-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція відділення реабілітації Комунального некомерційного підприємства « Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради» по вул. Високовича, 19, м. Гайсин, Вінницької області «КОД ДК 021:2015 — 45454000-4 - РЕКОНСТРУКЦІЯ»
Завершена
33 945 794.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 169 728.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 169 728.97 UAH
Номер:
0952f66b51ef41bfbbc2ea1d350a608c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-07-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2024 00:00
Період моніторингу:
07.10.2024 17:37 - 28.10.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.10.2024 №88-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.10.2024 №88-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2024-04-24-008737-a,24.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178 та внесення змін до неї установлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54, абзацу восьмого пункту 28 Постанови №1178, пункту 5.1. Розділу V Настанови.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Будівельник-А» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (в редакції чинній на дату проведення торгів) (далі – Постанова №1178), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 24, 25 квітня 2024 року, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 25 квітня, 07 травня 2024 року, відповіді Замовника від 25 квітня та 08 травня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «Будівельник-А», протокольне рішення уповноваженої особи від 15 травня 2024 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 21 травня 2024 року №90, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 21 травня 2024 року та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 09, 11, 21, 22, 28 жовтня 2024 року через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Вимогами абзацу четвертого пункту 54 Постанови №1178 визначено, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником 25 квітня 2024 року до тендерної документації внесені зміни та розміщено в електронній системі закупівель тендерну документацію у новій редакції. Однак, разом із новою редакцією тендерної документації Замовник не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносились, чим не дотримався вимог абзацу четвертого пункту 54 Постанови №1178.
Абзацами першим та п’ятим пункту 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178, зокрема відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому пункту 28 Постанови №1178.
Так, в абзаці восьмому пункту 28 Постанови №1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Постанови №1178, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником в підпункті 5.1 пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначені вимоги, установлені пунктом 47 Постанови №1178, серед яких вказано, зокрема, що Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та може відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Також, в підпункті 5.2 пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі, зокрема, довідки у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не має невиконаного зі своєї сторони зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, який проводить процедуру закупівлі, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
При цьому, постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382 до Постанови №1178 внесені зміни, а саме виключені вищезазначені положення пункту 47 Постанови №1178.
Отже, виходячи із вищевикладеного тендерна документація Замовника складена з порушенням абзацу восьмого пункту 28 Постанови №1178.
Крім того, відповідно до вимог частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Моніторингом установлено, що підпунктом 4 пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами пункту 6 Розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації.
У Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовником передбачені наступні роботи та витрати, зокрема: «ліфт HAS Asansor (Туреччина) або еквівалент 1600 кг на 2 зупинки» та «Транспортні та заготівельно-складські витрати» з зазначенням їх вартості 1800000 грн та 70686 грн відповідно.
Водночас, згідно з абзацом другим пункту 1.1 Розділу І Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі - Настанова) Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Пунктом 5.1. Розділу V Настанови обумовлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Отже, Замовником при складанні Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації не дотримано вимог пункту 5.1. Розділу V Настанови.
Також моніторингом процедури закупівлі установлено, що відповідно до підпункту 4.2 пункту 4 Розділу 1 «Загальні положення» та пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що учасник подає тендерну пропозицію щодо всього предмету закупівлі, визначеного у Додатку 4 до цієї тендерної документації.
У Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовник передбачив, що ціна тендерної пропозиції повинна бути чітко визначена. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.
Також, пунктом 3.3. проекту договору (Додаток 5 до тендерної документації) Замовник передбачив, що порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно з положеннями Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Додатком 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовника передбачені наступні найменування робіт та витрат, а саме: загально-будівельні роботи; електротехнічні рішення, внутрішнє електрообладнання та електроосвітлення; водопостачання та каналізація; опалення та вентиляція; загально-будівельні роботи (ліфтова шахта); монтаж ліфтів; пусконалагоджувальні роботи; блискавкозахист будівлі; вогнезахисне оброблення; система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням (в частині оповіщування про пожежу і покажчиків напрямку евакування), система централізованого пожежного спостерігання.
