• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі Арцизького ліцею № 5 з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради, розташованого за адресою: Одеська обл., Болградський район, м. Арциз, вул. Свободи 115

У рамках Програми з відновлення України, що фінансується відповідно до Фінансової угоди «Програма з відновлення України» між Україною та Європейським інвестиційним банком ратифікованої Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-ІХ

Завершена

99 266 281.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 992 662.81 UAH
Номер: b96dcf485f054f4eb8316155245ab106
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-24-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.06.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 24.06.2024 14:05 - 16.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.06.2024 Одеса № 129 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 24.06.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 24.06.2024 № 129 Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 3 UA-2024-04-23-012144-a 23.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 293-03-20, 7957708@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 04 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.04.2024 № 36, ТД зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 09.05.2024 № 38, переліки змін, що вносилися до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 09.05.2024 та 13.05.2024, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Моноліт-Центр» (далі – ТОВ «Моноліт-Центр»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.05.2024 № 40, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.05.2024, договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 06.06.2024 № OD06A_01_W (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.07.2024, додаткові угоди від 25.06.2024 № 1 та від 02.07.2024 № 2 до Договору, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення та документи Замовника, отримані 03.07.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У підпункті 9 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник зазначив, що учасник надає чинний Дозвіл на роботи підвищеної небезпеки, передбачений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, або зареєстровану Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання робіт підвищеної небезпеки Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (із змінами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2022 № 141), що мають відношення до предмету закупівлі, (виданий/-у Учаснику або субпідряднику): роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; роботи в траншеях, котлованах; земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; ремонт повітропроводів; роботи верхолазні; зведення, монтаж будинків, споруд; зварювальні роботи; роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників; зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин; газонебезпечні роботи; газополум’яні роботи; паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; обстеження димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів; ремонт димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів; чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів; вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. Учасник ТОВ «Моноліт-Центр» у складі тендерної пропозиції надав копію дозволу від 22.04.2021 № 027.21.63 та копії Декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 05.08.2020 № 744, від 18.07.2023 та від 14.08.2023, зареєстрованих у територіальному органі Держпраці, в яких відсутній дозвіл на роботи з ремонту повітропроводів, що є порушенням підпункту 9 пункту 1 Розділу ІІІ ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «Моноліт-Центр» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 21.05.2024). Проте вищезазначеної невідповідності в документах, що подані учасником ТОВ «Моноліт-Центр» у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Отже, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «Моноліт-Центр» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Крім того, у пункті 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: договірною ціною; зведеним кошторисним розрахунком; пояснювальною запискою; локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); підсумковою відомістю ресурсів; проектом календарного графіку виконання робіт. Пунктом 127 розділу 9 «Покрівля» локального кошторису № 02-01-01 на загальнобудівельні роботи Відомості обсягів робіт Додатка 3 «Технічне завдання» до ТД передбачено використання Стрічки бутил-каучукової у кількості 310,6 м. Проте у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Моноліт-Центр» надано локальний кошторис № 02-01-01 на загальнобудівельні роботи, в якому відсутня позиція «Стрічка бутил-каучукова», що є порушенням пункту 6 Розділу ІІІ ТД. Також пунктом 389 підрозділу «Пандус» розділу 15 «Пандус з навісом» локального кошторису № 02-01-01 на загальнобудівельні роботи Відомості обсягів робіт Додатка 3 «Технічне завдання» до ТД передбачено використання Стрічки тактильної протиковзкої жовтої 50*5 в кількості 62,55 м. Проте у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Моноліт-Центр» надано локальний кошторис № 02-01-01 на загальнобудівельні роботи, в якому відсутня позиція «Стрічка тактильна протиковзка жовта 50*5», що є порушенням пункту 6 Розділу ІІІ ТД. Крім того, пунктом 1545 розділу 3 «Колодязі» локального кошторису № 06-01-01 на зовнішні мережі водопостачання, пунктами 1566 та 1577 розділу 3 «Колодязі» локального кошторису № 06-01-02 на зовнішні мережі каналізації Відомості обсягів робіт Додатка 3 «Технічне завдання» до ТД передбачено використання скоб ходових у кількості 2,4 кг, 54,12 кг, 3,2 кг відповідно. Проте у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Моноліт-Центр» надано локальні кошториси № 06-01-01 «Зовнішні мережі водопостачання» та № 06-01-02 «Зовнішні мережі каналізації», в яких відсутня така позиція, як «Скоби ходові», що є порушенням пункту 6 Розділу ІІІ ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 27.06.2024 щодо обґрунтування рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Моноліт-Центр» вимогам підпункту 9 пункту 1 та пункту 6 Розділу ІІІ ТД, Замовник 03.07.2024 оприлюднив інформацію та додаткову угоду від 02.07.2024 № 2 до Договору, на підставі якої припинено зобов’язання за Договором. Отже, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Моноліт-Центр» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі встановлено. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час здійснення моніторингу цієї закупівлі Південний офіс Держаудитслужби 27.06.2024 надав через електронну систему закупівель Замовнику запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Отже, відповідно до вимог Закону кінцевим терміном надання Замовником відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель на вказаний запит про надання пояснень протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення є 02.07.2024. Проте на порушення частини п’ятої статті 8 Закону Замовник надав відповідну інформацію та документи через електронну систему закупівель на вказаний запит про надання пояснень 03.07.2024 з порушенням термінів, визначених Законом, а саме: на четвертий робочий день з дня оприлюднення запиту про надання пояснень. Слід зазначити, що Замовник 03.07.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель додаткову угоду від 02.07.2024 № 2 до Договору, на підставі якої припинено зобов’язання за Договором, та звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 04.07.2024 11:13 - 19.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.07.2024 11:13

Запити/Пояснення