-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарш м’ясний; 15130000-8: М’ясопродукти за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
515 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 577.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 577.60 UAH
Номер:
f7a126bfb7294b6781c03e8ed68c7011
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-12-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2024 00:00
Період моніторингу:
12.08.2024 16:28 - 03.09.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.08.2024 № 57-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 12.08.2024.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 12.08.2024 № 57-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 4 UA-2024-04-23-010129-a 23.04.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «М’ЯСНИЧОК» та ФОП Іванішин С.О., своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік комунального підприємства «Служба комунального господарства» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 23.04.2024 № 75 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «М’ЯСНИЧОК» (далі – ТОВ «М’ЯСНИЧОК») та фізичної особи-підприємця Іванішина Станіслава Олександровича (далі – ФОП Іванішин С.О.); протоколи уповноваженої особи Замовника від 02.05.2024 № 78 та від 02.05.2024 № 79; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 10.05.2024 № 131 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода до Договору про закупівлю від 05.06.2024 № 1; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.06.2024; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
22.08.2024 16:07 - 28.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.08.2024 16:07
Запити/Пояснення
Номер:
c2a73eeb4d694512986b2c301ed27fba
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
13.08.2024 09:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за кодом CPV за ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-23-010129-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
170d52261ec74734be84348089be7017
Назва:
Надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
16.08.2024 11:58
Опис:
1. Стосовно здійснення обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість повідомляємо наступне:
Замовник для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використовує загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках).
Крім того, частиною 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Замовником здійснено моніторинг ринкових цін, пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про вартість предмета закупівлі, що містились у відкритому доступі, було здійснено моніторинг закупівель інших замовників попередніх періодів, що оприлюднені на ProZorro, а також було проведено ринкові консультації з постачальниками, які займаються реалізацією / виробництвом м’ясного фаршу для собак, шляхом проведення переговорів з проханням надати свої комерційні пропозиції. Відповідно до проведених переговорів було надано тільки одну комерційну пропозицію від потенційного учасника ТОВ «Командор Трейд» (комерційна пропозиція на напівфабрикат м’ясомісткий фаршевий, заморожений (фарш свинячий)).
Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі Замовником було використано: електронну систему закупівель «Prozorro», сайт «OLX», комерційну пропозицію потенційного учасника. Орієнтовна вартість доставки товару визначалася на сайті компанії «Нова пошта». На підставі цих даних про вартість товару було визначено середню вартість товару 38,15 грн (розрахунок вартості придбання м’ясних продуктів додається), але Замовником для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було застосовану найменшу вартість за одиницю товару – 28,80грн.
Документи, на підставі яких замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (додаються):
1. Розрахунок вартості придбання м’ясних продуктів для собак в 2024 році;
2. Орієнтовна вартість доставки Новою поштою;
3. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-01-23-001964-а (закупівля іншого замовника попередніх періодів, що оприлюднена на ProZorro);
4. Скріншот об’яви «Фарш говяжий для собак» з сайту «OLX»;
5. Скріншот об’яви «Фарш для собак не дорого» з сайту «OLX»;
6. Комерційна пропозиція № 007 від 20.03.2024.
2. Стосовно оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне:
19.12.2020р. набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710». Постановою № 1266 запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Виходячи зі змісту пункту 41 постанови № 710, вимога щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками, оскільки їх немає у переліку цього пункту. Замовникам, які належать до розпорядників (перелік яких визначено згідно з Єдиним реєстром розпорядників бюджетних коштів) та суб’єктів господарювання державного сектору (згідно з реєстром, розміщеним на сайті Фонду державного майна України), потрібно оприлюднювати інформацію, визначену пунктом 41 постанови № 710.
Комунальне підприємство «Служба комунального господарства» не є розпорядником бюджетних коштів, а є одержувачем, тому не зобов’язане оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.