-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Ліжко двоярусне розбірне
Строк поставки товару - 20 робочих днів з моменту укладання Договору.
Завершена
10 266 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 330.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 51 330.00 UAH
Номер:
9d5c4b87612146d3a596f6439e564256
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-21-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
21.05.2024 14:58 - 12.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024 № 122
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-04-19-009485-a 19.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Розком», установлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.04.2024 № 150 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.04.2024, протокол розкриття від 21.11.2023, протокол відхилення ФОП Плужник О.П від 03.05.2024 № 176, протокол відхилення ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» від 06.05.2024 № 179, протокол відхилення ТОВ «МЕТАЛ ВОРК» від 10.05.2024 № 189, тендерну пропозицію ТОВ «Розком» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «Розком», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю від 15.05.2024 № 203, договір від 29.05.2024 № 246, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 24.05.2024.
Моніторингом установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції 4 (чотирьох) учасників, а саме: ФОП ПЛУЖНИК О. П. з остаточною пропозицією 7 787 000,00 гривень, ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» з остаточною пропозицією 7 788 000,00 гривень ТОВ «МЕТАЛ ВОРК», з остаточною пропозицією 8 899 560,00 гривень та ТОВ «Розком» з остаточною пропозицією 9 887 220,00 гривень.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано учасника ТОВ «Розком» з остаточною ціною пропозицією 9 887 220,00 гривень.
Аналізом інформації, розміщеній на вебпорталі уповноваженого органу встановлено, що протоколом від 03.05.2024 № 176, Замовником прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Плужник О.П , як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації.
Протоколом 06.05.2024 № 179 Замовником прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації.
Протоколом від 10.05.2024 № 189 Замовником прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕТАЛ ВОРК», як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації.
Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ФОП Плужник О.П, ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» , ТОВ «МЕТАЛ ВОРК» - порушень не установлено.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі уповноваженого органу, установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Розком» вимогам ТД Замовника з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 6 «Вимоги до виготовлення конструкцій» Додатку 3 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до ТД, Замовником установлено вимогу, що всі матеріали для виробництва ліжка, підлягають контролю згідно з вимогами ДСТУ 9027 та повинні мати документи, що підтверджують їх якість: свідоцтво та/або сертифікат якості та/або сертифікат відповідності. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують якість (свідоцтво та/або сертифікат якості та/або сертифікат відповідності) на складові деталі ліжка, а саме: металеву профільну трубу, дріт, фарбу.
Однак, аналізом інформації на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що у складі тендерної пропозиції Переможця відсутні документи які підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, свідоцтво та/або сертифікат якості та/або сертифікат відповідності на складові деталі ліжка, а саме на фарбу, чим порушено вимоги пункту 6 Додатку 3 до ТД.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
При цьому, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель установлено, що Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «Розком» в частині технічної специфікації до предмета закупівлі, відповідно до якої зазначено, зокрема, наступне: «Надати документ, визначений переліком у Тендерній документації, на фарбу - п. 6 Розділ «Вимоги до виготовлення конструкції»».
Крім того, відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 установлено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Зважаючи на викладене, Замовником, оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей щодо документів (інформації) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Розком», чим порушено вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Враховуючи вищезазначене, Замовником, на порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Розком», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість, укладено з ним договір вартістю 9 887 220,00 гривень.
Період усунення порушень:
12.06.2024 17:59 - 27.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2024 17:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Біла Церква повідомляє про усунення порушень, що були виявленні Північним офісом Держаудитслужби в ході моніторингу закупівлі UA-2024-04-19-009485-a за предметом закупівлі «Ліжко двоярусне розбірне», а саме:
Замовником було прийнято рішення про розірвання Договору про закупівлю №276 від 29.05.2024 року, згідно Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 12 червня 2024 року, ID моніторингу: UA-M-2024-05-21-000015.
Учаснику-переможцю ТОВ «Розком» 18.06.2024 року на електронну пошту та поштовим відправлення був надісланий Лист про розірвання Договору про закупівлю №276 від 29.05.2024 року вих. №2112 від 18.06.2024 року про дострокове розірвання договору з 18.06.2024 року та додаток «Додаткова угода №1 до Договору про закупівлю №276 від 29.05.2024 року».
Станом на дату надання звіту про усунення порушень, додаткова угода стороною ТОВ «Розком» не підписана.
У випадку не підписання Додаткової угоди ТОВ «Розком», договір буде розірвано в односторонньому порядку згідно умов Договору №276 від 29.05.2024 року, про що ТОВ «Розком» буде повідомлено окремим листом зі сплином триденного терміну, визначеного в листі.
Дата публікації звіту:
19.06.2024 17:13
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
24.06.2024 11:40
Запити/Пояснення
Номер:
ca82afb4fced4c0b828f1b771917eb65
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.05.2024 10:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ліжко двоярусне розбірне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-19-009485-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bcfc0081584d446ea6e68fe6417cfad5
Назва:
Пояснення (інформація, документи) щодо моніторингу процедури закупівлі «Ліжко двоярусне розбірне».
Дата опублікування:
24.05.2024 16:10
Опис:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були сформовані на підставі розробленої Центральним управлінням інженерно-інфраструктурного забезпечення Командування Сил логістики Збройних Сил України – Технічної специфікації Міністерства Оборони України ТС МОУ.32406-001:2024 (02) щодо вимог до ліжок двоярусних розбірних, з метою встановлення єдиних технічних та якісних характеристик до предмета закупівлі.
