-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Влаштування дорожнього покриття на території м.Кам`янське (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
категорія Замовника - орган місцевого самоврядування, місцезнаходження Замовника - вул. Героїв Рятувальників, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна, 51931, закупівля на надання послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
Завершена
5 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 50 000.00 UAH
Номер:
26b72595e186408aa86f9cab9a9d3cda
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-29-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.06.2024 00:00
Період моніторингу:
06.06.2024 12:57 - 28.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
05.06.2024 № 69
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.06.2024 №69
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2024-04-21-000230-a
21.04.2024 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам законодавства, внесення змін до договору та їх оприлюднення. – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам законодавства, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2024-04-21-000253-a , оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.04.2024 №162, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ "УКРАВТОБУД", повідомлення про намір укласти договір від 29.04.2024, договір від 09.05.2024 №103-24 на суму 4 999 504,62 грн з ПДВ, додаткову угоду №1 від 17.05.2024 до договору від 09.05.2024 №103-24, додаткову угоду №2 від 29.05.2024 до договору від 09.05.2024 №103-24, додаткову угоду №3 від 07.06.2024 до договору від 09.05.2024 №103-24, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 20.06.2024 та 27.06.2024 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 17.06.2024 та 24.06.2024.
Період усунення порушень:
02.07.2024 14:52 - 06.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.07.2024 14:52
Запити/Пояснення
Номер:
cbff26d437a14fc69a359f12fd154f56
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
17.06.2024 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2024 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
c0ea0b23aabe44ba845f927f8eb72793
Назва:
ВІДПОВІДЬ на ЗАПИТ МОНІТОРИНГУ закупівлі – UA-2024-04-21-000230-a
Дата опублікування:
20.06.2024 23:47
Опис:
ВІДПОВІДЬ на ЗАПИТ МОНІТОРИНГУ закупівлі – UA-2024-04-21-000230-a надана у вкладені
Номер:
1b03978e3e7c4d1298469e87dfcc1443
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.06.2024 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2024 00:00
Опис:
Питання 2 у файлі
Номер:
7c926d58ed4144b991a5c16cac7bc8c3
Назва:
ВІДПОВІДЬ 2 на ЗАПИТ МОНІТОРИНГУ закупівлі – UA-2024-04-21-000230-a
Дата опублікування:
27.06.2024 23:37
Опис:
ВІДПОВІДЬ 2 на ЗАПИТ МОНІТОРИНГУ закупівлі – UA-2024-04-21-000230-a додається окремим документом