• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Кондиціонери з монтажем, кондиціонери мобільні, спліт-система з монтажем, фільтри ячейкові, панелі для плоскої установки фільтрів

Завершена

3 664 612.04 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 258.21 UAH
Номер: 0bb96dcb081c4028af536768c15f5431
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-28-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.05.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 28.05.2024 16:12 - 19.06.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.05.2024 № 29-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 28.05.2024 № 29-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-04-23-001956-a від 23.04.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 161-11-71, podyuknadja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерних пропозицій ПП «СПЕЦСЕРВІС» за Лотом №1 та №2, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АМІКС-КОМПЛЕКС» та наявності підстав щодо її відхилення, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договорів про закупівлю, їх оприлюднення та відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.04.2024 за №273/2024, тендерну документацію зі змінами від 26.04.2024 за №281/2024, тендерні пропозиції Приватного підприємства «СПЕЦСЕРВІС» (далі - ПП «СПЕЦСЕРВІС»), Товариства з обмеженою відповідальністю «АМІКС-КОМПЛЕКС» (далі – ТОВ «АМІКС-КОМПЛЕКС») за Лотом №1 і №2, протоколи уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника від 07.05.2024 за №193/24 Лот №1 та №194/24 Лот №2, протокол щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АМІКС-КОМПЛЕКС» від 07.05.2024 за №192/24, повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2024 за Лотами №1, №2, договори про закупівлю від 22.05.2024 №4493/ДЗЗ-24 та №4492/ДЗЗ-24 за Лотами №1, №2, пояснення Замовника від 31.05.2024 отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 07.06.2024 15:39 - 13.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 07.06.2024 15:39

Запити/Пояснення