• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Aвapiйнo-вiднoвлювaльнi poбoти (кaпiтaльний peмoнт) бaгaтoквapтиpнoгo житлoвoгo будинку зa aдpecoю: вул. Apceнaльнa, 22 в м. Бaлaклiя Iзюмcькoгo paйoну Хapкiвcькoї oблacтi

Завершена

2 962 930.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 814.66 UAH
Номер: f69526537abc461c902c7959ac54c4ea
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-21-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 21.05.2024 16:29 - 12.06.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: Н А К А З 20.05.2024 № 41-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 20.05.2024 № 41-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 31. UA-2024-04-22-012111-a, яку проводить Управління житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Балаклійської міської ради Харківської області;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 234-11-70, 08_des@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «11» червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Балаклійської міської ради Харківської області на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.04.2024 № б/н (із змінами); тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Чумаченко Олексія Анатолійовича; протокол розгляду тендерної пропозиції від 09.05.2024 № 81; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 09 травня 2024 року; договір про закупівлю від 21.05.2024 № 175.
Період усунення порушень: 14.06.2024 20:46 - 20.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 14.06.2024 20:46