Відповідно до пункту 2.1. Розділу ІІ Настанови система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Водночас пунктом 5.1. Розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
У свою чергу, згідно з пунктом 1.2 Розділу І Настанови локальний кошторис - первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів робіт, визначених проектною документацією.
Моніторингом установлено, що учасник ПП «Будівельник-А» у складі своєї тендерної пропозиції надав договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, об’єктний та локальні кошториси на загально-будівельні роботи; електротехнічні рішення, внутрішнє електрообладнання та електроосвітлення; водопостачання та каналізація; загально-будівельні роботи (ліфтова шахта); монтаж ліфтів; пусконалагоджувальні роботи; блискавкозахист будівлі; вогнезахисне оброблення; система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням (в частині оповіщування про пожежу і покажчиків напрямку евакування), система централізованого пожежного спостерігання, підсумкову відомість ресурсів (файл «34.Кошторис.pdf»).
Однак, зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не надано локальний кошторис на опалення та вентиляцію, що не відповідає Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовника, чим порушено вимоги підпункту 4.2 пункту 4 Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації.
Крім того, моніторингом процедури закупівлі установлено, що учасник ПП «Будівельник-А» у розділі ІІ. «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів, яка містить інформацію щодо використання орендованого компресора пересувного Airpress BM 100/330 (з двигуном внутр. спалювання) Honda GХ).
Водночас у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 09 травня 2024 року №02/05-24, яку надано даним учасником на вимогу пункту 1.1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону» тендерної документації і у якій необхідно зазначити повний перелік обладнання та машин, які будуть використовуватись при виконанні робіт на об'єкті орендований компресор пересувний Airpress BM 100/330 (з двигуном внутр. спалювання) Honda GХ) відсутній, а вказане обладнання зазначене як власне.
З огляду на зазначене, учасник ПП «Будівельник-А» не дотримався вимог пункту 1.1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону» тендерної документації.
Таким чином, за результатами моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Будівельник-А» як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень:
28.10.2024 17:31 - 12.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.10.2024 17:31
Оскарження висновку в суді
Опис:
Єдиний унікальний номер судової справи 120/14938/24 від 07.11.2024 р.
Дата публікації:
08.11.2024 12:00
Дата відкриття провадження:
07.11.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
№120/14938/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
4e7c8a78a36c481588acf3a5d897e16e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.10.2024 18:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції відділення реабілітації Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради» по вул. Високовича, 19, м. Гайсин, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-24-008737-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться, як це передбачено абзацом 4 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178?
3. Яким чином учасником ПП «Будівельник-А», якого обрано переможцем, виконані вимоги тендерної документації в частині підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначеної в довідці, зокрема щодо надання документів на підтвердження права власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі - продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг або інші документи (пункт 1.1 Додатку 2 тендерної документації)).
Оскільки у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано довідку «Про наявність обладнання, мат.-тех. бази та технологій» (файл 01. Довідка МТБ), в якій наявне обладнання (установка для зварювання ручного дугового (постійного струму) в кількості 6 шт., молоток відбійний пневматичний в кількості 3 шт., електропилка КЕ 2200/35 в кількості 2 шт., апарат для газового зварювання і різання в кількості 2 шт., дриль електрична в кількості 5 шт., вібратор поверхневий в кількості 4 шт., насос гідравлічний ручний в кількості 2 шт., станок для різання керамічної плитки в кількості 4 шт., електропилка 2150Вт в кількості 3 шт., перфоратор пневматичний в кількості 8 шт., генератор (бензин/газ) в кількості 3 шт., інвентор зварювальний в кількості 3 шт., бурильна установка в кількості 2 шт., апарат для зварювання поліпропиленових труб в кількості 5 шт.) без документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (файл 02. Підтвердження МТБ)?
Пояснення, інформацію та документи щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
caf3ac62cb344b79b36e06bde3f2bdc7
Назва:
Відповіді на питання
Дата опублікування:
09.10.2024 18:51
Опис:
Відповіді на поставлені питання
1. Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проєктної документації (проєкту). З метою здійснення закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено закупівлю без використання електронної системи "Капітальний ремонт та реконструкція відділення реабілітації Комунального некомерційного підприємства "Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради" по вул. Високовича, 19 м. Гайсин, Вінницької області" код ДК 021:015 71320000-7 ( Послуги з інженерного проектування" (посилання на вебпорталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-01-005377-a). За результатами вказаної закупівлі було укладеного договір з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕЛІТПРОЕКТ", яке розробило проєктну документацію. Проєктна документація пройшла у встановленому порядку експертизу (Експертний звіт (позитивний) № 04-07-0082 від 02 квітня 2024 (реєстраційний номер EX01:7227-2703-5909-0231( додається). Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектних актів та проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів (копії додаються). Ґрунтуючись на висновку експертного звіту (позитивному) та на зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва (копії додаються) була визначена очікувана вартість закупівлі. Відповідно до Довідки про зміни до кошторису на 2024 рік від 23.04.2024 № 84 (довідка додається) для реалізації проєкту Реконструкція відділення реабілітації Комунального некомерційного підприємства « Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради» по вул. Високовича, 19, м. Гайсин, Вінницької області «КОД ДК 021:2015 — 45454000-4 - РЕКОНСТРУКЦІЯ» було виділено фінансування Комунальному некомерційного підприємству « Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради» по коду економічної класифікації видатків КЕКВ 3132 “Капітальний ремонт інших об’єктів”, в межах якого було укладено договір підряду № 90 від 21.05.2024 з переможцем процедури закупівлі по предмету Реконструкція відділення реабілітації Комунального некомерційного підприємства « Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради» по вул. Високовича, 19, м. Гайсин, Вінницької області «КОД ДК 021:2015 — 45454000-4 - РЕКОНСТРУКЦІЯ», (посилання на вебпорталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-04-24-008737-a) ПП “Будівельник - А”. Договір підряду № 90 від 21.05.2024 договір в процесі виконання. Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, на виконання пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” оприлюднено на сайті за посиланням КНП Гайсинська ЦРЛ ГМР https://gaysincrl.itmed.org/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR27MvNqRZEFvbZ0siH50dhbplUrLUtkveLCM2yHjoc26rxZG-OkGlwYP64_aem_ASWSqbOpxLpiztDFWbug6yc4tFcqUCDPbP5wKibWBP3KcpZI9rNn3T55QprRErAM03QXUIi8gCvfwMQNjwNULMgy) При цьому, слід зауважити, що зміст постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” не визначає вимог до конкретного змісту обґрунтувань та не містить зобов’язань замовника розміщувати документальне підтвердження таких обґрунтувань. Тому, документальне підтвердження обґрунтувань надаються на Ваш запит у цьому листі. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: відповідно кошторисних призначень училища на 2024 рік в межах коду економічної класифікації видатків КЕКВ 3210 “Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям”. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 33`945`794.00 грн з ПДВ. Розрахунок вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації визначеної з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 та затвердженого Експертного звіту (позитивного) № 04-07-0082 від 02 квітня 2024 (реєстраційний номер EX01:7227-2703-5909-0231) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом “ системи "Капітальний ремонт та реконструкція відділення реабілітації Комунального некомерційного підприємства "Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради" по вул. Високовича, 19 м. Гайсин, Вінницької області" код ДК 021:015 71320000-7 ( Послуги з інженерного проектування". Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 02 квітня 2024 року становить. 34 841 230,00 , у тому числі, будівельні роботи, вартість устаткування, меблів, інвентарю та інших витрат. При цьому, у вартість очікуваної вартості предмета закупівлі не включено наступні витрати враховані в проєктній документації: на здійснення проєктних робіт з урахуванням проведення експертизи, на здійснення авторського нагляду, на здійснення технічного нагляду, інфляційні витрати, частина інших витрат (податок на додану вартість на вищезазначені позиції, де він нараховується). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Проведення капітального ремонту здійснюється відповідно до діючих стандартів, норм та правил виконання робіт з будівництва, які повинні відповідати проєктним рішенням та затвердженій в установленому порядку проектній документації Замовника. Об’єкт має клас наслідків (відповідальності) - СС1 (незначні наслідки). Всі технічні характеристики, запропонованих Учасником матеріалів, повинні бути не гірше, ніж визначено Замовником та відповідати технічному рішенню вказаному в проєктній документації. (реєстраційний номер проєктної документації: PD01:8144-4159-9415-2600). В ціну пропозиції необхідно включити вартість всіх будівельних матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання, які необхідні для виконання усіх робіт. Загальна ціна на будівельні роботи, устаткування, інші витрати не може перевищувати ціни визначеною проєктною документацією. Роботи повинні виконуватися у відповідності до проєктної документації, діючих в Україні державних будівельних норм, стандартів і правил. Якість матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовуватися в процесі виконання робіт повинна відповідати вимогам відповідних діючих норм і стандартів та проектній документації. Матеріали, які будуть використовуватись учасником для виконання робіт повинні мати сертифікати якості (відповідності), висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, у разі необхідності їх наявності. Реєстраційний номер кошторисної документації: EM01:6579-3047-3249-3409.
