• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин і дизельне паливо) (Бензин А-95 або еквівалент – ДК 021:2015: 09132000-3 – бензин; бензин А-92 або еквівалент – ДК 021:2015: 09132000-3 – бензин; дизельне паливо – ДК 021:2015: 09134200-9 дизельне паливо)

Завершена

11 989 448.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 89 920.86 UAH
Номер: dd4057fbb1de4aa4b08a73c9117eee17
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-23-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.09.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 23.09.2024 15:21 - 15.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.09.2024 № 160 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 23.09.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 23.09.2024 № 160 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 11 UA-2024-04-25-007326-a 25.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 177-65-52, mazalova.ruslana@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» встановлено порушення вимог абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К»; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Спеціалізованого комунального підприємства «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» Харківської міської ради, (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджено Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 25.04.2024 № 54), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 10.05.2024, договір від 16.05.2024 № 05/16, додаткова угода від 16.05.2024 №1, пояснення Замовника від 25.09.2024 та від 01.10.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» встановлено наступне. Згідно з пунктом 6 Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, Учасник у тендерній пропозиції повинен надати копії зразків талонів щодо кожного найменування предмета закупівлі (копії лицьової та зворотної сторони талонів на пальне, що пропонуються учасником). Копії (зразки) наданих талонів повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива, номери. При цьому, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» надано Довідку про надання зразків талонів від 26.04.2024 №05-04/24 зразки талонів на бензин А95, А92 та ДТ, зворотній бік яких містить однаковий номер, тобто надано зразок лише на 1 вид найменування предмету закупівлі, що не відповідає вимогам пункту 6 Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.10.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання пояснення, стосовно того, що, зворотній бік зразків талонів на бензин А95, А92 та ДТ містить однаковий номер, тобто надано зразок лише на 1 вид найменування предмету закупівлі. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.10.2024 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що «Щодо наданих учасником закупівлі – ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» у складі своєї тендерної пропозиції зразків талонів на бензин А-95, А-92 та ДТ. Відповідно до пункту 6 Додатку 1 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копії зразків талонів щодо кожного найменування предмета закупівлі (копії лицьової та зворотної сторони талонів на пальне, що пропонуються учасником). Копії (зразки) наданих талонів повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива, номери. Так, на виконання вищевказаної вимоги, ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРК К» в складі своєї тендерної пропозиції надано Довідку про надання зразків талонів (вих. № 05-04/24 від 26.04.2024), в якій надано копії зразків талонів на бензин А-92, бензин А-95 та дизельне паливо (із відображенням зразків зовнішньої та зворотної сторін таких зразків). В аспекті поставленого питання звертаємо увагу, що оскільки вищевказана вимога стосується надання саме ЗРАЗКІВ талонів, а не оригіналів, тому допустимим та належним виконанням такої вимоги є надання не сканованих оригіналів талонів (як один із можливих варіантів надання зразків), а надання зображення як приблизного/показового екземпляру таких талонів. При цьому, слід зазначити, що зворотна сторона кожного із наданих зразків талонів містить необхідні реквізити (приклад/зразок) для розуміння як буде оформлений оригінал таких талонів, а саме міститься інформація про: дату, до якої дійсний товар; серію № та штрих-код товару. Таким чином, вищевказаним Учасником повністю дотримано вищевказаних вимог Замовника щодо надання копій зразків талонів щодо кожного найменування предмета закупівлі (копії лицьової та зворотної сторони талонів на пальне, що пропонуються учасником) та вищевикладене спростовує твердження про нібито надання цим Учасником зразка лише на 1 вид найменування предмету закупівлі.». Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель вимог пункту 6 Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, оскільки вищезазначеною вимогою чітко визначено, що копії зразків талонів повинні бути наданні щодо кожного найменування предмета закупівлі у вигляді копій лицьової та зворотної сторони талонів на пальне, що пропонуються учасником із зазначенням назви мережі АЗС або бренду АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива та номерів. Таким, чином, Учасником ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» не виконано вимоги тендерної документації Замовника в частині не надання копій зразків талонів щодо КОЖНОГО найменування предмета закупівлі зокрема з зазначенням номерів на зворотній стороні талонів. Також, Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» встановлено наступне. Згідно з пунктом 2 Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, Учасник у тендерній пропозиції повинен надати довідку учасника (таблицю) в довільній формі про розташування автозаправних станцій для обслуговування замовника, а саме: не менше трьох автозаправних станцій в межах м. Харків, з них не менше двох на відстані менше 10 км від місця розташування (зберігання техніки Замовника). На кожній автозаправній станції обов’язково повинні відпускатись дизельне паливо, бензин А-92 або еквівалент та бензин А-95 або еквівалент. Місце розташування (зберігання техніки Замовника) в м. Харків: вул. Мирна, 11-Б. У складі тендерної пропозиції учасникам необхідно надати план-маршрут прибуття техніки Замовника до автозаправних станцій з зазначенням відстані від місця розташування (зберігання техніки Замовника) до автозаправних станцій на яких планується обслуговування Замовника з відзначеними на мапі автозаправними станціями, на яких буде забезпечено відпуск товарів, що вимагаються Замовником (вказати АЗС тільки в межах міста Харків). При цьому, Учасником ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» в складі тендерної пропозиції надано Довідку «План-маршрут прибуття техніки Замовника автозаправних станцій» від 26.04.2024 №03-04/24, що містить інформацію щодо відстані до адреси м. Харків: вул. Мирна, 11, а не до адреси в м. Харків: вул. Мирна, 11-Б, що не відповідає вимогам пункту 2 Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника. Також, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» надано Довідку «Щодо розташування автозаправних станцій, на яких буде забезпечено відпуск товарів, що вимагаються Замовником» від 26.04.2024 №02-04/24, згідно з якою відпуск палива буде здійснюватися на АЗС «НПЗ», які розташовані за адресами: м. Харків, вул.Плеханівська, 85/87А, пр-кт Любові Малої, 36А та по вул. Героїв Праці, 9Д. Проте, в Довідці «План-маршрут прибуття техніки Замовника автозаправних станцій» від 26.04.2024 №03-04/24, міститься інформація щодо відстані від адреси м. Харків: вул.Плеханівська, 85/87, пр-кт Любові Малої, 36 та по вул. Героїв Праці, 9, без зазначення літер, що не відповідає вимогам пункту 2 Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.10.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання пояснення, стосовно того, що в Довідці «План-маршрут прибуття техніки Замовника автозаправних станцій» від 26.04.2024 №03-04/24, міститься інформація щодо відстані від адреси м. Харків: вул. Мирна, 11, вул.Плеханівська, 85/87, пр-кт Любові Малої, 36 та по вул. Героїв Праці, 9, без зазначення літер, що не відповідає вимогам пункту 2 Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.10.2024 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що «…На виконання вищевказаної вимоги Учасником закупівлі – ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАР К» у складі своєї тендерної пропозиції було надано Довідку щодо розташування автозаправних станцій, на яких буде забезпечено відпуск товарів, що вимагаються Замовником (вих. № 02-04/24 від 26.04.2024) та План-маршрут прибуття техніки Замовника автозаправних станцій (вих. № 03-04/24 від 26.04.2024). При цьому, у Плані-маршруті прибуття техніки Замовника автозаправних станцій відображено відстань від кожної АЗС, на якій планується відпуск палива, до місця розташування (зберігання техніки Замовника). Так, від АЗС по вул. Героїв Праці, 9Д відстань до місця розташування (зберігання техніки Замовника) складає 12,1 км, від АЗС по вул. Георгія Тарасенка (Плеханівська), 85/87А – 8,6 км, від АЗС по пр. Любові Малої, 36А – 9,7 км. Таким чином, Учасником дотримано вимогу Замовника щодо розташування автозаправних станцій для обслуговування замовника, а саме: не менше трьох автозаправних станцій в межах м. Харків, з