-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Ліквідація несанкціонованих (стихійних) сміттєзвалищ на території Вишгородської міської територіальної громади)
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Номер:
3aeda86271ff43839e9c71be383a8231
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-14-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.11.2024 00:00
Період моніторингу:
14.11.2024 11:44 - 06.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2024 № 304
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-04-24-005294-a 24.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу, установлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.04.2024 року № 17/1
(далі - ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.05.2024, тендерну пропозицію ФОП Бондарук Олександр Володимирович (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів та повідомлення про намір укласти договір від 03.05.2024 № 17/2, договір від 09.05.2024 № 50, пояснення та документи надані Замовником від 20.11.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ФОП Бондарук Олександр Володимирович з остаточною ціною пропозиції 840 000,00 гривень та ПП СОФІЯ з остаточною ціною пропозиції 929 990,00 гривень.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ФОП Бондарук Олександр Володимирович з остаточною ціною пропозиції 840 000,00 гривень без ПДВ.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Згідно з пунктом 47 Особливостей № 1178 установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Так, відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІІ та пункту 3.2 Розділу 3 Додатку 1 до ТД Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Слід зазначити, що Замовником 03.05.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено Переможцем торгів - ФОП Бондарук Олександр Володимирович.
Однак, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, надано документи для підтвердження відсутності підстав визначених у Додатку 1 до ТД та пункті 47 Особливостей № 1178 - 08.05.2024, тобто на 5 (п’ятий) день, а отже, з порушенням чотириденного строку з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги пункту 1 Розділу ІІІ та пункту 3.2 Розділу 3 ТД та Додатку 1 до ТД, а також вимоги пункту 47 Особливостей № 1178.
Згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Проте, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Бондарук Олександр Володимирович, а укладено договір на суму 840 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
06.12.2024 15:55 - 21.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2024 15:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу (ідентифікатор № UA-M-2024-11-14-000016) закупівлі ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Ліквідація несанкціонованих (стихійних) сміттєзвалищ на території Вишгородської міської територіальної громади), повідомляємо, що додатковою угодою №1 від 12.12.2024 року, Договір №50 від 09.05.2024 року, укладений між Вишгородською міською радою та ФОП Бондарук Олександром Володимировичем, розірвано.
Дата публікації звіту:
12.12.2024 16:02
Запити/Пояснення
Номер:
b34a02efc9bd4eae849401ff9f4305b3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.11.2024 12:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ліквідація несанкціонованих (стихійних) сміттєзвалищ на території Вишгородської міської територіальної громади, за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-24-005294-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
37d2df789a1a4008aedada43234f86da
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.11.2024 09:16
Опис:
На запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про проведення моніторингу від 14 листопада 2024 року UA-M-2024-11-14-000016) процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Ліквідація несанкціонованих (стихійних) сміттєзвалищ на території Вишгородської міської територіальної громади) з очікуваною вартістю 1 000 000,00 грн з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель 24.04.2024 за номером UA-2024-04-24-005294-a, повідомляємо наступне:
Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначена відповідно до потреб Замовника та міститься в додатку 2 до тендерної документації.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого розпису бюджету Вишгородської міської ради на 2024 рік.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 року), шляхом порівняння ринкових цін на аналогічний предмет закупівлі, шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. в електронній системі закупівель “ProZorro”) та з урахуванням закупівельних цін попередніх закупівель. Очікувана вартість склала 1 000 000,00 грн з ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на нашому вебсайті за посиланням:
https://www.vyshgorod-mrada.gov.ua/2024/04/24/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ta-ochikuvanoyi-vartosti-predmetu-zakupivli-dk-021-2015-90510000-5-utylizatsiya-vydalennya-s-5/