2. Разом із змінами до тендерної документації в окремих документах оприлюднено перелік змін (Тендерна документація на закупівлю товару з урахуванням змін в Особливостях за Постановою 131_Зміни від 25.04.doc та Тендерна документація на закупівлю товару з урахуванням змін в Особливостях за Постановою 131_Зміни.doc), що вносяться, як це передбачено абзацом 4 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178. Дані файли з переліком змін опубліковано на https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-24-008737-a :
24 квітня 2024 14:39 Тендерна документація на закупівлю товару з урахуванням змін в Особливостях за Постановою 131_Зміни.doc
25 квітня 2024 21:56 Тендерна документація на закупівлю товару з урахуванням змін в Особливостях за Постановою 131_Зміни від 25.04.doc
Прикдад викладення змін в окремому файлі:
3. З приводу підтвердження наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в
довідці, зокрема щодо інформації викладеної у файлі 01. Довідка МТБ в якій наявне
обладнання (установка для зварювання ручного дугового (постійного струму) в кількості 6
шт., молоток відбійний пневматичний в кількості 3 шт., електропилка КЕ 2200/35 в кількості
2 шт., апарат для газового зварювання і різання в кількості 2 шт., дриль електрична в
кількості 5 шт., вібратор поверхневий в кількості 4 шт., насос гідравлічний ручний в
кількості 2 шт., станок для різання керамічної плитки в кількості 4 шт., електропилка 2150Вт
в кількості 3 шт., перфоратор пневматичний в кількості 8 шт., генератор (бензин/газ) в
кількості 3 шт., інвентор зварювальний в кількості 3 шт., бурильна установка в кількості 2
шт., апарат для зварювання поліпропиленових труб в кількості 5 шт.) без документа що
підтверджує право власності або користування або залучення ( файл 02. Підтвердження
МТБ) надаємо пояснення :
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій формується на
підставі кошторисної документації яку розробляє учасник закупівлі в розділі : Підсумкова
відомість ресурсів. В даному документі зазначається перелік будівельних машин та
механізмів які мають бути наявні у підрядника та планують їх використання у роботі. До
тендерній документації учасника закупівлі ПП Будівельник-А було додано файл 34.
Кошторис, де наявний такий документ як Підсумкова відомість ресурсів. В даному
документі в розділі ІІ. Будівельні машини і механізми зазначено перелік машин і
механізмів які мають бути обов’язково наявні у підрядника та підтверджені довідкою та
одним із документів , а саме інвентаризаційним описом, договорами оренди. За переліком
інструментів які були зазначені в довідці МТБ підтвердження вимагалось саме на машини і
механізми які зазначені у Підсумковій відомості ресурсів (МАN спеціалізований бортовий з
краном маніпулятором, установка для зварювання ручного дугового постійного струму,
компресор пересувний з двигуном внутрішнього згорання, екскаватор навантажувач).
