-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція КЗ «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» з добудовою приміщень для влаштування груп дитячого садочка та улаштуванням укриття на території навчального закладу(СРV за ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Завершена
209 942 437.19
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 049 712.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 049 712.19 UAH
Номер:
9c59a9ad2215489bb900aa4a034de27c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-09-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2024 00:00
Період моніторингу:
09.08.2024 11:29 - 31.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.08.2024 № 205
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-04-23-001044-a 23.04.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань оприлюднення Замовником інформації про закупівлю установлено порушення частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.04.2024 №75, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженої відповідальністю «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» (далі – ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД»), протокол розкриття, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» від 09.05.2024 № 76 та від 19.05.2024 №79, повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2024, договір про закупівлю робіт по об’єкту від 28.05.2024 № 28-05/121Р (далі – Договір) на суму 208 955 197,68 гривень з ПДВ, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 30.05.2024 №1, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 15.08.2024 та 22.08.2024 через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Під час моніторингу установлено, що відповідно до реєстру пропозицій 07.05.2024 найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД».
Рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.05.2024 № 76 ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» визнано переможцем процедури закупівлі, яке в подальшому 16.05.2024 скасоване.
Уповноваженою особою Замовника 20.05.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено рішення від 19.05.2024 № 79 (тобто на 8 робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції) щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД».
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Держаудитслужба 19.08.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації (з підтвердними документами) про прийняття рішення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД».
На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 22.08.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, зокрема, що: «протоколом Уповноваженої особи від 09.05.2024 №76 переможцем процедури закупівлі визнано ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД». Водночас за результатом проведеного внутрішнього контролю, уповноваженою особою виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції під час здійснення зазначеної закупівлі (протокол додається), 16.05.2024 рішення № 76 скасоване. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено обов’язкові випадки скасування рішення уповноваженої особи але не заборонено, з метою усунення виявлених невідповідностей з боку замовника, виносити зазначені рішення Уповноваженою особою.
В результаті відміни замовником рішення про визначення переможця, Електронною системою закупівель переведено закупівлю у статус «Кваліфікація» та розпочато відлік п’ятиденного періоду проведення кваліфікації. На підставі п. 43 Особливостей замовником було розміщено в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей (протокол № 78 від 17.05.2024р.). Учасником своєчасно та в повному обсязі усі невідповідності було усунено.».
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Водночас Замовник не оприлюднив в електронній системі повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД», чим порушив вимоги частини десятої статті 29 Закону.
Крім того, за результатами моніторингу установлено, що на виконання вимог пункту 5 частини ІІІ тендерної документації учасник ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 02.05.2024 № 38/0205 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), якi мають необхіднi знання та досвід» (далі – Довідка), яка містить інформацію щодо працівника інженера-проектувальника з проектно-кошторисної документації – Чайку Олену Петрівну (пункт 4 Довідки).
Водночас, учасник ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» у своїй тендерній пропозиції надав накази від 31.05.2023 №9-к та від 31.08.2023 №11-к, диплом спеціаліста від 14.06.2003 серії НР №22636430 та кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури від 29.02.2024 серія АР №021470, в яких вказана особа інженера-проектувальника - Чайко Ольга Петрівна.
Однак, Замовник не виявив невідповідність у поданих учасником документах в цій частині та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» усунути такі невідповідності в інформації та документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
30.08.2024 11:57 - 14.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.08.2024 11:57
Запити/Пояснення
Номер:
92f34c1031714f6ca0652be300ed0ec1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.08.2024 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція КЗ «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» з добудовою приміщень для влаштування груп дитячого садочка та улаштуванням укриття на території навчального закладу(СРV за ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-23-001044-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію та документальне підтвердження стосовно виконання переможцем пункт 6 розділу VІ тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору, що відповідає 1 % від вартості договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c92cdf5ebcbd46b398b7060141381350
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
15.08.2024 16:29
Опис:
1. Предметом закупівлі відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є роботи за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація
Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво здійснюється після розроблення та затвердження проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт.
