-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фільтри-поглиначі
Завершена
825 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 125.00 UAH
Номер:
d8fa586ee46a4dacaf404b67523ef7b4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-11-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.06.2024 00:00
Період моніторингу:
11.06.2024 11:45 - 03.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2024 №26-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 11.06.2024 №26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-04-22-007752-a 22.04.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.04.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.04.2024 №106, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.05.2024, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ДЕЛЛІНГ-СТАНДАРТ» та «ЛАЙНПАРТС» (далі – ТОВ «ЛАЙНПАРТС»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.05.2024 №119 та №120, повідомлення про намір укласти договір від 03.05.2024, договір від 24.05.2024 №261/16-24, додаткові угоди від 31.05.2024 №1 та від 19.06.2024 №2, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.05.2024 №8785-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 14.06.2024, від 18.06.2024 та від 21.06.2024.
За результатами моніторингу процедури установлено, що Замовник у додатку 2 до тендерної документації установив вимогу, що «Учасник повинен надати на товар, що постачається наступні документи:
- інформацію про виробників Товару (виробництва Росії не пропонувати);
- сертифікат відповідності;
- сертифікат відповідності на наповнювачі фільтру, а також паспортами (сертифікатами якості) підприємств постачальників і позитивними результатами перевірки якості;
- сертифікати перевірки та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи України».
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛАЙНПАРТС», якого визначено переможцем торгів, міститься інформація про технічні та якісні характеристики на наповнювач фільтру – активоване вугілля для противогазів та респіраторів RPPU1041 A2B2E2K2, виробником якого є ECOFILTER (далі – наповнювач фільтру вугілля) (файл «Наповнювач вугілля- паспорт, відповідність стандартам українською.pdf»), при цьому у складі тендерної пропозиції відсутній сертифікат відповідності та позитивні результати перевірки якості на наповнювач фільтру – вугілля.
Замовник у поясненнях, наданих через електронну систему закупівель, зазначив, що «в тендерній пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС» було надано технічні та якісні характеристики на активоване вугілля ECOFILTER (файл формату Chrome HTML Document «Наповнювач вугілля- паспорт, відповідність українською»). При поставці товару (фільтри-поглиначі) переможцем було надано оригінальний сертифікат. Сертифікат відповідності з позитивними результатами перевірки якості на наповнювач фільтру – активоване вугілля для противогазів та респіраторів RPPU1041 A2B2E2K2, виробником якого є ECOFILTER, не підлягає обов’язковій сертифікації і він відсутній).
Таким чином, Замовник підтвердив відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС» сертифікату відповідності та позитивного сертифікату перевірки якості на наповнювач фільтру – вугілля, що не відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛАЙНПАРТС», якого визначено переможцем торгів, міститься сертифікат відповідності на фільтри повітряні типів ACF, APF, HEPA, AFS, AFG, AFC, ACC, ACT, виробником яких є ТОВ «АФФ+» (файл формату JPG «Наповнювач НЕРА фільтропакет для фільтрів поглиначів Сертифікат відповідності»), при цьому у складі тендерної пропозиції відсутній паспорт (сертифікат якості) підприємств постачальників і позитивні результати перевірки якості на наповнювачі фільтру – фільтри повітряні типів ACF, APF, HEPA, AFS, AFG, AFC, ACC, ACT, виробником яких є ТОВ «АФФ+».
Замовник у поясненнях, наданих через електронну систему закупівель, зазначив, що «в тендерній пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС» було надано сертифікат відповідності на предфільтр виробництва ТОВ «АФФ+» (файл формату JPG «Наповнювач НЕРА фільтропакет для фільтрів поглиначів Сертифікат відповідності»), при поставці товару (фільтри-поглиначі) переможцем було надано паспорт на предфільтр».
Таким чином, Замовник підтвердив відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС» паспорту (сертифікат якості) підприємств постачальників і позитивні результати перевірки якості на наповнювачі фільтру – фільтри повітряні типів ACF, APF, HEPA, AFS, AFG, AFC, ACC, ACT, виробником яких є ТОВ «АФФ+».
Також, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС» відсутні сертифікати перевірки на фільтр-поглинач ФП-200, вимоги щодо надання яких визначено у додатку 2 до тендерної документації.
Замовник у поясненнях, наданих через електронну систему закупівель, зазначив, що «сертифікат перевірки на фільтр-поглинач ФП-200 був наданий ТОВ «ЛАЙНПАРТС» при поставці товару (після виготовлення), а до тендерної пропозиції був наданий гарантійний лист про надання сертифікату після виготовлення фільтрів-поглиначів (файл формату JPG «Сертифікат відповідності 9077»; файл формату Chrome HTML Document «Паспорт на ФП-200» (сторінка 3 пункт 2.2.) та файл формату Chrome HTML Document «Гарантійний лист сертифікат випробування»)».
Таким чином, Замовник підтвердив відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС» сертифікатів перевірки на фільтр-поглинач ФП-200.
Отже, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛАЙНПАРТС» через невідповідність його тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір від 24.05.2024 №261/16-24.
Період усунення порушень:
01.07.2024 11:28 - 16.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.07.2024 11:28
Оскарження висновку в суді
Опис:
Виконавчим комітетом Сумської міської ради подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду про скасування висновку Держаудитслужби.
Дата публікації:
12.07.2024 15:37
Дата відкриття провадження:
29.07.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
№ 480/6189/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
24.05.2024 року, за результатами проведеної закупівлі між Виконавчим комітетом Сумської міської ради та ТОВ «ЛАЙНПАРТС» укладено договір № 261/16-24.
На момент видання Висновку – 01.07.2024 зазначений договір фактично виконаний (видаткова накладна № 977 підписана обома Сторонами 03.06.2024, платіжна інструкція № 1692 надана платником – виконавчим комітетом Сумської міської ради 19.06.2024).
З огляду на вказане, неможливо виконати вимогу Держаудитслужби, зазначену у Висновку. Крім цього, сам Висновок має суперечливий зміст. Так, в ньому зазначено, що Замовником за результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Фактично, єдине зауваження Держаудитслужби зводиться до того, що на момент подання тендерної пропозиції учасник не надав оригінал сертифікату. При цьому, під час моніторингу проігноровано пояснення Замовника про те, що на момент розгляду тендерної пропозиції учасника і не могло бути цього сертифікату, тому що на той час не існувало самого товару. Враховуючи те, що фільтри-поглиначі є специфічним товаром та виходячи з сучасних суспільно-економічних реалій України, жоден відповідальний виробник в Україні не має виготовлених раніше фільтрів-поглиначів, а виготовляє їх лише під конкретне замовлення. Це з’ясувалось вже під час проведення тендеру, адже на відкриті торги не з’явилося жодного учасника, який би вже мав готові фільтри-поглиначі.
Тому Учасник взяв на себе зобов’язання виготовити його та надати необхідний сертифікат та всі інші, передбачені чинним законодавством, документи при поставці фільтрів-поглиначів ФП-200, що підтверджується Гарантійним листом ТОВ «ЛАЙНПАРТС» від 15.04.2024 № 679 та який є частиною його тендерної пропозиції.
Враховуючи невідкладну необхідність термінового облаштування міського захисного пункту управління, на підставі наведеного вище Гарантійного листа, беручи до уваги фактичну відсутність будь-яких інших потенційних постачальників, замовник прийняв рішення акцептувати тендерну пропозицію ТОВ «ЛАЙНПАРТС».
У цьому випадку Замовник отримав додаткову перевагу у вигляді найновіших фільтрів. При поставці товару було надано оригінальний сертифікат та всі інші, передбачені чинним законодавством та тендерною документацією, документи на фільтр-поглинач.
Таким чином, постачальник своєчасно та в повному обсязі виконав всі обов’язки, передбачені тендерною документацією, його тендерною пропозицією (у тому числі зазначені в Гарантійному листі), умовами договору та чинним законодавством України.