Учасник закупівлі ПП Будівельник-А інвентаризаційним описом та договорами оренди
підтвердив наявність у нього саме того обладнання яке зазначено у Підсумковій відомості
ресурсів (1-оної установки для зварювання ручного дугового постійного струму та 1-ного
компресора пересувного з двигуном внутрішнього згорання достатньо для виконання робіт
такої складності) на решту техніки було надано договори оренди. В довідці МТБ зазначено
інформація що підрядник при необхідності в залежності від термінів та обсягів робіт буде
залучати додаткове обладнання та інструменти, про що буде інформувати Замовника за його
вимогою. Інвентаризаційний опис містить перелік матеріальних цінностей бухгалтерського
обліку підприємства на які не нарахована повна амортизація, інструменти які мають
нарахування зносу 100% , але які можливо використовувати у роботі , рахуються на
позабалансовому рахунку в оперативному обліку підприємства. Тому в інвентаризаційному
описі ПП Будівельник-А зазначено саме ті інструменти які підлягають амортизації. Але за
даним переліком інструментів їх достатньо для виконання робіт. Також зазначаємо те що
Розділом 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено : Замовник не
заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про
досвід учасника та його технічні можливості щодо постачання предмета закупівлі.
Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією,
не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Тому вважаємо учасником закупівлі ПП Будівельник-А було виконано вимогу тендерної
документації в частині підтвердження інформації стосовно наявності обладнання,
матеріально- технічної бази.
Уповноважена особа Сергій НАСТАСКІН
Номер:
2279941b7d104953b92affadb0de0690
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.10.2024 11:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції відділення реабілітації Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради» по вул. Високовича, 19, м. Гайсин, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-24-008737-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Яким чином учасником ПП «Будівельник-А», якого обрано переможцем, виконані вимоги тендерної документації в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, зокрема, щодо надання копій повністю виконаних договорів з усіма додатками до них, зазначених в довідці, в повному обсязі (пункт 1.2 Додатку 2 тендерної документації)?
Оскільки у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано копію договору від 02 жовтня 2020 року №70-20, укладеного з Державним підприємством «Архітектурно-будівельний інжиніринг» (файл. 05 Аналогічний Бершадь ОЛІЛ. rar) не в повному обсязі, без копій усіх додаткових угод.
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cd28c55955d545678048c6fd8c65ca50
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
11.10.2024 17:41
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції відділення реабілітації Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради» по вул. Високовича, 19, м. Гайсин, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-24-008737-a надаємо пояснення та інформацію з питання виконання вимоги тендерної документації в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасником закупівлі ПП Будівельник-А, зокрема, щодо надання копій повністю виконаних договорів з усіма додатками до них:
Пунктом 1.2 Додатку 2 тендерної документації Замовника визначено : «Належним підтвердженням досвіду Замовник вважатиме документально підтверджену інформацію про повне виконання не менше 2 (двох) аналогічних Договорів. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен заповнити запропоновану таблицю та надати копії повністю виконаних договорів З УСІМА ДОДАТКАМИ ДО НИХ.»
З даного питання зазначаємо що Додаток до договору та Додаткова угода це два різних поняття. Слід наголосити, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного господарського суду у постанові від 31 травня 2021 № 917/ 265/18 зауважив, що треба розрізняти поняття «додаткова угода до договору» та «додаток до договору».
Додаток до договору – це документ, який містить доповнення, уточнення, додаткові роз’яснення, пояснення умов договору, перелік конкретних товарів, послуг тощо. Тобто саме в додатках сторони виносять найважливішу інформацію, щоб не перезавантажувати текст самого договору. Водночас додаткова угода - є правочином, що вносить зміни до вже існуючого договору.
Перелік додатків до договору №70-20 від 02.10.2020р. визначено Розділом 23.Додатки до договору:
Додаток 1.Договірна ціна.
Додаток 2. Локальний кошторис
Додаток 3.Графік виконання робіт
Додаток 4. Графік фінансування робіт.
Всі ці документи наявні у файлі 05 Аналогічний Бершадь ОЛІЛ. Rar тендерної пропозиції ПП Будівельник-А.
