-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (Підгузники для дорослих, підгузки-трусики, підгузники дитячі, пелюшки гігієнічні, урологічні прокладки)
Завершена
5 109 935.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 549.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 549.68 UAH
Номер:
888d2750f46f4ea5be26ad61a815de02
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-08-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2024 00:00
Період моніторингу:
08.07.2024 16:14 - 30.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.07.2024 № 169
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2024-04-22-008637-a 22.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця , внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.05.2024 № 18 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.05.2024, тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю від 21.05.2024 № 22, договір від 29.05.2024 № 25, додаткову угоду від 11.06.2024 №1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.05.2024 № 8178-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 15.07.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» з ціновою пропозицією 4 938 422,00 гривень.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
23.07.2024 16:15 - 27.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.07.2024 16:15
Запити/Пояснення
Номер:
7cd9c496fd2745c9b71ac0cf2eaae91a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.07.2024 10:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (Підгузники для дорослих, підгузки-трусики, підгузники дитячі, пелюшки гігієнічні, урологічні прокладки)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-22-008637-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9c12ad69f377423da7e3b7fdd9d3c1f9
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
15.07.2024 08:57
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (Підгузники для дорослих, підгузки-трусики, підгузники дитячі, пелюшки гігієнічні, урологічні прокладки) код за ДК 021:2015 33750000-2 Засоби для догляду за малюками на запит Держаудитслужби України від 10.07.2024 10:08 надаємо наступну інформацію, та документи:
Номер у Prozorro ID: UA-2024-04-22-008637-a
Відповідь на перше питання.
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про соціальні послуги", рішення Київської міської ради від 29 жовтня 2009 року N 520/2589 "Про Порядок розроблення, затвердження та виконання міських цільових програм у місті Києві", враховуючи розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 липня 2021 року N 1632 "Про схвалення проєкту міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2022 - 2024 роки", з метою подальшого соціального захисту окремих категорій малозахищених верств населення міста Києва, встановлення додаткових до встановлених законодавством гарантій щодо соціального захисту населення Київська міська рада затвердила міську цільову програму "Турбота. Назустріч киянам" на 2022 - 2024 роки (далі - Програма).
Департамент соціальної та ветеранської політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначений відповідальним виконавцем Програми.
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Оболонського району м.Києва (далі – Територіальний центр) є бюджетною установою підзвітною та підконтрольною Департаменту соціальної та ветеранської політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
В структурі Територіального центру функціонує відділення організації надання адресної та натуральної допомоги (далі - відділення) для обслуговування громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, хворих (з числа осіб працездатного віку на період встановлення їм інвалідності, але не більш як чотири місяці), громадян, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям, стихійним лихом, катастрофою, у разі коли вони мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку, осіб з інвалідністю і відповідно до акту обстеження матеріально-побутових умов потребують натуральної допомоги, внутрішньо переміщені особи.
Відповідно до Програми та пункту 3.1. Порядку забезпечення киян технічними та іншими засобами реабілітації, засобами особистої гігієни, затвердженого наказом Департаменту соціальної політики від 12.05.2022 року № 66 (далі - Порядок) організація забезпечення та закупівля засобів гігієни здійснюється Територіальним центром та територіальними центрами соціального обслуговування районних в місті Києві державних адміністрацій.
Відповідно до п. 3.3. Порядку засобами гігієни забезпечуються кияни та особи, які зареєстровані або взяті на облік як внутрішньо переміщені особи у місті Києві:
• особи з інвалідністю, діти з інвалідністю – першочергово;
• кияни, із числа малозабезпечених громадян (якщо середньомісячний дохід особи за попередні шість місяців не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність);
• особи похилого віку;
• діти з малозабезпечених та багатодітних сімей, передчасно народжені діти, з вагою при народженні до 1500 грамів.
Відповідно до п. 3.4. Порядку для забезпечення засобами гігієни особи зазначені в пункті 3.3. Порядку, або їх законні представники звертаються до міського територіального центру( для осіб, що перебувають на його обліку) та Територіального центру за місцем реєстрації із заявою до якої додається копія індивідуальної програми (ІПР) (для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю) або оригінал висновку лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичних закладів (ЛКК), що містить показання для забезпечення засобами особистої гігієни (підгузки, пелюшки, урологічні прокладки).
Відповідно до п. 3.6. Порядку особи з інвалідністю, малозабезпечені громадяни та особи похилого віку забезпечуються підгузками або урологічними прокладками з розрахунку чотири одиниці виробу на добу або пелюшками з розрахунку дві одиниці виробу на добу.
В поданій заяві громадяни зазначають вид та розмір засобів особистої гігієни, які відповідають їхнім потребам і вимогам (враховується індивідуальні характеристики, а саме комфорт, сухість, запобігання запаху тощо).
На підставі заяв, відгуків від осіб, які потребують соціальну допомогу, у вигляді забезпечення засобами гігієни та перебувають на обліку в Територіальному центрі, рекомендацій лікарів, досвід минулих років, відділенням сформовано технічні, кількісні та якісні характеристики.
При виборі засобів гігієни для осіб з важкими хворобами було враховано наступні аспекти:
1. Відповідність розміру: Підгузки повинні мати правильний розмір, щоб забезпечити комфортну посадку і запобігти витіканню.
