• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти

Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість якого відповідає нормам, стандартам якісних показників і технічних вимог, установленим чинними нормативними актами й умовами Договору. Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів

Торги відмінено

306 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 530.00 UAH
Номер: cb292bdd12064e9797e92d1d4819e50c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-14-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.08.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 14.08.2024 16:51 - 05.09.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.08.2024 №46-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 14 серпня 2024 року № 46-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2024-04-22-000389-a від 22.04.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГТС Рітейл Буковина» встановлено порушення вимог абзаців другого і п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 49 Особливостей № 1178. За результатами моніторингу встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам та Особливостей № 1178, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-04-22-000389-a та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Сторожинецьке житлово-комунальне господарство» на 2024 рік (ID: UA-P-2024-04-22-000469-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.04.2024 № 4 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.07.2024; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ГТС Рітейл Буковина» (далі – ТОВ «ГТС Рітейл Буковина»); протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 08.05.2024 № 6; повідомлення про намір укласти договір від 08.05.2024; пояснення Замовника (інформація та документами), надані 19.08.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визначив переможцем торгів учасника ТОВ «ГТС Рітейл Буковина», тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації виходячи з наступного. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно з Додатком 2 «Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики та технічна специфікація предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлені вимоги щодо заповнення та подання пропозиції учасником, а саме: «Інструкція по заповненню технічної пропозиції: В разі якщо є вибір між значеннями розділеними крапкою з комою «;» то треба вибрати в своїй пропозиції одне значення. Наприклад, Дизельне пальне: Євро 4; Євро 5 (вибрано Дизельне пальне Євро 4). Якщо в характеристиках вказані вимоги: не менше, не більше, то необхідно вказати чітке значення в відповідності до ДСТУ на запропонований вид палива. Якщо учасник вибере певну марку пального, то і характеристики даного пального мають відповідати ДСТУ, указаному в технічних умовах конкретно до даного пального. Якщо учасник запропонує одне пальне, наприклад, Дизельне пальне Євро 5,а характеристики пропише до пального Євро 4, то така заявка буде відхилена, так як запропонований товар не відповідає ДСТУ і вимогам Замовника.» Учасник ТОВ «ГТС Рітейл Буковина» у складі тендерної пропозиції надав лист від 01.05.2024 Вих. № 01/05-12 з інформацією про технічні, якісні, кількісні характеристики та технічну специфікацію предмета закупівлі (файл «Технічні характеристики та цінова пропозиція.pdf»), в якому не вказав чіткі значення та характеристики щодо запропонованого бензину А-95 та дизельного палива євро-5, чим не дотримав вимог Додатку 2. Таким чином, Замовник в порушення абзаців другого і п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГТС Рітейл Буковина» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, та таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю встановлено наступне. Абзацом четвертим пункту 49 Особливостей № 1178 визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 08.05.2024 № 6 Замовником прийнято рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ГТС Рітейл Буковина», а також про намір укласти договір про закупівлю із зазначеним учасником. Так, Замовником 08.05.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем ТОВ «ГТС Рітейл Буковина». Однак, на дату оприлюднення (14.08.2024) Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-04-22-000389-a Замовником договір про закупівлю не оприлюднено. У зв’язку із зазначеним вище, Замовнику 14.08.2024 оприлюднено запит про надання пояснень з питання наявності факту укладення договору про закупівлю з учасником ТОВ «ГТС Рітейл Буковина». У відповідь Замовник надав пояснення наступного змісту: «Договір про закупівлю за результатами проведення закупівлі за номером ID: UA-2024-04-22-000389-a з учасником ТОВ «ГТС Рітейл Буковина» не укладався. Всі наші звернення по даному питанню ТОВ «ГТС Рітейл Буковина» проігнорувало. ТОВ «ГТС Рітейл Буковина» відмову від підписання чи укладання договору не дав.» Отже, за результатами розгляду питання своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 49 Особливостей № 1178. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей № 1178 Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 23.08.2024 14:50 - 07.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.08.2024 14:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 06.09.2024 09:27

Запити/Пояснення