-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопрокат (кутник, швелер)
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).
Торги не відбулися
1 552 027.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 760.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 760.13 UAH
Номер:
def26ec203034578aa9ef1ffe23df8ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-29-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.05.2024 00:00
Період моніторингу:
29.05.2024 15:41 - 20.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2024 № 111
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.05.2024 № 111.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2024-04-23-013076-a, 23.04.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП фірма «БЕРЕГ» встановлено порушення норм пункту 43, підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178 – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень).
Під час моніторингу Замовником відхилено тендерну пропозицію ПП фірма «БЕРЕГ» (протокольне рішення уповноваженої особи від 29.05.2024 №344) та, в подальшому, відмінено торги.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час моніторингу Замовником відхилено тендерну пропозицію ПП фірма «БЕРЕГ» (протокольне рішення уповноваженої особи від 29.05.2024 №344) та, в подальшому, відмінено торги.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 17 червня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Львіввугілля» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-04-23-016391-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 08.05.2024 №310, від 14.05.2024 №322 та від 29.05.2024 №344; тендерну пропозицію приватного підприємства фірма «БЕРЕГ» (далі – ПП фірма «БЕРЕГ»), опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП фірма «БЕРЕГ» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; звіт про результати проведення процедури закупівлі; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку 2).
У Додатку 2 тендерної документації Замовника визначено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та зазначено, що для підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційнму критерію учасник у тендерній пропозиції повинен надати документи, які підтверджують виконання аналогічного договору, а саме: копії договору (з додатками у разі наявності), укладеного із попереднім замовником, на поставку аналогічного товару; документи, що підтверджують факт виконання (або часткового виконання) аналогічного договору (акти приймання-передачі товару та/або видаткові накладні).
Моніторингом встановлено, що учасником ПП фірма «БЕРЕГ» у складі тендерної пропозиції як аналогічний надано договір від 19.05.2023 №199 на поставку металопрокату (сталь кругла, арматура).
Пунктом 13.1 Розділу ХІІІ «Додатки до договору» договору від 19.05.2023 №199 визначено, що специфікація, додаткові угоди та додатки до договору є його невід’ємною частиною і мають юридичну силу за умови укладення їх у письмовій формі, підписання їх повноважними особами і скріплення печатками обох сторін.
Аналізом наявної у вільному доступі інформації в електронній системі закупівель встановлено, що за наслідками проведеної процедури закупівель за ID: UA-2023-04-19-002552-a «Металопрокат (сталь кругла, арматура)» між Замовником та ПП фірма «БЕРЕГ» укладено договір від 19.05.2023 №199.
Водночас встановлено, що в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-19-002552-a) до вищезазначеного договору від 19.05.2023 №199 оприлюднено додаткову угоду від 17.08.2023 №1, якою продовжено термін дії договору до 15.11.2023.
Водночас, додаткова угода від 17.08.2023 №1 до договору від 19.05.2023 №199 у складі тендерної пропозиції ПП фірма «БЕРЕГ» за досліджуваною процедурою закупівлі відсутня.
Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ПП фірма «БЕРЕГ» розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вказаного учасника, однак щодо вищевказаної невідповідності в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Замовником вимога не виставлялася до учасника.
Як наслідок, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП фірма «БЕРЕГ», а визначено його переможцем тендеру.
Слід зазначити, що під час проведення моніторингу відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 29.05.2024 №344 тендерну пропозицію ПП фірма «БЕРЕГ» відхилено відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 як такого, що не надав (як переможець) у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
17.06.2024 16:57 - 02.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2024 16:57
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Торги відмінено
Дата публікації:
12.07.2024 10:39
Запити/Пояснення
Номер:
1d005390ca6a4234afaa7e64648f61fc
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
03.06.2024 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-04-23-013076-a, яка проводилась Державним підприємством «Львіввугілля» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b0e62918fb234169a9731a83320ee61f
Назва:
Пояснення на запит щодо процедури закупівлі UA-2024-04-23-013076-a
Дата опублікування:
05.06.2024 20:15
Опис:
Відповідь на питання № 1: - Обґрунтування очікуваної вартості здійснюється відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (скан-копії документів надаються окремими файлами). - Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі надаються окремим файлом у вигляді скан-копії Технічного завдання на закупівлю товару підписаного головним механіком ДП «Львіввугілля» (додається окремим файлом).
Відповідь на питання № 2: - Сторінка власного веб-сайту на якому розміщена вся необхідна інформація - Lvug.com.ua.
Відповідь на питання щодо інформацію щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178: - Відповідно до п. 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12, однак переможцем закупівлі не виконано вимоги п. 47 Особливостей, у встановлений термін. З огляду на вищевикладене тендерна пропозиція єдиного учасника закупівлі відхилена.