-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуга з поточного ремонту кузова-фургона автомобіля ГАЗ-66
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Номер:
4275602c466d46c8a935fe152753f242
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-13-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2024 00:00
Період моніторингу:
13.05.2024 15:38 - 04.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.05.2024 № 43-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 13.05.2024 № 43-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-23-012284-a, 23.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план 2 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.03.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «ЛКТ» (далі – ПП «ЛКТ», Учасник); протокольне рішення уповноваженої особи від 01.05.2024 № 25; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ПП «ЛКТ» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 22.05.2024 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 13.05.2024 № 84 з додатком; додаткова угода до договору про закупівлю від 30.05.2024 № 1; повідомлення про внесення змін до договору; звіт про результати проведення закупівлі.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що згідно з підпунктом 5.1 пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає від учасника подання ним документально підтвердженої інформації про його відповідність кваліфікаційному критерію, зокрема: «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (надати копії сертифікатів та/або інших кваліфікаційних документів)».
Учасник у файлі «Довідка про наявність працівників.pdf» надав довідку від 30.04.2024 № 27-44-Т «Довідка про наявність працівників» (далі – Довідка), в якій зазначив: «Учасник, приватне підприємство «ЛКТ», на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та надав перелік працівників. Проте, ПП «ЛКТ» не надало копії сертифікатів та/або інших кваліфікаційних документів на працівників, зазначених у Довідці: Чупріна С.О., Ступаченка С.А., Радченка Ю.П., Бумар Т.М.
Крім того, Учасник не надав документи на вимогу пункту 5 «Вимоги до СТО учасника» додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації. Так, відповідно до тендерної документації учасник повинен підтвердити в складі тендерної пропозиції скан-копіями відповідних документів наявність декларації щодо підтвердження відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я (п.19 групи Б Додатку 2 Порядку); нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) (п.17 групи Б Додатку 2 Порядку); роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра (п.3 групи Б Додатку 2 Порядку); виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів (п.22 групи Б Додатку 2 Порядку); наявність скан-копії сертифікату не більш 2-х річної давнини: ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі. Копію діючої ліцензійної угоди або іншого договору, що засвідчує умови та порядок сертифікації такої діяльності учасником.
Проте, ПП «ЛКТ» не надало у складі тендерної пропозиції скан-копії вищезазначених документів.
На порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зокрема, про відсутність у складі тендерної пропозиції цього учасника документів, подання яких вимагалося тендерною документацією, чим не надав можливість учасникові ПП «ЛКТ» усунути такі невідповідності.
Таким чином, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію Учасника не відхилено як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
03.06.2024 15:05 - 18.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2024 15:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання рішення ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ договір розірвано 07.06.2024 року.
Дата публікації звіту:
07.06.2024 12:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
07.06.2024 14:59
Запити/Пояснення
Номер:
97d47546842f4ffaa2e396fd7d9feb51
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.05.2024 15:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-23-012284-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по закупівлі?
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ЛКТ» невідповідність щодо підтвердження кваліфікації працівників? А саме: згідно з підпунктом 5.1 пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовник вимагає від учасника подання ним документально підтвердженої інформації про його відповідність кваліфікаційному критерію, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (надати копії сертифікатів та/або інших кваліфікаційних документів)? Проте, учасник ПП «ЛКТ» у файлі «Довідка про наявність працівників.pdf» не надав копії сертифікатів та/або інших кваліфікаційних документів на працівників, зазначених в довідці від 30.04.2024 № 27-44-Т, а саме: Чупріна С.О., Ступаченка С.А., Радченка Ю.П., Бумар Т.М.
- чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «ЛКТ», якщо він не надав документи на вимогу пункту 5 «Вимоги до СТО учасника» додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації? А саме: учасник повинен підтвердити в складі тендерної пропозиції скан-копіями відповідних документів наявність декларації щодо підтвердження відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, проте учасник ПП «ЛКТ» не надав в складі тендерної пропозиції вищезазначених документів?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
1331d812a49c41f2b253a07c9cc126e7
Назва:
Надання відповіді на звернення
Дата опублікування:
22.05.2024 15:01
Опис:
На Ваш запит в отриманні пояснень з питань щодо прийнятих рішень уповноваженою особою за предметом закупівлі: послуга з поточного ремонту кузова-фургона автомобіля ГАЗ-66 згідно CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання повідомляю наступне:
- вартість предмету закупівлі була визначена шляхом проведення моніторингу ринкових цін отриманих з інтернет-ресурсів з урахуванням вартості витратних матеріалів: алюкомпозитних панелей, обшивки, настилу, фарби, середньої ринкової вартості робіт а також виділених асигнувнь коштів державного бюджету;
- учасник в складі тендерної документації надав скан-копію документу, на офіційному бланку підприємства, «інформація про необхідні характеристики» в якому гарантує наявність декларації щодо підтвердження відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки що й вимагалося Замовником;
- так, замовник вимагає наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (надати копії сертифікатів та/або інших кваліфікаційних документів), на що учасник надав повний перелік працівників підприємства, включаючи директора, та кваліфікаційні документи на осіб що будуть приймати безпосередню участь в роботах предмету закупівлі (встановлення алюкомпозитних панелей, фарбування, монтаж устаткування), а саме: майстер з виробництва, слюсар з ремонту автомобілів та слюсар з механоскладальних робіт. Працівники, на яких надано кваліфікаційні документи мають змогу та відповідну кваліфікацію виконати вказані в технічних вимогах ремонтні роботи в повному обсязі не порушуючи заявлені замовником терміни надання послуги.