- 
                    Відкриті торги з особливостями
- 
                        Однолотова
- 
                        КЕП
Кaпiтaльний peмoнт oкpeмих пpимiщeнь(№12,15,20,21,22,24,29) cпopуди цивiльнoгo зaхиcту(пpoтиpaдiaцiйнe укpиття) №77628 КЗ "Шeлудькiвcький лiцeй" Cлoбoжaнcькoї ceлищнoї paди зa aдpecoю: вул. Шкiльнa, 67-Г, c. Шeлудькiвкa Чугуївcькoгo paйoну Хapкiвcькoї oблacтi кoд ДК 021:2015 45453000-7 «Кaпiтaльний peмoнт i pecтaвpaцiя»
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                3 514 940.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 17 574.70 UAH
        мін. крок: 0.5% або 17 574.70 UAH
                    Номер:
                    e73e36a824a647449828ea39be0d7d17
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2024-05-21-000037
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    21.05.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    21.05.2024 11:59 - 12.06.2024 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Завершено
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА  АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.05.2024  №34-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ: 
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.05.2024 № 003100-18/6323-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління      Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 21 травня 2024 року № 34-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2024-04-24-012303-a від 24.04.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 
Начальник відділу контролю у сфері закупівель      Катерина СКУТАР
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Не виявлені
                
                                                                        
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Міськбудтранс», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-04-24-012000-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.04.2024, протокол № 53; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.06.2024; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Міськбудтранс» (далі – ТОВ «Міськбудтранс»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 10.05.2024 № 53; повідомлення про намір укласти договір від 10.05.2024; договір від 24.05.2024  № 21-24 (далі – Договір № 21-24); пояснення Замовника разом з документами, надані 29.05.2024 через електронну систему закупівель.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    03.06.2024 17:33 - 07.06.2024 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    03.06.2024 17:33
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    bde685cdec9b489b917f3b993f42a111
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    24.05.2024 10:29
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    30.05.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Кaпiтaльний peмoнт oкpeмих пpимiщeнь (№12,15,20,21,22,24,29) cпopуди цивiльнoгo зaхиcту(пpoтиpaдiaцiйнe укpиття) №77628 КЗ "Шeлудькiвcький лiцeй" Cлoбoжaнcькoї ceлищнoї paди зa aдpecoю: вул. Шкiльнa, 67-Г, c. Шeлудькiвкa Чугуївcькoгo paйoну Хapкiвcькoї oблacтi кoд ДК 021:2015 45453000-7 «Кaпiтaльний peмoнт i pecтaвpaцiя» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-24-012303-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1.	Надайте інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), проектно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
                
                        
                    Номер:
                    2747c63eeeeb41538db20c681c51e8c1
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    29.05.2024 16:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У відповідь на запит в межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Кaпiтaльний peмoнт oкpeмих пpимiщeнь (№12,15,20,21,22,24,29) cпopуди цивiльнoгo зaхиcту(пpoтиpaдiaцiйнe укpиття) №77628 КЗ "Шeлудькiвcький лiцeй" Cлoбoжaнcькoї ceлищнoї paди зa aдpecoю: вул. Шкiльнa, 67-Г, c. Шeлудькiвкa Чугуївcькoгo paйoну Хapкiвcькoї oблacтi кoд ДК 021:2015 45453000-7 «Кaпiтaльний peмoнт i pecтaвpaцiя» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-24-012303-a) надаємо відповідні пояснення:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), проектно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення  його очікуваної вартісті здійснювалося на підставі того, що Замовником було розроблено проектну документацію, яка отримала позитивний експертний висновок, та очікувана  вартість будівельних робіт склала 3 514 940,00 грн. Кошти на покриття ризику та інфляційних процесів не включалися до вартості робіт 
На підтвердження інформації додаються:
Копія Договору про розроблення Проектної документації.
Наказ про затвердження проектної документації
Копія експертного висновку
Копія Зведеного кошторисного розрахунку.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Замовником розміщено обґрунтування технічних якісних характеристик предмета закупівлі за посиланням  http://km-sov.gov.ua/index.php/home/advertisement/3531-inf-280524-osvita.html
                
                        