• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт шатрового даху житлового будинку по вул. Металургів, 11 в м. Бровари Броварського району Київської області; 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.

Завершена

1 451 116.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 511.16 UAH
Номер: a201e84c1e514bbab4251846ec7e3fbb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-04-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 04.06.2024 10:31 - 26.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.06.2024 № 143 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2024-04-26-003180-a 26.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 187-40-99, ele.ele@ex.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог частини другої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей № 1178 За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГРУПА АТЕНА» установлено порушення пункту 43 та 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.04.2024 року № 31 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «ЕВРОТРАНССТРОЙ» та тендерну пропозицію ТОВ «ГРУПА АТЕНА» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей учасника ПП «ЕВРОТРАНССТРОЙ» та вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «ГРУПА АТЕНА», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо розгляду тендерних пропозицій від 20.05.2024 № 39 та від 27.05.2024 № 42, договір від 05.06.2024 № 47/24, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 05.06.2024. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції наступних учасників: ПП «ЕВРОТРАНССТРОЙ» з остаточною ціновою пропозицією - 1 385 218,82 грн, ТОВ «ГРУПА АТЕНА» з остаточною ціновою пропозицією - 1 397 500,00 грн та ТОВ «БК СКОРПІОН» з остаточною ціновою пропозицією - 1 398 000,00 грн. Моніторингом встановлено, що протоколом від 20.05.2024 № 39, Замовником прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «ЕВРОТРАНССТРОЙ», у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ПП «ЕВРОТРАНССТРОЙ» порушень не установлено. Переможцем торгів обрано ТОВ «ГРУПА АТЕНА» з остаточною ціновою пропозицією 1 397 500,00 гривень з ПДВ. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII Відповідно до норм пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням особливостей. Також, відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Однак, в підпункті 12 пункту 2 та пункті 3 Розділ V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не враховано зміни, внесені Постановою КМУ від 02.04.2024 № 382 до Особливостей № 1178, чим порушено вимоги частини другої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей № 1178. Поруч з тим, відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Однак, Замовником у Додатку № 1 до ТД установлено «перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» щодо надання замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «ГРУПА АТЕНА» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до вимоги підпункту 1.3.1. пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати, зокрема: - лист (ти) - відгук виданий замовником або суб’єктом господарювання з яким було укладено договір із зазначенням дати його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, рік (роки) виконання робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт та відсутності з боку замовника претензій щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Лист відгук надається датою поточного року. На виконання вищезазначеної вимоги, ТОВ «ГРУПА АТЕНА» надано лист-відгук (файл: «3.1. Аналогічний договір із додатками. Лист-відгук.pdf»), однак, вищезазначений лист не містить інформацію щодо ціни договору та суми виконання договору, чим недотримано вимоги підпункту 1.3.1. пункту 1.3 Додатку 1 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з пунктом 2 Додатку 2 до ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі) Учасник, для підтвердження надає обґрунтований аналіз цін на основні матеріальні ресурси (дошка, брус, металочерепиця “Monterrey” або його аналог), які не повинні перевищувати середню ціну в регіоні, з трьома завіреними копіями комерційних пропозицій на кожен вид основних матеріалів. Однак, аналізом інформації розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРУПА АТЕНА» відсутні документи які містять обґрунтований аналіз цін на основні матеріальні ресурси (дошка, брус, металочерепиця “Monterrey” або його аналог), а також копії комерційних пропозицій на кожен вид основних матеріалів, чим недотримано вимоги пункту 2 Додатку 2 до ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. При цьому, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель установлено, що Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «ГРУПА АТЕНА» в частині інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 2 до ТД), відповідно до якої зазначено наступне, зокрема: «В поданих Учасником документах відсутня інформація щодо обґрунтованого аналізу цін на основні матеріальні ресурси (дошка, брус, металочерепиця «Monterrey» або його аналог) з трьома завіреними копіями комерційних пропозицій на кожен вид основних матеріалів…На підтвердження ціни тендерної пропозиції надати обґрунтований аналіз цін на основні матеріальні ресурси (дошка, брус, металочерепиця “Monterrey” або його аналог), які не повинні перевищувати середню ціну в регіоні, з трьома завіреними копіями комерційних пропозицій на кожен вид основних матеріалів.». Крім того, відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, установлено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто, нормою пункту 43 Особливостей № 1178 прямо заборонено застосовування «механізму 24 годин» до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які відсутні у складі тендерної пропозиції учасника, та, при цьому, дозволено застосування такого механізму до наданих учасником документів, які містять помилки/ невідповідності. Зважаючи на викладене, Замовником, оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей щодо документів (інформації) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку 2 до ТД), які відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРУПА АТЕНА», чим порушено вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. Враховуючи вищезазначене, Замовником, на порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ГРУПА АТЕНА», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість, укладено з ним договір вартістю 1 397 500,00 гривень.
Період усунення порушень: 21.06.2024 15:21 - 06.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 21.06.2024 15:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведеного моніторингу UA-M-2024-06-04-000009 процедури закупівлі Північним офісом Держаудитслужби було установлено порушення вимог частини другої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГРУПА АТЕНА» установлено порушення пункту 43 та 44 Особливостей № 1178. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Слід зазначити, що Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Відповідно до п. 13.2. Договору підряду №47/24 від 05.06.2024 року «Розірвання Договору можливе за згодою сторін». Враховуючи вище викладене, повідомляємо, що на виконання зобов`язань щодо усунення виявлених порушень Управлінням будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області прийнято рішення, в установленому законодавством порядку, розірвати Договір підряду №47/24 від 05.06.2024 року з ТОВ «ГРУПА АТЕНА» за згодою сторін.
Дата публікації звіту: 28.06.2024 11:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 28.06.2024 12:41

Запити/Пояснення