них не менше двох на відстані менше 10 км від місця розташування (зберігання техніки Замовника). При цьому, слід звернути увагу на те, що вищевказаним Учасником також виконана вимога щодо відзначення на мапі автозаправних станцій, на яких буде забезпечено відпуск товарів, що вимагаються Замовником. Щодо відображення на скрінах, зроблених із інтернет-додатку Google maps, неповної адреси, зокрема без відображення літери, слід зазначити, що вищевказаний інтернет-додаток не містить таких адрес як вул. Мирна, 11Б, вул. Плеханівська, 85/87А, пр. Любові Малої, 36А та вул. Героїв Праці, 9Д. Можливість вказаного інтернет-додатку обмежується можливістю позначити вищевказані адреси лише з числовим позначенням без відповідної літерації. Поряд з цим, вищевказане не призводить та не могло призвести до порушення вимог Тендерної документації, оскільки, як зазначалося вище, Учасник повинен був надати план-маршрут прибуття техніки Замовника до автозаправних станцій з зазначенням відстані від місця розташування (зберігання техніки Замовника) до автозаправних станцій на яких планується обслуговування Замовника з відзначеними на мапі автозаправними станціями, на яких буде забезпечено відпуск товарів, що вимагаються Замовником. Тобто, Замовником не ставилось жодних вимог щодо зазначення на плані-схемі (мапі) адреси зберігання техніки Замовника, як і не ставилось такої вимоги відносно АЗС, на яких планується відпуск палива, тому вказання неповної адреси (без літери) через технічні особливості інтернет-додатку (про які зазначено вище) не є порушенням вимог, встановлених Замовником до такого документу. При цьому, самі АЗС вищевказаним учасником були позначені на плані-схемі (мапі), як того вимагала Тендерна документація. Таким чином, Учасником закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» було повністю виконано вимоги Замовника, що визначені у пункті 2 Додатку 1 Тендерної документації.». Відповідно до пункту 23 «Порядку присвоєння адрес об’єктам будівництва, об’єктам нерухомого майна», затвердженого постановою КМУ від 07.07.2021 № 690, для нумерування об’єктів використовуються арабські цифри. Номер об’єкта може також містити літеру. Літера використовується у разі, коли відсутня можливість забезпечити послідовну нумерацію будівель, розташованих вздовж вулиці, відповідно до пункту 25 цього Порядку (наприклад, у разі будівництва двох чи більше будівель замість однієї, поділу будівель на дві чи більше блоковані). Також може використовуватися літера для будівель, що розташовані (або будуються) посеред кварталу та не мають фасаду, що виходить на вулицю. У такому разі номер найближчої житлової будівлі (для інших житлових) або споруди (для інших споруд), яка має фасад, який виходить на вулицю, отримує літеру “А”, а будівля чи будівлі (споруда чи споруди) відповідно отримують інші літери. Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель вимог пунктом 2 Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, оскільки адреси з нумераціями будівель з літерами та без літер це різні адреси та розташування цих будівель на мапі. Таким, чином, Учасником ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» не виконано вимоги тендерної документації Замовника в частині не надання план-маршруту прибуття техніки Замовника до автозаправних станцій з зазначенням відстані від місця розташування (зберігання техніки Замовника) до автозаправних станцій на яких планується обслуговування Замовника з відзначеними на мапі автозаправними станціями, на яких буде забезпечено відпуск товарів, що вимагаються Замовником. Однак, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності у поданих учасником документах в цій частині та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Слід зазначити що, згідно з інформацією відображеною в електронній системі закупівель Замовником вже було розміщено повідомлення Учаснику ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» вимогу про усунення невідповідностей. Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Таким чином, Замовник на порушення абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; а проколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.05.2024 № 68 визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 16.05.2024 № 05/16.
Період усунення порушень: 14.10.2024 15:56 - 28.10.2024 23:00
Дата публікації висновку: 14.10.2024 15:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-25-007326-a, Додатковою угодою №2 від 17 жовтня 2024 року до договору № 05/16 від 16 травня 2024 року Сторонами розірвано Договір 05/16 від 16 травня 2024 року.
Дата публікації звіту: 17.10.2024 15:18

Запити/Пояснення