Обсяг закупівлі сформований на підставі розпорядження Центрального управління інженерно-інфраструктурного забезпечення Командування Сил логістики Збройних Сил України з врахуванням та у відповідності до наявної потреби. Кількість визначена в розпорядженні (Додаток 2 «Розрахунок кількості ліжок двоярусних розбірних відповідно до доведеного кошторису КЕУ, КЕВ та КЕЧ району за бюджетною програмою 2101020/2 на 2024 рік»).
Розмір бюджетного призначення визначений на підставі кошторису за КПКВ 2101020/2 КЕКВ 2210 на 2024 рік.
Формування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося ініціатором закупівлі, на підставі комерційних пропозицій, які були отримані від потенційних постачальників ліжок двоярусних, з метою формування ціни з реальних показників вартості на момент оголошення процедури відкритих торгів. Також, було здійснено моніторинг та аналіз закупівель Ліжок двоярусних розбірних в системі Prozorro, щодо оголошених та вже проведених процедур. Документи, які підтверджують визначення очікуваної вартості предмета закупів надаються в межах даного пояснення.
2. Квартирно-експлуатаційний відділ міста Біла Церква не має власного веб-сайту, оскільки відповідно до розпорядження Командування Сил логістики Збройних Сил України №370/1/6/56 від 01.02.2022 року – КЕВ заборонено використання власних веб-сайтів. Уповноваженою особою, на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів», щодо забезпечення оприлюднення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єкта державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), з метою оприлюднення даного обґрунтування, направлявся пакет документів, у встановлені законодавством терміни, які вимагаються, на структурний підрозділ Міністерства оборони України на який покладено обов’язки з публікації, але публікація не відбувалася. Даний структурний підрозділ повідомив про те, що оприлюднення відбуватися не буде. У зв’язку з цим, обґрунтування та перелік документів для відправки, на момент оголошення даної процедури, зберігалися у сформованій папці щодо закупівлі, з метою відправки для оприлюднення після припинення режиму воєнного стану в Україні.
Номер:
a22048b7fb284a49a7163ad7406a2382
Назва:
Запит за роз'ясненнями щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 12 червня 2024 року, ID моніторингу: UA-M-2024-05-21-000015) по предмету закупівлі Ліжко двоярусне розбірне
Дата опублікування:
17.06.2024 16:57
Опис:
Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 12 червня 2024 року, ID моніторингу: UA-M-2024-05-21-000015) (далі – Висновок) по предмету закупівлі Ліжко двоярусне розбірне (далі – предмет закупівлі) (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-19-009485-a) Квартирно-експлуатаційний відділ міста Біла Церква (далі – Замовник) у порядку, визначеному абзацом першим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) звертається за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Просимо надати роз’яснення, у зв’язку з якими обставинами, Замовнику під час моніторингу Північним офісом Держаудитслужби, відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону не було надано законного права через систему ProZorro надати пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
22.05.2024 року Північним офісом Держаудитслужби в системі ProZorro було опубліковано запит про надання пояснень (інформації, документів) Замовником щодо наступних питань: «яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.»
У визначені Законом терміни, а саме 24.05.2024 року Замовником було опубліковано вичерпне, законно обгрунтоване Пояснення (інформація, документи) щодо питань, які виникли у процесі моніторингу процедури закупівлі «Ліжко двоярусне розбірне» з додатками у вигляді документів.
У Висновку було встановлено правопорушення щодо не відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Розком», яка підлягала відхиленню відповідно до Закону, однак у запиті про надання пояснень (інформації, документів) дане питання не було порушено.
Відповідно Замовником щодо цього питання не було подано жодних пояснень, враховуючи те, що дане положення передбачено Законодавством.
У свою чергу, хочемо повідомити наступне:
Вимогою тендерної документації, а саме ДОДАТОК 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Вимоги до виготовлення конструкції «6. Всі матеріали для виробництва ліжка, підлягають контролю згідно з вимогами ДСТУ 9027 та повинні мати документи, що підтверджують їх якість: свідоцтво та/або сертифікат якості та/або сертифікат відповідності. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують якість (свідоцтво та/або сертифікат якості та/або сертифікат відповідності) на складові деталі ліжка, а саме: металеву профільну трубу, дріт, фарбу.
Учасником ТОВ «Розком» у складі тендерної пропозиції було надано документ «Висновок ДСЕЕ фарба 2021 (Документи про повноваження) (Розділ ІІІ, п.п. 7).pdf», за змістом Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.07.2021 року №12.2-18-1/14118, об’єкт експертизи: Порошкові фарби на основі поліефірних, епоксидних та епоксидно-поліефірних смол. Даний документ повністю відповідають вимогам щодо якості. Санітарно-епідеміологічний Висновок (гігієнічний сертифікат, гігієнічний Висновок) – це документ, що підтверджує якість продукції, що вона відповідає санітарно-епідеміологічним нормам, згідно чинного законодавства України. Поняття сертифікат якості (виробника) - це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. Тобто, можна зробити висновок, що дані документи є тотожними.
Уповноваженою особою Замовника, протоколом №197 від 14.05.2024 було прийнято рішення про вимогу про усунення невідповідностей, а саме «2. Надати документ, визначений переліком у Тендерній документації, на фарбу - п. 6 Розділ "Вимоги до виготовлення конструкції"».
Встановлена вимога про надання документу, а саме свідоцтво та/або сертифікат якості та/або сертифікат відповідності, жодним чином не змінює предмета закупівлі, оскільки Учасником у складі тендерної пропозиції вже було надано документ, який підтверджує якість фарби (Висновок СЕС). Дана вимога висунута задля уточнення документу, у відповідності до вимог тендерної документації.
У зв’язку з вище зазначеним, просимо надати роз’яснення щодо ненадання законного права Замовнику під час моніторингу Північним офісом Держаудитслужби, відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону, через систему ProZorro можливості надати пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.