• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція приміщень та мереж електропостачання будівлі Комунального закладу Львівської обласної ради “Львівський коледж культури і мистецтв”

Завершена

2 642 965.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Номер: 4f6642706ce344bc83b54fefa9d75f68
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-28-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.01.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 28.01.2019 17:05 - 19.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.01.2019 № 12 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. В.о. начальника В.ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.01.2019 № 12 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-05-29-000470-с 29.05.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону №922. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель В.ВИННИЦЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 709-25-01, shira81@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу закупівлі встановлено: - невідповідність тендерної документації частині 2 статті 22 Закону №922; -порушення частини 1 статті 10, а саме не оприлюднення звіту про виконання договору.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ "Спецавтономбуд". Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція переможця ТОВ "Спецавтономбуд", протоколи відхилення, повідомлення про намір укласти договір, договір від 02.07.2018 № 07/06/01/2018. Проведеним моніторингом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що тендерна документація Замовника складена та затверджена тендерним комітетом з недотриманням вимог частини 2 статті 22 Закону №922, тобто не містить ряд вимог, передбачених частини 2 статті 22 цього закону. Зокрема, Замовник не вказав: вимоги встановлені щодо учасників відповідно до статті 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, вимоги щодо надання (чи ненадання) забезпечення тендерних пропозицій і забезпечення виконання договору про закупівлю; інформацію про посадову особу (посадових осіб) замовника, уповноважених здійснювати зв'язок між учасниками; у разі закупівлі робіт — вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації ( повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору закупівлі. Також не вказано опис та приклади формальних помилок (несуттєвих), допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції, порядок надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї, підстави для відхилення тендерної пропозиції, визнання учасником переможцем та укладення договору про закупівлі. Крім того, в порушення частини 1 статті 10 Закону, Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору.
Період усунення порушень: 13.02.2019 09:58 - 28.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 13.02.2019 09:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь на вимогу надана у протоколі №6.
Дата публікації звіту: 19.02.2019 13:07