• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопрокат (кутник, швелер)

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).

Торги не відбулися

1 552 027.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 760.13 UAH
Номер: def26ec203034578aa9ef1ffe23df8ae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-29-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.05.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 29.05.2024 15:41 - 20.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.05.2024 № 111 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.05.2024 № 111. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2024-04-23-013076-a, 23.04.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП фірма «БЕРЕГ» встановлено порушення норм пункту 43, підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178 – порушень не встановлено. 3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень). Під час моніторингу Замовником відхилено тендерну пропозицію ПП фірма «БЕРЕГ» (протокольне рішення уповноваженої особи від 29.05.2024 №344) та, в подальшому, відмінено торги.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час моніторингу Замовником відхилено тендерну пропозицію ПП фірма «БЕРЕГ» (протокольне рішення уповноваженої особи від 29.05.2024 №344) та, в подальшому, відмінено торги.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 17 червня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Львіввугілля» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-04-23-016391-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 08.05.2024 №310, від 14.05.2024 №322 та від 29.05.2024 №344; тендерну пропозицію приватного підприємства фірма «БЕРЕГ» (далі – ПП фірма «БЕРЕГ»), опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП фірма «БЕРЕГ» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; звіт про результати проведення процедури закупівлі; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку 2). У Додатку 2 тендерної документації Замовника визначено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та зазначено, що для підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційнму критерію учасник у тендерній пропозиції повинен надати документи, які підтверджують виконання аналогічного договору, а саме: копії договору (з додатками у разі наявності), укладеного із попереднім замовником, на поставку аналогічного товару; документи, що підтверджують факт виконання (або часткового виконання) аналогічного договору (акти приймання-передачі товару та/або видаткові накладні). Моніторингом встановлено, що учасником ПП фірма «БЕРЕГ» у складі тендерної пропозиції як аналогічний надано договір від 19.05.2023 №199 на поставку металопрокату (сталь кругла, арматура). Пунктом 13.1 Розділу ХІІІ «Додатки до договору» договору від 19.05.2023 №199 визначено, що специфікація, додаткові угоди та додатки до договору є його невід’ємною частиною і мають юридичну силу за умови укладення їх у письмовій формі, підписання їх повноважними особами і скріплення печатками обох сторін. Аналізом наявної у вільному доступі інформації в електронній системі закупівель встановлено, що за наслідками проведеної процедури закупівель за ID: UA-2023-04-19-002552-a «Металопрокат (сталь кругла, арматура)» між Замовником та ПП фірма «БЕРЕГ» укладено договір від 19.05.2023 №199. Водночас встановлено, що в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-19-002552-a) до вищезазначеного договору від 19.05.2023 №199 оприлюднено додаткову угоду від 17.08.2023 №1, якою продовжено термін дії договору до 15.11.2023. Водночас, додаткова угода від 17.08.2023 №1 до договору від 19.05.2023 №199 у складі тендерної пропозиції ПП фірма «БЕРЕГ» за досліджуваною процедурою закупівлі відсутня. Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ПП фірма «БЕРЕГ» розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вказаного учасника, однак щодо вищевказаної невідповідності в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Замовником вимога не виставлялася до учасника. Як наслідок, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП фірма «БЕРЕГ», а визначено його переможцем тендеру. Слід зазначити, що під час проведення моніторингу відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 29.05.2024 №344 тендерну пропозицію ПП фірма «БЕРЕГ» відхилено відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 як такого, що не надав (як переможець) у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 17.06.2024 16:57 - 02.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 17.06.2024 16:57

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Торги відмінено
Дата публікації: 12.07.2024 10:39

Запити/Пояснення