-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт мосту на км 16+183 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-18-02 /М-07/ – Маюничі – Велика Осниця – Красноволя – Колки – /Р-14/ – Копилля – Рожище – Торчин – Шклинь – /Н-17/ Волинської області
Завершена
8 444 679.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 84 446.79 UAH
мін. крок: 1% або 84 446.79 UAH
Номер:
7923d8f3c3a54091a9f4b918b713379c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-03-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.07.2024 00:00
Період моніторингу:
03.07.2024 14:48 - 25.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.07.2024 № 21-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 16.05.2024 №003100-18/6323-2024, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 03.07.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
03.07.2024 №21-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-04-22-001881-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатом аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
У зв’язку з виявленими порушеннями законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22.07.2024.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 09.04.2024 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Волинській області (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи, протокол № 37 від 22.04.2024; пропозицію учасника ТОВ «РБП ТРАНС-МОСТ»; протокол, щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.05.2024 № 56; повідомлення про намір укласти договір від 03.05.2024; договір про закупівлю від 16.05.2024 № 01.3/1/24 на суму 8 277 777,00 гривень; додаткові угоди від 21.05.2024 № 52/24 та від 05.06.2024 № 65/24; пояснення Замовника від 22.07.2024 надане на запит органу державного фінансового контролю.
За результатом аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено наступне.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу закупівлі Держаудитслужба 11.07.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та відповідних документів.
Водночас Замовник інформацію на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель надав 22.07.2024, а саме з перевищенням строку три робочі дні з дня оприлюднення запиту, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
22.07.2024 17:31 - 06.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2024 17:31
Запити/Пояснення
Номер:
1be6fe003ee24a32bdf61c86622487eb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2024 18:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт мосту на км 16+183 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-18-02 /М-07/ – Маюничі – Велика Осниця – Красноволя – Колки – /Р-14/ – Копилля – Рожище – Торчин – Шклинь – /Н-17/ Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-22-001881-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Відповідно до пункту 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: «Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 2 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо з наступним документальним підтвердженням.
В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.»
Прошу надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином учасником ТОВ «РБП ТРАНС-МОСТ» підтверджено відповідність вищезазначеній вимозі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк
Номер:
cb31aec73abe406c91cfd06a4d6969f9
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.07.2024 09:12
Опис:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-22-001881-a здійснено відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення здійснювалось відповідно до кошторисної вартості об’єкта за зведеним кошторисним розрахунком, затвердженим наказом Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Волинській області від 24.04.2024 р. № 3.1-1 ПКД.
2. URL-адреса розміщення інформації про закупівлю відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://vl.restoration.gov.ua/diialnist/7702/56392.html з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та датою публікації.
Підтвердження наявності асфальтобетонного заводу міститься в вищеназваних документах у складі тендерної пропозиції:
Наявність АБЗ субпідрядника ЛУЦЬКАВТОДОР-СЕРВІС ч.1.rar, Наявність АБЗ субпідрядника ЛУЦЬКАВТОДОР-СЕРВІС ч.2.rar, Наявність АБЗ субпідрядника ЛУЦЬКАВТОДОР-СЕРВІС ч.3.rar/
У відповідності до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» . якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Одже, учасником підтверджено, наявність асфальтобетонного заводу шляхом залучення спроможності субпідрядника ТОВ «Луцькавтодор сервіс». У складі тендерної пропозиції учасника міститься довідка, що він не буде залучати субпідрядників більше 20 %, однак залучений субпідрядник на значено меншу суму, а тому про його залучення не повідомлено в цій довідці. Враховуючи зазначене, пропозиція учасника відповідала вимогам ТД в цій частині.