Також повідомляємо що ПП Будівельник у файл. 05 Аналогічний Бершадь ОЛІЛ. Rar на нашу думку додав вичерпний перелік всіх додаткових угод (хоч вони і не вимагались тендерною документацією) :
1.Додаткова угода №1 від 13.10.2020р ;
2.Додаткова угода №2 від 14.12.2020р. ;
3.Додаткова угода №3 від 21.12.2020р. ;
4.Додаткова угода №5 від 30.03.2021р. ;
5.Додаткова угода №6 від 05.04.20221р. ;
6.Додаткова угода №7 від 22.06.2021р.;
7.Додаткова угода №8 від 23.06.2021р. ;
8.Додаткова угода №9 від 28.12.2021р. ;
9.Додаткова угода №10 від 29.12.2022р. ;
Що стосується до завантаженої на тендерному майданчику за посиланням (https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_purchase/view/18626957) додаткової угоди №4 від 23.12.2020р. то повідомляємо що дана додаткова угода не є додатковою угодою до Підрядного договору №70-20 від 02.10.2020р.і була туди завантажена Замовником помилково. Також зауважуємо на те що Розділом 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено : Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо постачання предмета закупівлі. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Пунктом 1.2 Додатку 2 тендерної документації не вимагалось надання копії усіх ДОДАТКОВИХ УГОД тому вважаємо учасником закупівлі ПП Будівельник-А було виконано вимогу тендерної документації в частині підтвердження інформації стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Номер:
efa400b269c8415ab5ae9cce3c02f581
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2024 18:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції відділення реабілітації Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради» по вул. Високовича, 19, м. Гайсин, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-24-008737-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання:
Обґрунтуйте встановлення у Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації вартості ліфта HAS Asansor (Туреччина) або еквіваленту 1600 кг, оскільки відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01листопада 2021року № 281 для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість ресурсів до неї без цін.
Пояснення, інформацію та документи щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8cbf5d5e26834598940d32f9160166a7
Назва:
Відповідь на питання
Дата опублікування:
21.10.2024 19:21
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю від 2024-10-17 18:02:57 такого змісту:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. При цьому відповідно до пункту 4 розділу І “Загальні положення” Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (зі змінами) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Водночас відповідно до пункту 33 частини першої статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Пунктом 1 Додатку №4 до Тендерної документації визначено:
«Ціна тендерної пропозиції повинна бути чітко визначена. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. До ціни тендерної пропозиції включаються податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством, а також інші витрати, передбачені для робіт даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією».
Згідно п.3.11 Настанови з визначення вартості будівництва, локальні кошториси складаються в поточному рівні цін на трудові і матеріально-технічні ресурси за формами, наведеними в додатках 1, 2 та 3 цієї Настанови. За локальними кошторисами визначають прямі та загальновиробничі витрати.
Враховуючи вищенаведене Замовник, повідомляє згідно питання органу державного фінансового контролю, що на 54 сторінці Тендерної документації після Додатку№4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», розміщено дані локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю (Додаток 2 до Настанови (пункт 3.11)) з наступною інформацією: «Найменування і характеристика устаткування, меблів та інвентарю, маса одиниці устаткування»: «Ліфт HAS Asansor (Туреччина)» або еквівалент 1600 кг. на 2 зупинки, Розміри кабіни 1400х2400 не прохідна, ( маса=5,315) в кількості 1 шт, який не повинен перевищувати вартість 1870686,00 грн із врахуванням транспортних та заготівельно-складських витрат; Документ, що обґрунтовує ціну: «1906-15001 варіант 5».
Номер:
ad8a1ea5ded746a98f76eb990c36b098
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
18.10.2024 17:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції відділення реабілітації Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради» по вул. Високовича, 19, м. Гайсин, Вінницької області (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-24-008737-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Відповідно до розділу ІІ. «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів, наданої у складі тендерної пропозиції учасника ПП "Будівельник-А" зазначено компресор пересувний Airpress BM 100/330 (з двигуном внутр. спалювання) Honda GХ), як орендований. Водночас, у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 09 травня 2024 року №02/05-24, наданої на виконання вимог підпункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації щодо повного переліку обладнання та машин, які будуть використовуватись при виконанні робіт на об'єкті, вказано інформацію стосовно компресора пересувного Airpress BM 100/330 (з двигуном внутр. спалювання) Honda GХ), як власного. Чому не надано 24 години на виправлення зазначеної невідповідності?
