-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (вивіз сміття)
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Номер:
9dddb37d14414bda8d9091426375c94e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-10-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2024 00:00
Період моніторингу:
10.06.2024 16:39 - 02.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2024 Одеса № 118
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 10.06.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 10.06.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.06.2024 № 118
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2024-04-22-008869-a 22.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення Комісії, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 24 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Житлово-комунального господарства Чорноморської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.04.2024, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ЧАСТЮЛЯ», фізичної особи-підприємця КОНЮШЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА та товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-ЛІДЕР» (далі – ТОВ «ЕКО-ЛІДЕР»), рішення уповноваженої особи Замовника від 06.05.2024 № 2, від 30.05.2024 № 4, від 30.05.2024 № 5 та від 30.05.2024 № 6, скаргу до процедури закупівлі ТОВ «ЕКО-ЛІДЕР», оприлюднену в електронній системі закупівель 11.05.2024, рішення Комісії від 22.05.2024 № 9018-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.05.2024, договір про закупівлю від 11.06.2024 № 69/24, пояснення та документи Замовника, отримані 20.06.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався.
Період усунення порушень:
24.06.2024 17:27 - 28.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2024 17:27
Запити/Пояснення
Номер:
e5e59fcc14094a87a4d8aa5468432d52
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.06.2024 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8f0e8e09789b45fcb898941e59fca5d6
Назва:
Пояснення на запит ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-22-008869-a
Дата опублікування:
20.06.2024 11:13
Опис:
На Ваш запит, в межах проведення моніторингу закупівлі «Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (вивіз сміття)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-22-008869-a), надаємо наступну інформацію та пояснення, щодо:
1. Розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, визначено на підставі наступних документів, а саме:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», та на підставі рішення Чорноморської селищної ради №856-VIII від 22.12.2023р. «Про бюджет Чорноморської селищної територіальної громади на 2024 рік» (https://rada.info/upload/users_files/05583176/docs/e8c7fe9c56bd102fb7f02326a0dff56f.pdf), та відповідно до Місцевої цільової Програми «Про затвердження місцевої цільової Програми розвитку житлового та комунального господарства Чорноморської селищної ради на 2024 рік» затвердженою рішенням Чорноморської селищної ради №839-VIII від 22.12.2023 (https://rada.info/upload/users_files/05583176/7461f201fde2663c97f8921fec5971fb.pdf).
Крім того, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, та шляхом порівняння ринкових цін - визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку (скан-копії отриманих пропозицій додаються).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2024-04-22-008869-a визначено Замовником на підставі наступних документів, а саме:
- Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX;
- Наказу Міністерства охорони здоров'я України «Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць» № 145 від 17.03.201lp.;
- Постанови КМУ «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів» від 10 грудня 2008 року №1070;
- Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Методики роздільного збирання побутових відходів» від 01.08.2011 р. №133;
- санітарно-епідеміологічного та природоохоронного законодавства;
- іншим діючим стандартам, нормам, вимогам, встановленими законодавством України для даного виду послуг.
3. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на сторінці власного веб-сайту (або головного розпорядника), повідомляємо, що:
Розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, передбачено пунктом 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 із змінами "Про ефективне використання державних коштів" де встановлено рекомендації щодо розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до положень пункту 4-1 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно п. 47 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Оскільки замовник не є бюджетною установою та розпорядником бюджетних коштів, а так само не належить до суб’єктів господарювання державного сектору економіки, вимоги постанови від 11 жовтня 2016 р. № 710 не застосовуються до замовника даної закупівлі, а саме в частині п. 4-1 такої постанови.
Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 10 Закону, інформацію про закупівлю, зазначену у частині 1 статті 10 Закону, Замовник МОЖЕ додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Отже, рекомендації, наведені у Постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються в даному випадку на замовника (Житлово-комунальне господарство Чорноморської селищної ради) з причини, здійснення закупівлі за рахунок коштів МІСЦЕВОГО бюджету (не державного), а також відповідно до приписів Закону, зазначених в попередньому абзаці, оприлюднення в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування – не є обов’язковим.
Додаток:
1. Копії комерційних пропозицій