Ніякого збитку ні місцевій громаді, ні державі, ні Замовникові проведення закупівлі (UA-2024-04-22-007752-a) не завдало, навпаки, такий договір, вкрай необхідний Сумській громаді для облаштування міського захисного пункту управління.
Як вбачається з Висновку про результати моніторингу закупівлі, в ньому взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою Держаудитслужби про розривання укладеного за результатами закупівлі договору.
Більш того, така вимога прямо суперечить Плану організації виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 23.06.2023 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони від 23.06.2023 «Щодо результатів оперативних обстежень фонду захисних споруд цивільного захисту та вирішення проблемних питань щодо укриття населення», введеного в дію Указом Президента України від 26.06.2023 № 353, схваленого на засіданні Кабінету Міністрів України 30.06.2023 (протокол № 73), протоколу наради МВС від 06.07.2023 № 122/8/35 та доручення Міністерства внутрішніх справ України від 10.07.2023 № 107/01/35 щодо приведення у готовність об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту і забезпечення безперешкодного доступу.
Тому, виконання такої вимоги призведе як до невиконання зазначених вище актуальних нормативно-правових актів та рішень, так і до тяжких наслідків для населення громади та порушення прав ТОВ «ЛАЙНПАРТС», яке звернеться за захистом своїх прав до суду, що призведе до зайвого витрачання бюджетних коштів виконавчим комітетом Сумської міської ради.
З огляду на вказане просимо відмінити вимогу, зазначену у Висновку Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 01.07.2024 року по закупівлі UA-2024-04-22-007752-a.
Дата публікації звіту:
08.07.2024 14:26
Запити/Пояснення
Номер:
e4afe9e08bc14f56a50f95d72e6f0844
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
12.06.2024 09:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Фільтри-поглиначі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-22-007752-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9cfae78dfc3440b89f9fa9f6e60e5ba7
Назва:
Інформація
Дата опублікування:
14.06.2024 12:50
Опис:
ІНФОРМАЦІЯ
1. Формування очікуваної вартості закупівлі, формування бюджетного призначення, розробка та надання технічних вимог до закупівлі здійснювалось розробником та відповідальним виконавцем – управлінням муніципальної безпеки СМР (Дейниченко В.О.).
На підставі інформації, наданої зазначеним управлінням, обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено згідно з ДБН В.2.2-5:2023 "Захисні споруди цивільного захисту", який затверджено наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 року № 702, пункт 11.2.1.3 – Вентиляція сховищ та СПП здійснюється з використанням систем вентиляції з механічним спонуканням та/або із застосуванням електроручних вентиляторів (в обов’язковому порядку має передбачатися очищення припливного повітря від твердих часток та пилу шляхом встановлення фільтрів грубого очищення повітря; засоби очищення повітря, що використовуються для організації вентиляції сховищ та СПП мають відповідати вимогам ДСТУ 9077).
Тому при формуванні технічних вимог до фільтрів поглиначів бралися за основу технічний регламент засобів цивільного захисту, якими регулюються фільтри-поглиначі (постанова Кабінету Міністрів України від 26 травня 2023 р. № 535) та ДСТУ 9077:2021.
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі визначений за результатами аналізу ринку щодо вартості товару та відповідно до наявних коштів у кошторисі на закупівлю, зазначених у завданні 4 «Цільової Програми захисту населення і території Сумської міської територіальної громади від надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру на 2022-2024 роки», затвердженої рішенням Сумської міської ради від 27 жовтня 2021 року № 2001-МР (зі змінами).
Очікувану вартість предмету закупівлі було визначено за допомогою методу порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, яка склала 825000,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість одного фільтра-поглинача з монтажем складає 55000,00 грн. з ПДВ.
При формування очікуваної вартості предмету закупівлі було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, тощо).
