• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Огорожа зі збірної металевої сітки

Завершена

14 000 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 000.00 UAH
Номер: dd1082a331a64231b3517b5ef2ff02a5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-13-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.05.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.05.2024 13:18 - 04.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.05.2024 № 92 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 39 UA-2024-04-23-012557-a 23.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ОКТАВІС ІНЖИНІРИНГ» встановлено порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, притягнення до відповідальності осіб, які допустили порушення законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору(ів) про закупівлю та їх оприлюднення, внесення змін до договору(-ів), дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі, протокол розкриття пропозицій, оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене рішенням уповноваженої особи військової частини А1789 (далі – Замовник) реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОКТАВІС ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «ОКТАВІС ІНЖИНІРИНГ»), протокол щодо визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 09.05.2024 № 60 на загальну суму 14 000 000,00 грн (далі – Договір), пояснення, надані 16.05.2024 та 18.05.2024 через електронну систему закупівель. 1. В ході моніторингу встановлено, що відповідно до підпункту 3 пункту 14.2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), учасник для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним та якісним характеристикам, в складі пропозиції повинен надати документи, що можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі технічним та якісним характеристикам (маркування, протоколи випробувань або сертифікати, тощо), зокрема, сертифікат відповідності. У складі пропозиції учасника ТОВ «ОКТАВІС ІНЖИНІРИНГ» відсутній сертифікат відповідності. На запит Держаудитслужби, щодо ненадання учасником ТОВ «ОКТАВІС ІНЖИНІРИНГ», в складі пропозиції, сертифікату відповідності на підтвердження вимог підпункту 3 пункту 14.2 Оголошення, Замовником 16.05.2024 надане пояснення в якому зазначено, що «..Сертифікати відповідності на матеріали будуть надані замовнику, після поставки кожної партії матеріалів». Однак надані пояснення не спростовують невідповідність пропозиції учасника ТОВ «ОКТАВІС ІНЖИНІРИНГ» технічним, якісним та кількісним характеристикам визначених Замовником у підпункті 3 пункту 14.2 Оголошення. Крім того, відповідно до пункту 3 Оголошення Замовник зазначив інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, зокрема, технічні характеристики сітки секційної оцинкованої, а саме пункт 1 «Сітка секційна оцинкована, секція «СТАНДАРТ КОЛОР» 200*50мм 4,00мм/4,00мм 2,5м/2,5м оц.+ПП RAL 6005 ЗЕЛЕНИЙ». Замовник зазначив, що аналоги та/або еквіваленти зазначеного товару не приймаються. Учасник ТОВ «ОКТАВІС ІНЖИНІРИНГ» для підтвердження технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі, в складі пропозиції надав специфікацію (назва файлу «Цінова пропозиція Додаток 2.pdf») згідно якої зазначив технічні характеристики, зокрема, сітки секційної оцинкованої, а саме: «Сітка секційна оцинкована 3D» (розміри сітки не вказані). Відповідно до підпункту 14.2 пункту 14 «Інша інформація» Оголошення Замовник зазначив вимогу щодо надання учасниками необхідних документів через електронну систему закупівель, «що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, саме: 1) Довідку про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі (форма – додаток 1)». Відповідно до Додатку 1, учасник надає свою пропозицію щодо участі у закупівлі (пункт 1), інформацію про учасника (пункт 2), інформацію про Товар, який пропонується до постачання (пункт 3), дані про посадових осіб учасника (пункт 4) та учасник погоджується з вимогами Замовника (пункт 5). Учасник ТОВ «ОКТАВІС ІНЖИНІРИНГ» в складі пропозиції надав «Довідку про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі», в якій в підпунктах 3.1 та 3.4 пункту 3 «Інформація про Товар, який пропонується до постачання» зазначена інформація про технічні та якісні характеристики Товару, зокрема, сітки секційної оцинкованої, а саме «Металевий паркан сітка 3D d=4,00мм/4,00мм 2400*2500мм оц.+ПП RAL 6005 ЗЕЛЕНИЙ», що не відповідає вимогам пункту 3 Оголошення та не відповідає технічним характеристикам і розміру запропонованого товару в складі пропозиції ТОВ «ОКТАВІС ІНЖИНІРИНГ». Отже Замовник на порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОКТАВІС ІНЖИНІРИНГ» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. 2. Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Відповідно до пункту 2.1 розділу II «Якість Товару» Договору та додатку 1 «Специфікація товару» до Договору укладеного з ТОВ «ОКТАВІС ІНЖИНІРИНГ» зазначені технічні характеристики товару, зокрема, сітка секційна оцинкована, «Металевий паркан сітка 3D d=4,00мм/4,00мм 2400*2500мм оц.+ПП RAL 6005 ЗЕЛЕНИЙ», що не відповідає технічним характеристикам визначеним в пункті 3 Оголошення. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 16.05.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснення (інформації та документів). Замовник надав пояснення, що «Під час укладання договору з учасником - переможцем, сталась технічна помилка, було не вірно вказано найменування товару. В самому оголошенні в пункті 3 "інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі" вказано "Секція Стандарт КОЛОР" 200х50мм 4,00мм/4,00мм 2,5м/2,5м оц.+ПП RAL6005 ЗЕЛЕНИЙ", під час формування Додатка 2 до оголошення сталась технічна помилка, вказали "Сітка секційна оцинкована 3D". Хочу Вас запевнити, що виробник буде поставляти "Секція Стандарт КОЛОР" 200х50мм 4,00мм/4,00мм 2,5м/2,5м оц.+ПП RAL6005 ЗЕЛЕНИЙ" відповідно до проектно-кошторисної документації.» Слід зазначити, що до пояснення Замовник завантажив Додаткову угоду від 17.05.2024 № 1/67 до Договору відповідно до якої внесено зміни до технічних характеристик товару «Секція «СТАНДАРТ КОЛОР» 200*50мм 4,00мм/4,00мм 2,5м/2,5м оц.+ПП RAL 6005 ЗЕЛЕНИЙ» в розділу ІІ «Якість товару». Однак, станом на 28.05.2024 Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднив додаткову угоду від 17.05.2024 № 1/67 до Договору в установленому порядку, чим порушив вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону, в частині оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Період усунення порушень: 31.05.2024 15:25 - 15.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 31.05.2024 15:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вжиті заходи щодо помилки уповноваженої особи.
Дата публікації звіту: 06.06.2024 22:10

Запити/Пояснення