-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою вул. Левка Лук'яненка, 2-Б в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Завершена
2 282 246.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 411.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 411.23 UAH
Номер:
f4cceb01ddf14ba4a570b49fbd45aeb1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-19-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2024 00:00
Період моніторингу:
19.08.2024 17:09 - 10.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.08.2024 № 192
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-04-26-003669-a 26.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.04.2024 № 39 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.06.2024, тендерні пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення тендерної пропозиції від 25.06.2024 № 107, вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю від 16.07.2024 № 101, договір підряду від 25.07.2024 № 205-кр, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.05.2024 № 8938-р/пк-пз та від 10.07.2024 № 11940-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника від 21.08.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» з остаточною ціною 2 110 942,00 гривень та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» з остаточною ціною 2 218 390,00 гривень.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» з ціновою пропозицією 2 218 390,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
11.09.2024 17:24 - 17.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.09.2024 17:24
Запити/Пояснення
Номер:
bd0542607bee415d875a3130c0f65c46
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
20.08.2024 15:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою вул. Левка Лук'яненка, 2-Б в Оболонському районі м. Києва, за кодом ДК 021:2015: 45233000-9 ‒ Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-26-003669-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) , пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5e3e8a201ca14eb3a9ad93c601511d16
Назва:
Пояснення щодо закупівлі № UA-2024-04-26-003669-a
Дата опублікування:
21.08.2024 16:45
Опис:
Пояснення щодо закупівлі № UA-2024-04-26-003669-a.
На підставі наказу від 19.08.2024 року №192 ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ розпочато моніторинг закупівлі №UA-2024-04-26-003669-a (далі-Закупівля): Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою вул. Левка Лук'яненка, 2-Б в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг).
20.08.2024 року о 15:43 год. в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro опубліковано запит про надання пояснень. Управління житлово-комунального господарства Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розмір бюджетних призначень робіт з капітального ремонту визначається з урахуванням Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 року № 281, відповідно до п.1.1. Настанови з визначення вартості будівництва визначено основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення в будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків і споруд будь-якого призначення їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрація пам’яток архітектури та містобудування та є обов’язковим для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій.
Розмір бюджетних призначень по Закупівлі: Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою вул. Левка Лук'яненка, 2-Б в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) затверджений згідно розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації № 105 від 12.02.2024 року «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації» (зі змінами) та розміщений на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів - Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за посиланням: https://obolon.kyivcity.gov.ua.
По даній закупівлі було проведено експертизу кошторисної документації та отримано позитивний експертний звіт, на основі якого було оголошено очікувану вартість закупівлі (експертний звіт (позитивний) додається).
Технічні та якісні характеристики Закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації (додаток № 4 до тендерної документації) та встановлені згідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів, а також в дефектному акті і підсумковій відомості ресурсів (копія додатку № 4 до тендерної документації додається ).
Додатково повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета Закупівлі розміщено на офіційному інтернет–порталі «Київаудит» департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням https://kyivaudit.gov.ua.
З повагою
В.о. начальника управління Світлана КИРИЧЕНКО
Уповноважена особа Віталія Борисенко