Пунктом 11 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що проектна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входять, в тому числі, відомості з обсягами робіт.
Ураховуючи вище викладене, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в проектній документації, на підставі якої здійснено закупівлю.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону у річному плані закупівель повинна міститись інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Тобто замовнику надано право обирати яку саме інформацію зазначати у річному плані закупівель. Ураховуючи особливості предмета закупівлі (будівництво) замовником у річному плані зазначено очікувану вартість.
Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входить, в тому числі, інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація складається відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва".
Згідно з п. 3.1. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Відповідно до п. 3.2. КНУ "Настанови з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Ураховуючи вище викладене, очікувана вартість предмета закупівлі замовником визначена відповідно до проектної документації на будівництво, а саме інвесторської кошторисної документації.
Скан – копії зведеного кошторисного розрахунку та висновку експертної оцінки, на підставі яких здійснено закупівлю (додаються).
2. На виконання вимог тендерної документації, а саме: п. 6 Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, переможцем закупівлі надано замовнику банківську гарантію 118586/V-1321 від 16 травня 2024 року. Дані документи знаходяться у складі наданих Учасником/Переможцем в електронній системі закупівель (копія додається).
Номер:
8f9cbe4d7c92415c89653d843c079717
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.08.2024 17:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2024 00:00
Опис:
Під час проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція КЗ «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» з добудовою приміщень для влаштування груп дитячого садочка та улаштуванням укриття на території навчального закладу(СРV за ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-23-001044-a), встановлено, що протоколом Уповноваженої особи від 09.05.2024 №76 переможцем процедури закупівлі визнано ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД».
Водночас 16.05.2024 рішення № 76 скасоване та 19.05.2024 прийняте нове рішення № 79 щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД».
Відповідно до пункту 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації (з підтвердними документами) про прийняті рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1346fcbab6ce4dd8bfac31ccdd389d63
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
22.08.2024 15:46
Опис:
Під час проведення процедури закупівлі робіт «Реконструкція КЗ «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» з добудовою приміщень для влаштування груп дитячого садочка та улаштуванням укриття на території навчального закладу(СРV за ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-23-001044-a), протоколом Уповноваженої особи від 09.05.2024 №76 переможцем процедури закупівлі визнано ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД».
Водночас за результатом проведеного внутрішнього контролю, уповноваженою особою виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції під час здійснення зазначеної закупівлі (протокол додається), 16.05.2024 рішення № 76 скасоване. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено обов’язкові випадки скасування рішення уповноваженої особи але не заборонено, з метою усунення виявлених невідповідностей з боку замовника, виносити зазначені рішення Уповноваженою особою. Усі рішення прийняті в межах строків та у порядку, передбаченому діючим законодавством. Відповідно до положень Закону та Особливостей відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника та відміни відкритих торгів.
Враховуючи вищевикладене, з метою усунення невідповідностей виникла потреба скасувати рішення від 09.05.2024 №76 та на підставі п. 43 Особливостей, прийняти рішення про розміщення в електронній системі закупівель вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції .
Електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Система створена та працює відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.22р. № 1178.
Учасники відкритих торгів та замовники під час використання електронної системи закупівель не мають можливості вчиняти дії та/або додавати документи, що не передбачені законом. Усі дії вчиняються тільки в межах законодавства у сфері публічних закупівель.
В результаті відміни замовником рішення про визначення переможця, Електронною системою закупівель переведено закупівлю у статус «Кваліфікація» та розпочато відлік п’ятиденного періоду проведення кваліфікації.
На підставі п. 43 Особливостей замовником було розміщено в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей (протокол № 78 від 17.05.2024р.). Учасником своєчасно та в повному обсязі усі невідповідності було усунено.
Після усунення учасником невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції (18.05.24р. документи завантажено в електронну систему закупівель), уповноваженою особою прийняте рішення (протокол № 79 від 19.05.24р.) про визначення переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД».