перший квартал 2024 року, в якій вказано, що вартість чистих активів товариства складає 63 602 700,00 грн, тобто 50% вартості чистих активів складає 31 801 350,00 грн. Така ж інформація зазначена учасником у довідці від 08.05.2024 № 704. При цьому очікувана вартість предмета закупівлі складає 560 000,00 грн, що не перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 12.06.2024 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ДНІПРОШИНА» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Замовник 17.06.2024 надав пояснення, що у довідці від 08.05.2024 № 704 учасник процедури закупівлі ТОВ «ДНІПРОШИНА» зазначив: «…В свою чepгy, відповідно до пункту 20.1 Статуту TOВ «ДНІПРОШИНА», рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт a6o послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників». Проте Замовник вказує, що у Статуті, наданому учасником процедури закупівлі ТОВ «ДНІПРОШИНА», відсутній пункт 20.1. Дане пояснення не обґрунтовує рішення Замовника про відхилення учасника процедури закупівлі ТОВ «ДНІПРОШИНА», оскільки Замовником у ТД не було встановлено вимогу щодо посилання саме на пункт статуту, а було встановлено вимогу про надання довідки в довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень. Враховуючи вищезазначене, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДНІПРОШИНА». Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Також, оскільки Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДНІПРОШИНА», остаточна цінова пропозиція якого є меншою на 5 428,00 грн, ніж пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «СТ-ПРОЗОРО», якого визначено переможцем процедури закупівлі, Замовником не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі.
Період усунення порушень: 19.06.2024 17:40 - 04.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2024 17:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами розгляду висновку Південного офісу Держаудитслужби від 19.06.2024 про результати моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015 - (34350000-5) Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини пневматичні для легкових автомобілів) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-26-007194-a) вжито заходів щодо його виконання шляхом укладення додаткової угоди № 1 від 24.06.2024 про розірвання договору про закупівлю товарів № 344 від 22.05.2024.
Дата публікації звіту: 24.06.2024 16:23

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис: -
Дата публікації: 26.06.2024 13:55

Запити/Пояснення