• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

«Реконструкція мереж дощової каналізації по вул. Ливарній у м. Дніпрі». Коригування

Завершена

55 906 800.00 UAH з ПДВ
Номер: 80dd4c8a29a84eccadfdd641af2ca52d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-21-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.06.2024 12:23 - 13.07.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.06.2024 № 126 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 24 UA-2024-04-23-005006-a 23.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів), протокол розкриття тендерних пропозицій, договір № 17/04-1 від 17.04.2024 вартістю 55 906 800,00 грн. з ПДВ, додаткова угода № 1 від 10.05.2024 до договору № 17/04-1 від 17.04.2024, пояснення та документи Замовника надані 01.07.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 11.07.2024 10:29 - 17.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 11.07.2024 10:29

Запити/Пояснення