-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість якого відповідає нормам, стандартам якісних показників і технічних вимог, установленим чинними нормативними актами й умовами Договору. Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів
Торги відмінено
306 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 530.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 530.00 UAH
Номер:
cb292bdd12064e9797e92d1d4819e50c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-14-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.08.2024 00:00
Період моніторингу:
14.08.2024 16:51 - 05.09.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.08.2024 №46-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 14 серпня 2024 року № 46-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2024-04-22-000389-a від 22.04.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГТС Рітейл Буковина» встановлено порушення вимог абзаців другого і п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 49 Особливостей № 1178.
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам та Особливостей № 1178, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-04-22-000389-a та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Сторожинецьке житлово-комунальне господарство» на 2024 рік (ID: UA-P-2024-04-22-000469-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.04.2024 № 4 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.07.2024; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ГТС Рітейл Буковина» (далі – ТОВ «ГТС Рітейл Буковина»); протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 08.05.2024 № 6; повідомлення про намір укласти договір від 08.05.2024; пояснення Замовника (інформація та документами), надані 19.08.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визначив переможцем торгів учасника ТОВ «ГТС Рітейл Буковина», тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації виходячи з наступного.
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно з Додатком 2 «Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики та технічна специфікація предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлені вимоги щодо заповнення та подання пропозиції учасником, а саме: «Інструкція по заповненню технічної пропозиції: В разі якщо є вибір між значеннями розділеними крапкою з комою «;» то треба вибрати в своїй пропозиції одне значення. Наприклад, Дизельне пальне: Євро 4; Євро 5 (вибрано Дизельне пальне Євро 4).
Якщо в характеристиках вказані вимоги: не менше, не більше, то необхідно вказати чітке значення в відповідності до ДСТУ на запропонований вид палива.
Якщо учасник вибере певну марку пального, то і характеристики даного пального мають відповідати ДСТУ, указаному в технічних умовах конкретно до даного пального.
Якщо учасник запропонує одне пальне, наприклад, Дизельне пальне Євро 5,а характеристики пропише до пального Євро 4, то така заявка буде відхилена, так як запропонований товар не відповідає ДСТУ і вимогам Замовника.»
Учасник ТОВ «ГТС Рітейл Буковина» у складі тендерної пропозиції надав лист від 01.05.2024 Вих. № 01/05-12 з інформацією про технічні, якісні, кількісні характеристики та технічну специфікацію предмета закупівлі (файл «Технічні характеристики та цінова пропозиція.pdf»), в якому не вказав чіткі значення та характеристики щодо запропонованого бензину А-95 та дизельного палива євро-5, чим не дотримав вимог Додатку 2.
Таким чином, Замовник в порушення абзаців другого і п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГТС Рітейл Буковина» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, та таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю встановлено наступне.
Абзацом четвертим пункту 49 Особливостей № 1178 визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 08.05.2024 № 6 Замовником прийнято рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ГТС Рітейл Буковина», а також про намір укласти договір про закупівлю із зазначеним учасником.
Так, Замовником 08.05.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем ТОВ «ГТС Рітейл Буковина». Однак, на дату оприлюднення (14.08.2024) Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-04-22-000389-a Замовником договір про закупівлю не оприлюднено.
У зв’язку із зазначеним вище, Замовнику 14.08.2024 оприлюднено запит про надання пояснень з питання наявності факту укладення договору про закупівлю з учасником ТОВ «ГТС Рітейл Буковина».
У відповідь Замовник надав пояснення наступного змісту: «Договір про закупівлю за результатами проведення закупівлі за номером ID: UA-2024-04-22-000389-a з учасником ТОВ «ГТС Рітейл Буковина» не укладався. Всі наші звернення по даному питанню ТОВ «ГТС Рітейл Буковина» проігнорувало.
ТОВ «ГТС Рітейл Буковина» відмову від підписання чи укладання договору не дав.»
Отже, за результатами розгляду питання своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 49 Особливостей № 1178.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей № 1178 Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
23.08.2024 14:50 - 07.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.08.2024 14:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
06.09.2024 09:27
Запити/Пояснення
Номер:
cb9aea1aa76b4677a1f2258abedf735c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.08.2024 17:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-22-000389-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію (посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом закупівлі) та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію та відповідні документи стосовно прийняття рішення про затвердження річного плану (змін до нього) щодо даної закупівлі.