2. Відповідальний виконавець – управління муніципальної безпеки СМР виклав на офіційному веб-сайті Сумської міської ради обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Посилання:
https://smr.gov.ua/uk/miska-vlada/tsentr-koordinatsiji-derzhavnikh-zakupivel/376-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-iakisni-kharakterystyky-predmetiv-zaukipivli/20261-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-yakisni-kharakteristiki-predmetiv-zakupivli.html
Номер:
602ae55f928247b7bcd7bd3bec2b752f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.06.2024 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Фільтри-поглиначі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-22-007752-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, визначено:
«Учасник повинен надати на товар, що постачається наступні документи:
- інформацію про виробників Товару (виробництва Росії не пропонувати);
- сертифікат відповідності;
- сертифікат відповідності на наповнювачі фільтру, а також паспортами (сертифікатами якості) підприємств постачальників і позитивними результатами перевірки якості;
- сертифікати перевірки та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи України».
Просимо вказати в якому файлі (файлах) (із зазначенням відповідних номерів сторінок) тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС» знаходяться:
1) сертифікат відповідності на наповнювачі фільтру, паспорти (сертифікати якості) підприємств постачальників і позитивні результати перевірки якості;
2) сертифікати перевірки.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
46204acb35b94fa58427874c1198051c
Назва:
Інформація
Дата опублікування:
18.06.2024 11:04
Опис:
ІНФОРМАЦІЯ
На підставі інформації, наданої управлінням муніципальної безпеки СМР, надаємо пояснення та документи (інформацію) щодо запиту Державної аудиторської служби України замовнику на пояснення з приводу рішення про моніторинг:
1. Сертифікат відповідності на наповнювач фільтру та паспорт (сертифікат якості) підприємства постачальника з позитивними результатами перевірки якості знаходяться у файлі формату Chrome HTML Document «Каталог виробника та сертифікати на використані матеріали» (сторінки з 16 по 24), у файлі формату JPG «Наповнювач НЕРА фільтропакет для фільтрів поглиначів Сертифікат відповідності» та у файлі формату Chrome HTML Document «Наповнювач вугілля- паспорт, відповідність українською».
2. Сертифікат перевірки та інформація щодо фільтрів-поглиначів знаходяться у файлі формату JPG «Сертифікат відповідності 9077», у файлі формату Chrome HTML Document «Паспорт на ФП-200» (сторінка 3 пункт 2.2.) та у файлі формату Chrome HTML Document «Гарантійний лист сертифікат випробування».
Відповідно до гарантійного листа ТОВ «ЛАЙНПАРТС» при поставці фільтрів-поглиначів ФП-200 було надано сертифікат випробування зразка фільтра-поглинача (копія додається).
Номер:
3af999756cb54b8a9f4c78bfcd4270d5
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.06.2024 11:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Фільтри-поглиначі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-22-007752-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, визначено:
«Учасник повинен надати на товар, що постачається наступні документи:
- інформацію про виробників Товару (виробництва Росії не пропонувати);
- сертифікат відповідності;
- сертифікат відповідності на наповнювачі фільтру, а також паспортами (сертифікатами якості) підприємств постачальників і позитивними результатами перевірки якості;
- сертифікати перевірки та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи України».
Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ЛАЙНПАРТС» з огляду на те, що:
- у складі тендерної пропозиції відсутній сертифікат відповідності та позитивні результати перевірки якості на наповнювач фільтру – активоване вугілля для противогазів та респіраторів RPPU1041 A2B2E2K2, виробником якого є ECOFILTER;
- у складі тендерної пропозиції відсутній паспорт (сертифікат якості) підприємств постачальників і позитивні результати перевірки якості на наповнювачі фільтру – фільтри повітряні типів ACF, APF, HEPA, AFS, AFG, AFC, ACC, ACT, виробником яких є ТОВ «АФФ+»;
- у складі тендерної пропозиції відсутній сертифікат перевірки на фільтр-поглинач ФП-200.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f16b1664dc46444f99e94fbfd6a8c5c3
Назва:
Інформація
Дата опублікування:
21.06.2024 15:04
Опис:
ІНФОРМАЦІЯ
На підставі інформації, наданої управлінням муніципальної безпеки СМР, надаємо пояснення та документи (інформацію) щодо запиту Державної аудиторської служби України замовнику на пояснення з приводу рішення про моніторинг:
1. В тендерній пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС» було надано технічні та якісні характеристики на активоване вугілля ECOFILTER (файл формату Chrome HTML Document «Наповнювач вугілля- паспорт, відповідність українською»). При поставці товару (фільтри-поглиначі) переможцем було надано оригінальний сертифікат (копія додається). Сертифікат відповідності з позитивними результатами перевірки якості на наповнювач фільтру – активоване вугілля для противогазів та респіраторів RPPU1041 A2B2E2K2, виробником якого є ECOFILTER, не підлягає обов’язковій сертифікації і він відсутній, про що можна дізнатись у представників ECOFILTER (тел.: +38(067) 577-53-10; Email: info@activcarbon.com.ua).