2. Яким чином учасником ПП "Будівельник-А" виконано вимогу пункту 4.2 розділу І. тендерної документації, в частині надання тендерної пропозиції щодо всього предмету закупівлі, визначеного у Додатку 4 до тендерної документації? Оскільки, у складі пропозиції зазначеного учасника відсутні окремі позиції, що визначені в технічних характеристиках на закупівлю (Додаток 4): відсутній локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-04.
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a785644e748c4cef9a7b1782cd5a2ba4
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
22.10.2024 20:15
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю від 2024-10-18 17:15:03 такого змісту:
Згідно абз.1 п.31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
У абз.2 вищезазначеного пункту зазначається інформація, котра практично дублює п.1 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у п.47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Таким чином, учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції подає документи, які визначені в тендерній документації.
Пунктом 1.1 Додатку №2 до тендерної документації, визначено вимогу, щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції довідки «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології», яка повинна містити інформацію із зазначенням її найменування, кількості, технічного стану, терміну експлуатації.
В Довідці необхідно зазначити: «…повний перелік обладнання та машин, які будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті, та є достатнім для виконання всіх робіт з наданням копій документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі - продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг або інші документи».
Учасником ПП «Будівельник-А» в складі своєї пропозиції завантажено сканований документ: «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології» в якій внесено відомості про наявність 32 найменувань обладнання, будівельних машин та механізмів, об’єктів нерухомості (склади).
Також, у описаній вище Довідці додатково зазначено про таке: «Приватне підприємство «Будівельник-А» повідомляє про те, що в залежності від обсягів та термінів виконання робіт, залучатиме додаткову кількість інструментів, приладів, механізмів та спецтехніки про що буде проінформовано замовника за його вимогою».
Враховуючи вищезазначене, вимоги щодо відповідності довідки «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології» підсумковій відомості ресурсів розділу ІІ. «Будівельні машини і механізми» у тендерній документації зазначено не було. Тендерна документація не містила прямої вимоги щодо надання підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, яку учасник буде використовувати при виконанні робіт, шо є предметом закупівлі, для всього обсягу робіт. Законом не обмежено право учасника в процесі виконання робіт додатково залучати необхідне обладнання та матеріально-технічну базу.
Замовник вважає, що наявним технічним забезпеченням в учасника можливо виконати необхідні роботи.
2. Яким чином учасником ПП "Будівельник-А" виконано вимогу пункту 4.2 розділу І. тендерної документації, в частині надання тендерної пропозиції щодо всього предмету закупівлі, визначеного у Додатку 4 до тендерної документації? Оскільки, у складі пропозиції зазначеного учасника відсутні окремі позиції, що визначені в технічних характеристиках на закупівлю (Додаток 4): відсутній локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-04.
Пунктом 4.2 розділу І. тендерної документації визначено, що: «Учасник подає тендерну пропозицію щодо всього предмету закупівлі, визначеного у Додатку 4 до цієї тендерної документації».
Учасником (ПП «Будівельник-А») на виконання 4.2 розділу І. тендерної документації у складі тендерної пропозиції завантажено скановані копії документів щодо всього предмету закупівлі, визначеного у Додатку 4, зокрема файл: «34.Кошторис.pdf» на 174 сторінках.
У вищевказаній документацій Учасником надано договірну ціну, підсумкові вартісні параметри, об’єктні та локальні кошториси та розрахунки до них по всіх розділах робіт згідно визначених вимог Тендерної документації та додатків до неї.
Номер:
94f22594113b416cbfaef3e3b8994920
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
28.10.2024 13:44
Опис:
Звернувшись до проекнтної організації , що розробляла проектну документацію на Реконструкцію відділення реабілітації Комунального некомерційного підприємства « Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради» по вул. Високовича, 19, м. Гайсин, Вінницької області «КОД ДК 021:2015 — 45454000-4 - РЕКОНСТРУКЦІЯ» – ТОВ «БУДЕЛІТПРОЕКТ» з приводу інформації щодо локального кошторису на будівельні роботи №02-01-04. Отримали наступну інформацію: Організацією, що здійснювала експертизу проекту - ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА „СЛУЖБА ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ЗА ОБ’ЄКТАМИ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА” було винесено зауваження щодо локального кошторису №02-01-04. П.1-2 обсяги обґрунтувати проектними даними, або з кошторису виключити.
