-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Кондиціонери з монтажем, кондиціонери мобільні, спліт-система з монтажем, фільтри ячейкові, панелі для плоскої установки фільтрів
Завершена
3 664 612.04
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 258.21 UAH
мін. крок: 0% або 258.21 UAH
Номер:
0bb96dcb081c4028af536768c15f5431
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-28-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.05.2024 00:00
Період моніторингу:
28.05.2024 16:12 - 19.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.05.2024 № 29-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 28.05.2024 № 29-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2024-04-23-001956-a від 23.04.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерних пропозицій ПП «СПЕЦСЕРВІС» за Лотом №1 та №2, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АМІКС-КОМПЛЕКС» та наявності підстав щодо її відхилення, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договорів про закупівлю, їх оприлюднення та відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.04.2024 за №273/2024, тендерну документацію зі змінами від 26.04.2024 за №281/2024, тендерні пропозиції Приватного підприємства «СПЕЦСЕРВІС» (далі - ПП «СПЕЦСЕРВІС»), Товариства з обмеженою відповідальністю «АМІКС-КОМПЛЕКС» (далі – ТОВ «АМІКС-КОМПЛЕКС») за Лотом №1 і №2, протоколи уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника від 07.05.2024 за №193/24 Лот №1 та №194/24 Лот №2, протокол щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АМІКС-КОМПЛЕКС» від 07.05.2024 за №192/24, повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2024 за Лотами №1, №2, договори про закупівлю від 22.05.2024 №4493/ДЗЗ-24 та №4492/ДЗЗ-24 за Лотами №1, №2, пояснення Замовника від 31.05.2024 отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
07.06.2024 15:39 - 13.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.06.2024 15:39
Запити/Пояснення
Номер:
404191cb18c74b57b76cd5e217f5e3f2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.05.2024 09:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Кондиціонери з монтажем, кондиціонери мобільні, спліт-система з монтажем, фільтри ячейкові, панелі для плоскої установки фільтрів», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-23-001956-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
677b731d6a7f4961ba1c76b4624a0d4f
Назва:
Пояснення та документи у межах проведення моніторингу процедури закупівлі (UA-2024-04-23-001956-a)
Дата опублікування:
31.05.2024 15:44
Опис:
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) розглянуто запит про надання пояснень від 28.05.2024 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2024-05-28-000006 закупівлі за предметом ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери з монтажем, кондиціонери мобільні, спліт-система з монтажем, фільтри ячейкові, панелі для плоскої установки фільтрів), оголошення № UA-2024-04-23-001956-a.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з врахуванням площі приміщень, де необхідно встановити кліматичне обладнання, згідно вимог законодавства, відповідно до наявної потреби Замовника для підтримання мікроклімату в приміщеннях згідно з вимогами охорони праці; для забезпечення стабільних кліматичних робочих температурних діапазонів експлуатації (охолодження) інформаційно-телекомунікаційного обладнання; для підтримання в приміщеннях лабораторій температури +20 ÷ +25°С, регламентованої методиками проведення хімічних аналізів, паспортами та інструкціями з експлуатації приладів; для забезпечення комфортних параметрів мікроклімату на робочому місці оператора промислових кранів різного призначення.
Підставою для закупівлі та дотримання вище перерахованих норм є:
- Санітарні норми мікроклімату виробничих приміщень ДСН 3.3.6.042-99 (ПОСТАНОВА N 42 від 01.12.99 м. Київ);
- ст. 6 і 13 Закону про охорону праці;
- розділ IIV Колективного договору КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО».
2. Розрахунок очікуваної вартості здійснено згідно з врахуванням з ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року. Нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості з врахуванням послуг монтажу/демонтажу на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманих цінових пропозицій на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та цінові пропозиції (Додаток 2).