2. Поглинання і відведення вологи: Для людей зі збільшеними потребами у догляді важливо мати підгузки з високою поглинальною здатністю та ефективною системою відведення вологи, щоб уникнути подразнень шкіри та виразок.
3. Матеріали і гіпоалергенність: Особливо для людей з чутливою шкірою або алергіями важливо обирати підгузки з гіпоалергенних матеріалів, що зменшує ризик подразнень.
4. Зручність і комфорт: Підгузки повинні бути зручними для носіння і забезпечувати відчуття сухості та комфорту, що є особливо важливим для пацієнтів із зниженою мобільністю або обмеженими можливостями.
5. Витривалість і надійність: Для довготривалого використання важливо обирати підгузки, які мають високу якість.
6. Підгузок також повинен мати достатню кількість застібок, щоб можна було змінювати розмір, якщо необхідно.
При виборі підгузків для осіб з важкими хворобами лікар надає рекомендації, враховуючи конкретні потреби і стан пацієнта.
№ п/п Найменування товару Кіл-ть
штук
1 Підгузки для дорослих розмір ХL (поясні) 360
2 Пелюшки поглинаючі 60х90 21060
3 Підгузки для дітей (11-25 кг) 9100
4 Підгузки для дітей (16+ кг) 7280
5 Урологічні прокладки, 4 краплі 2160
6 Урологічні прокладки, 5 крапель 12960
7 Підгузки для дорослих розмір XS 5400
8 Підгузки для дорослих розмір S 5760
9 Підгузки для дорослих розмір M 36000
10 Підгузки для дорослих розмір L 64800
11 Підгузки для дорослих розмір XL 39240
12 Підгузники-труси для дорослих розмір S 1800
13 Підгузники-труси для дорослих розмір M 16200
14 Підгузники-труси для дорослих розмір L 19080
15 Підгузники-труси для дорослих розмір XL 1800
16 Підгузники-труси для дорослих розмір XXL 360
Технічні вимоги щодо засобів особистої гігієни, які закуповувались, наведені у Додатку 2 до тендерної документації.
Якісні характеристики визначено відповідно до критерій з врахуванням вікової категорії коли людина втратила контроль над м'язами, що утримують виділення сечі або калу, хвороби кишечника, що супроводжуються неконтрольованою дефекацією, період після переломів і травм, в якому істотно обмежується рухливість пацієнта, реабілітація після інфаркту або інсульту, післяопераційний період і потреба знаходитися в стані спокою та інше у осіб які заходяться на обліку в Територіальному центрі, а також тип виробу, матеріал, ступінь поглинання, розмір, пакування тощо.
При цьому, під час складання Додатку 2 до тендерної документації Замовником враховувались принципи публічних закупівель, а також дотримувалось практичне правило, згідно якого технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі не є дискримінаційними, якщо в сукупності всім таким характеристикам відповідає продукція щонайменше двох виробників, представлених в Україні.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків до кошторису видатків із загального фонду місцевого бюджету на 2024 рік за програмою “Турбота. Назустріч киянам» на 2022-2024 р.
Кошторис на 2024 рік затверджений Департаментом соціальної та ветеранської політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Розмір бюджетного призначення КЕКВ 2730 становить –5 109 935,00 грн.
Очікувана вартість визначена в результаті проведеного моніторингу цін на основі отриманих пропозицій від: ФОП Виноградов І.О., ТОВ «АГАТ-СЕРВІС», ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» та в межах бюджетного призначення.
Крім того, Замовником враховувалась інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro. Додатково для порівняння цін різних постачальників в інших відкритих торгах та запитах цінових пропозицій надаємо зведений аналіз на підставі якого, зокрема, визначалась очікувана вартість предмета закупівлі.
Відповідь на друге питання.
Територіальний центр повідомляє про відсутність власного веб-сайту, але на виконання вимог п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» №710 від 11.10.2016 року оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме Департаменту соціальної та ветеранської політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Посилання на сторінку, де розміщено обґрунтування на закупівлю ДК 021:2015: 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (Підгузники для дорослих, підгузки-трусики, підгузники дитячі, пелюшки гігієнічні, урологічні прокладки): https://media-stg.kyivcity.gov.ua/kyivcity/sites/26/Zakupki/2024/04.24/Pidguzky_24042024.pdf
https://dsp.kyivcity.gov.ua/zakupivli
Додатково повідомляємо, з метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель Територіальний центр оприлюднює (розміщує) обґрунтування доцільності технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та тендерну документацію на сайті https://kyivaudit.gov.ua/ відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) № 1547 від 04.12.2017 р. «Про внесення змін до розпорядження № 1036 від 11.09.2009 р. «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит».
На підтвердження зазначеної інформації в цьому листі надаємо наступні документи:
1. Копія обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на закупівлю ДК 021:2015: 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (Підгузники для дорослих, підгузки-трусики, підгузники дитячі, пелюшки гігієнічні, урологічні прокладки) на 2 арк.
2. Копія довідки про результат моніторингу цін на 1 арк.
3. Комерційні пропозиції постачальників на 6 арк.
4. Зведений аналіз цін на підставі інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro на 1 арк