Саме тому ТОВ «БУДЕЛІТПРОЕКТ» вилучив даний локальний кошторис з проектної документації. Надану інформацію підтверджую зауваженнями організації, що здійснювала експертизу проекту, котрі додаю до відповіді.
Номер:
9010a3d945b14f94a4ba6bb7aeb521a6
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
28.10.2024 13:50
Опис:
Технічне завдання замовника не містить локального кошторису та дефектного акту за номером 02-01-04, тому учасником ПП Будівельник-А була виконана вимога п.4.2 розділу І тендерної документації в повному обсязі. Також повідомляємо що за інформацією отриманою від Тов Буделітпроект ,яка розробляла проектно-кошторисну документацію по даному обʼєкту будівництва, надано локальний експертний висновок де зазначена вимога про видалення локального кошторису 02-01-04.
Номер:
8a6e802d3688429cb88ce0126c986fb7
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
31.10.2024 13:36
Опис:
Доброго дня. Прошу надати роз'яснення.
Номер:
50f08f9d740d4610b69dccce1172fb27
Назва:
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата опублікування:
01.11.2024 11:45
Опис:
Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) розглянуло Ваше звернення за роз’ясненням щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок) від 31 жовтня 2024 року, оприлюднене в електронній системі закупівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-24-008737-a) та повідомляє.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно зі статтею 5 Закону України від 26 січня 1993 року №2939-XII «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється органом державного фінансового контролю шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України від 25 грудня 2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг визначаються Законом та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178).
Пунктом 23 Постанови №1178 визначено, що Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону.
Згідно з частиною 6 статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Відповідно до пункту 5 частини 7 статті 8 Закону у висновку обов’язково зазначається зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Водночас, наказом Міністерства фінансів України від 08 вересня 2020 року №552 (далі – Порядок №552) затверджено форму висновку та порядок його заповнення.
Відповідно до Порядку №552, висновок містить розділ II «Констатуюча частина», у якому в пункті 3 зазначаються зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень).
Пунктом 3 розділу IІI Порядку №552 визначено, що, у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, пункт 3 розділу II «Констатуюча частина» висновку має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути, у встановленому законодавством порядку, такі порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення.
Отже, на орган державного фінансового контролю покладено обов`язок зазначити у висновку зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Так, Управлінням, відповідно до частини другої статті 8 Закону, проведено моніторинг процедури закупівлі Комунальним некомерційним підприємством «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради» (далі - Замовник) робіт з реконструкції відділення реабілітації Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради» по вул. Високовича, 19, м. Гайсин, Вінницької області,
за результатами якого посадовою особою Управління складено Висновок від 28 жовтня 2024 року, який оприлюднено в електронній системі закупівель в порядку, визначеному частиною 6 статті 8 Закону.
В ході проведення моніторингу, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Будівельник-А» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178.
Враховуючи вищевказане, в пункті 3 розділу II «Констатуюча частина» Висновку зазначено, що «керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
При визначенні зобов’язання з усунення виявлених порушень враховано характер допущених порушень та конкретизовано, яких саме заходів має вжити Замовник.
Частиною 8 статті 8 Закону визначено порядок дій замовника закупівлі в разі виявлення за наслідками проведення моніторингу порушень чинного законодавства при здійсненні закупівлі. Законодавцем диспозитивно визначено варіанти правомірної поведінки замовника при усуненні порушень, зазначених у висновку, зокрема, шляхом оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументованих заперечень до висновку, або інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Таким чином, після оприлюднення висновку замовник має три варіанти поведінки: усунути викладені у ньому порушення законодавства у сфері публічних закупівель та надати документи, що підтверджують це органу фінансового контролю; надати аргументовані заперечення до висновку; надати інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Водночас, усунення порушень шляхом припинення зобов’язань за договором є варіантом правомірної поведінки замовника при усунені порушень, що направлений на приведення відносин між сторонами у первісний стан.
З огляду на вищевикладене, зазначені у Висновку заходи усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором є такими, що визначені відповідно до правил законодавства.