2. В тендерній пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС» було надано сертифікат відповідності на предфільтр виробництва ТОВ «АФФ+» (файлі формату JPG «Наповнювач НЕРА фільтропакет для фільтрів поглиначів Сертифікат відповідності»), при поставці товару (фільтри-поглиначі) переможцем було надано паспорт на предфільтр (копія додається).
3. Звертаємо увагу, що поставка підприємствами виробниками фільтрів-поглиначів може бути як вже раніше виготовлених (зі складу), тоді на них повинні бути всі сертифікати якості, паспорти та результати випробувань, так і під заказ (нове виробництво). Після перемоги в тендері та укладення договору Постачальник запускає товар в виробництво і після виготовлення фільтрів-поглиначів проводить їх випробування та надає необхідні сертифікати якості, паспорти та результати випробувань.
В нашому випадку фільтри-поглиначі виготовлялися після проведення процедури відкритих торгів та укладання договору з переможцем (ТОВ «ЛАЙНПАРТС»).
Сертифікат перевірки на фільтр-поглинач ФП-200 був наданий ТОВ «ЛАЙНПАРТС» при поставці товару (після виготовлення), а до тендерної пропозиції був наданий гарантійний лист про надання сертифікату після виготовлення фільтрів-поглиначів (файл формату JPG «Сертифікат відповідності 9077»; файл формату Chrome HTML Document «Паспорт на ФП-200» (сторінка 3 пункт 2.2.) та файл формату Chrome HTML Document «Гарантійний лист сертифікат випробування»).
Також звертаємо Вашу увагу, що другий учасник тендеру не надав жодного документу у складі своєї тендерної пропозиції, що зробило очевидний вибір на користь іншого учасника, який і був визначений переможцем.
Номер:
a9b7e71b4c224d038597d038b16b6909
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
04.07.2024 15:09
Опис:
Просимо надати роз’яснення, як виконати вашу вимогу, якщо на дату складання Висновку – 01.07.2024 договір фактично виконаний: постачальник змонтував обладнання в міському захисному пункті управління, покупець направив платіжні інструкції в Держказначейство (видаткова накладна № 977 підписана обома Сторонами – 03.06.2024, платіжна інструкція № 1692 надана платником – виконавчим комітетом Сумської міської ради 19.06.2024).
Номер:
5255e07e71274af09ba088c681e03389
Назва:
Щодо зобов’язання, визначеного у висновку
Дата опублікування:
05.07.2024 10:08
Опис:
Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області у порядку, визначеному статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснено моніторинг процедури закупівлі UA-2024-04-22-007752-a, проведеної Виконавчим комітетом Сумської міської ради (далі – Замовник), за результатами якого виявлені порушення законодавства у сфері закупівель в частині не відхилення тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню відповідно до закону.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язало Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору.
Слід зазначити, що умовами договору, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі (пункт 4.4 та 9.1), визначено наступне:
постачальник зобов’язаний передати покупцеві товар у строк не пізніше 30 червня 2024 року; договір діє до 31 грудня 2024 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх договірних зобов’язань.
Станом на дату завершення моніторингу (01 липня 2024 року) звіт про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель Замовником не оприлюднено; оплата за договором відповідно до Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua/new/) не здійснювалась.
Отже, зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору є правомірним та таким, що відповідає вимогам чинного законодавства.
Разом з цим, зазначаємо, що надання замовниками інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень передбачено абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».