4. Чи укладався договір про закупівлю за результатами проведення закупівлі за номером ID: UA-2024-04-22-000389-a з учасником ТОВ «ГТС Рітейл Буковина»? Якщо так, то надайте копію такого договору в повному обсязі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
13801dfb429744a8942b3fc2b61d72f6
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.08.2024 08:07
Опис:
У зв’язку із проведенням Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області моніторингу закупівлі UA-2024-04-22-000389-a від 22.04.2024р. та на виконання вимоги про надання пояснень від 14.08.2024р. (14год.28хв.) відповідь на яку необхідно подати до 20.08.2024р. (00год.00хв.) повідомляємо наступне:
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів предмета закупівлі UA-2024-04-22-000389-a методом порівняння ринкових цін відповідно до визначено відповідно Примірної методики визначення очікуваної вартості закупівлі завердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020р № 275 з загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах ( АЗС), усних переговорах.
Визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, а саме: інформації про ціни товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції.
Окремо переглянуті ціни на сайті Мінфіну України (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/).
Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 306000,00 грн. з ПДВ обсяг - 6000 л. (Бензин А-95 – 2000л., дизельного палива – 4000л., на очікувану вартість.).
Технічні та якісні вимоги до Товару повинні відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив,затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927. ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», Екологічний клас безпеки Євро-5; Нормам витрат палива і мастильних матеріалам на автомобільному транспорті, затверджених наказом Мінтрансу України від 03.05.1995р №179; ДБН В.2.8-12-2000 «Типові норми витрат пального і змащувальних матеріалів для експлуатації техніки в будівництві» (затверджені наказом Держбуду України від 12.01.2000 p. №9, введені в дію з 01.07.2000 p.; Нормами витрат паливно-мастильних матеріалів на роботу дорожньо-будівних та спеціальних машин Н218. «Укравтодор» 043-96 (затвердженими наказом по корпорації «Укравтодор» від 14.08.96 р. №156, введені в дію з 01.09.96 р. замість Н218 УРСР 043-87р.; Нормами витрат палива й мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. №43.
Технічні, кількісні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до галузевих норм та власних потреб і оприлюдненні в електронній системі закупівель "Prozorro"
№ з/п Найменування товару Од. виміру Кількість
1 2 3 4
1 Бензин – А – 95
Відповідність ДСТУ 7687:2015
Октанове число, за моторним методом не менше 82,50.
Концентрація свинця, мг/дм 3, не більше 5.
Концентрація сіри, мг/кг, не більше 50,00.
Об’ємна доля оксигенатів метанола %, не більше: 3,0.
Концентрація фактичних смол (промитих розчинником), мг/100 см 3, не більше 5 л 2 000
2 Дизельне паливо:
Євро 4; Євро 5.
Відповідність ДСТУ 7688:2015
За кліматичними умовами використання марка дизельного палива: літнє, що використовують за температури повітря не нижче ніж 5 °С ; зимове, що використовують за температури повітря від 5 °С до мінус 20 °С.
Фізико-хімічні показники:
Цетанове число, не менше 48.
Цетановий індекс, не менше 46,0.
Густина за температури 15 °С, кг/м3, у межах
800-845.
Масова частка поліциклічних ароматичних вуглеводнів, %, не більше 11.
Вміст сірки, мг/кг, не більше 350.
Температура спалаху в закритому тиглі, °С, не нижче 40.
Коксованість 10-відсоткового залишку, % (мас.), не більше 0,5.
Зольність, % (мас.), не більше 0,1.
Масова частка води, % (мг/кг), не більше 0,02 (200).
Масова частка домішок, мг/кг, не більше 24.
Температура помутніння, °С, не вище -20.
Вміст марганцю, мг/дм3, не більше 2,0. л 4 000
Якість товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам та ТУ підприємства виробника і підтверджується Сертифікатом відповідності підприємства – виробника. Підтвердження якості з боку Постачальника є паспорт технічного контролю (якості) нафтопродукту на відповідність вимог ДСТУ, який Постачальник разом із Сертифікатом надає Замовнику (Покупцю) на кожну партію товару, що постачається.
