• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція КЗ «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» з добудовою приміщень для влаштування груп дитячого садочка та улаштуванням укриття на території навчального закладу(СРV за ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)

Завершена

209 942 437.19 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 049 712.19 UAH
Номер: 9c59a9ad2215489bb900aa4a034de27c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-09-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.08.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.08.2024 11:29 - 31.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.08.2024 № 205 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2024-04-23-001044-a 23.04.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі" Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань оприлюднення Замовником інформації про закупівлю установлено порушення частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.04.2024 №75, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженої відповідальністю «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» (далі – ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД»), протокол розкриття, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» від 09.05.2024 № 76 та від 19.05.2024 №79, повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2024, договір про закупівлю робіт по об’єкту від 28.05.2024 № 28-05/121Р (далі – Договір) на суму 208 955 197,68 гривень з ПДВ, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 30.05.2024 №1, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 15.08.2024 та 22.08.2024 через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час моніторингу установлено, що відповідно до реєстру пропозицій 07.05.2024 найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД». Рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.05.2024 № 76 ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» визнано переможцем процедури закупівлі, яке в подальшому 16.05.2024 скасоване. Уповноваженою особою Замовника 20.05.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено рішення від 19.05.2024 № 79 (тобто на 8 робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції) щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД». У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Держаудитслужба 19.08.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації (з підтвердними документами) про прийняття рішення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД». На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 22.08.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, зокрема, що: «протоколом Уповноваженої особи від 09.05.2024 №76 переможцем процедури закупівлі визнано ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД». Водночас за результатом проведеного внутрішнього контролю, уповноваженою особою виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції під час здійснення зазначеної закупівлі (протокол додається), 16.05.2024 рішення № 76 скасоване. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено обов’язкові випадки скасування рішення уповноваженої особи але не заборонено, з метою усунення виявлених невідповідностей з боку замовника, виносити зазначені рішення Уповноваженою особою. В результаті відміни замовником рішення про визначення переможця, Електронною системою закупівель переведено закупівлю у статус «Кваліфікація» та розпочато відлік п’ятиденного періоду проведення кваліфікації. На підставі п. 43 Особливостей замовником було розміщено в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей (протокол № 78 від 17.05.2024р.). Учасником своєчасно та в повному обсязі усі невідповідності було усунено.». Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Водночас Замовник не оприлюднив в електронній системі повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД», чим порушив вимоги частини десятої статті 29 Закону. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що на виконання вимог пункту 5 частини ІІІ тендерної документації учасник ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 02.05.2024 № 38/0205 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), якi мають необхіднi знання та досвід» (далі – Довідка), яка містить інформацію щодо працівника інженера-проектувальника з проектно-кошторисної документації – Чайку Олену Петрівну (пункт 4 Довідки). Водночас, учасник ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» у своїй тендерній пропозиції надав накази від 31.05.2023 №9-к та від 31.08.2023 №11-к, диплом спеціаліста від 14.06.2003 серії НР №22636430 та кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури від 29.02.2024 серія АР №021470, в яких вказана особа інженера-проектувальника - Чайко Ольга Петрівна. Однак, Замовник не виявив невідповідність у поданих учасником документах в цій частині та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» усунути такі невідповідності в інформації та документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 30.08.2024 11:57 - 14.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 30.08.2024 11:57

Запити/Пояснення