При невідповідності якості та марки товару, виявленого шляхом лабораторного аналізу, постачальник зобов’язаний замінити партію. Вартість лабораторного аналізу (в разі невідповідності пального) зобов’язується оплатити Постачальник.
Технічні та якісні вимоги до Товару повинні відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927.
З метою підтвердження походження товару та його відповідності встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі учасники мають надати у складі тендерної пропозиції паспорти якості та сертифікати відповідності на запропонований товар. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», Екологічний клас безпеки Євро-5; ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», Екологічний клас безпеки Євро-5
Придбання палива буде здійснюватися на умовах отримання палива за відомостями або талонами.
Бензин та дизельне паливо, які постачаються (передаються), повинні бути літнім або зимовим паливом відповідно до сезону.
Талони на паливо повинні бути безстроковими або з терміном дії не менше 12 місяців від дати придбання з можливістю обміняти їх на нові талони з новим строком при закінченні дії його строку.
Учасник гарантує, що нафтопродукти є таким, що не мають негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання Учасником довідки у довільній формі.
Оплата за поставлений товар (пальне) не пізніше 30 календарних днів з дати поставки, по мірі надходження фінансування, в разі відсутності фінансування Замовник зобов’язується оплатити поставлений товар до кінця наступного фінансового року без оплати штрафів і пені на прострочений платіж.
Ціна палива не може збільшитися на протязі строку дії договору більш ніж це встановлено законодавством.
Замовник має право не використати весь об’єм палива, згідно договору, не платячи при цьому ніяких штрафів.
За порушення термінів поставки, помилкову поставку, або часткову недопоставку товару учасник сплачує замовнику штраф у розмірі 50% від суми непоставленого або невірно/помилково поставленого товару.
ВИМОГИ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКА:
Наявність цілодобової АЗС в межах м. Сторожинець на відстані до 3км від місця розташування Замовника;
Відпуск пального за довірчими документами (талонами, відомості);
Зафіксована ціна на паливо протягом 120 календарних днів.;
В разі необхідності, доставка палива власним транспортом до Замовника в об’ємі від 200 літрів.
Керуючись Особливостями замовник оприлюднив обґрунтування застосування підстави для здійснення замовником закупівлі. В якому вказав:
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
1.1.Найменування замовника – Комунальне підприємство «Сторожинецьке житлово-комунальне господарство».
1.2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника – 35221651.
1.3. Місцезнаходження замовника - вул. Б.Хмельницького, 18 м. Сторожинець Чернівецької обл. 59000.
1.4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
2.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
2.1.Конкретна назва предмета закупівлі: Бензин та дизельне паливо ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти.
3.Кількість та місце поставки товарів: відповідно до технічних вимог тендерної документації (Додаток 2).
3.1. Місце поставки товарів: згідно документації.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 306000,00 грн. (триста шість тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 31.12.2024 рік.
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02.05.2024 рік.
7. Умови оплати: Подія: поставка товару; Опис: Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної; Тип оплати: після оплата; Період (днів) 10; Тип днів: банківських; Розмір оплати: 100 відсотків.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
9.1.Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
9.2.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не зазначається.
10. Інформація про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів: Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
11. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: Дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
12. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%
13. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується
У замовника наявна потреба провести закупівлю послуг за предметом закупівлі Бензин та дизельне паливо ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти, очікувана вартість якого становить 306000,00 грн. (триста шість тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. (далі — Закупівля).
План закупівлі UA-2024-04-22-000389-a був оприлюднений 22.04.2024р. о 08год. 57хв. Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2024-04-22-000469-a.
Річний план затверджений протоколом № 3 від 22.04.2024р. (додається). Зміни до нього не вносилися.
Рішення (протокол) про затвердження річного плану відповідно до ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюдненню не підлягає.
Договір про закупівлю за результатами проведення закупівлі за номером ID: UA-2024-04-22-000389-a з учасником ТОВ «ГТС Рітейл Буковина» не укладався. Всі наші звернення по даному питанню ТОВ «ГТС Рітейл Буковина» проігнорувало.
Відповідно до пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
ТОВ «ГТС Рітейл Буковина» відмову від підписання чи укладання договору недав.