-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Столярні вироби Код ДК 021:2015 - 44220000-8 (Ворота промислові секційні)
Завершена
480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Номер:
bf297d6b9698492ca6471e509740b0be
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-13-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2024 00:00
Період моніторингу:
13.05.2024 11:15 - 04.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.05.2024 № 38-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 13.05.2024 № 38-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-04-19-007558-a 19.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 17, абзацу першого та восьмого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП "СОЛОДАР" встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів ПП "СОЛОДАР" та недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 24 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік 14 ДЕРЖАВНОЇ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОЇ ЧАСТИНИ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.04.2024 №35 (далі – ТД), протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємства "СОЛОДАР" (далі – ПП "СОЛОДАР"), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.05.2024 №40, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 03.05.2024, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 16.05.2024 та від 22.05.2024 року.
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Замовник у пункті 3 розділу 6 ТД вимагає від переможця процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надати Замовнику:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
Водночас, відповідно до вимог абзацу другого пункту 17 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимог абзацу другого пункту 17, абзацу першого пункту 28 Особливостей.
На порушення абзацу восьмого пункту 28 Особливостей, Замовником у Додатку 1 до ТД передбачено вимогу про надання документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Замовник у пункті 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД вимагає від учасників наступну інформацію та документи, зокрема: «завантаження файлів з: листoм-згодою з проєктом договором договору, його істотними умовами, проєкт договору викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації».
Однак, учасником ПП "СОЛОДАР" у складі тендерної пропозиції не надано вищезазначених документів.
Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП "СОЛОДАР" Замовником на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ПП "СОЛОДАР" як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 17.05.2024 року через електронну систему закупівель надано запит замовнику, щодо ненадання учасником ПП "СОЛОДАР" вищевказаних документів. Замовником 22.05.2024 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ПП "СОЛОДАР".
Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ПП "СОЛОДАР", тим самим не надано можливість учаснику усунути такі невідповідності.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення (порушень) законодавства.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 17, абзацу першого та восьмого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП "СОЛОДАР" встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
24.05.2024 11:20 - 08.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.05.2024 11:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами висновку проведеного моніторингу скасовано рішення про визнання переможцем торгів тендерну пропозицію учасника ПП "СОЛОДАР" (копія протоколу додається) та здійснено заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень: ознайомлення відповідальних осіб з порушеннями, нормативними документами та вимогами Закону, проведена роз'яснювальна робота, а також Уповноважені будуть направлені на відповідне навчання та врахують надану інформацію в подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
29.05.2024 15:51
Запити/Пояснення
Номер:
c86334219fbf47c89811a5b2db2c7910
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
14.05.2024 10:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Столярні вироби Код ДК 021:2015 - 44220000-8 (Ворота промислові секційні)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-19-007558-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
36db15d2090444009b8d8a5c6325fbd2
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
16.05.2024 12:30
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі та сформовано на основі листа від підпорядкованого підрозділу в с. Стопчатів, а також на підставі діючих на даний момент ДСТУ. До формування опису предмета закупівлі залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що закуплені.
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме методом порівняння ринкових ціни.
14 ДПРЧ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області було направлено запити на отримання комерційних пропозицій із зазначеними технічними характеристиками. За результатами направлених запитів було отримано комерційні пропозиції від компаній ФОП Юращук Володимир Миколайович, ФОП Фреюк Інна Миколаївна та ПП «СОЛОДАР» (копії додаються) та з врахуванням кошторисних призначень очікувана вартість визначена в сумі 480 000,00 грн.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://if.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/obruntuvannya-zakupivel/14dprchzakupivli.
Додати до пояснення копії наступних документів:
- комерційної пропозиції ФОП Юращук Володимир Миколайович;
- комерційної пропозиції ФОП Фреюк Інна Миколаївна;.
- комерційної пропозиції ПП «СОЛОДАР
Номер:
108aa23e6ad7493199e93817e55b2741
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
17.05.2024 10:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Столярні вироби Код ДК 021:2015 - 44220000-8 (Ворота промислові секційні)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-19-007558-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Замовник у пункті 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД вимагає від учасників наступну інформацію та документи, зокрема:
завантаження файлів з: листoм-згодою з проєктом договором договору, його істотними умовами, проєкт договору викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП "СОЛОДАР" те, що ним в складі тендерної пропозиції не надано жоден з вищезазначених документів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fa1663f924c8439c92ebca76f6d95db2
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.05.2024 14:44
Опис:
Пунктом 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що учасник в складі пропозиції повинні надати лист-згоду з проєктом договору, його істотними умовами, проєкт договору викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено, учасник ПП "СОЛОДАР" не надав в складі пропозиції лист-згоду з проєктом договору, його істотними умовами однак помилково не було включено дану невідповідність у вимогу про усунення невідповідностей, яка була оприлюднена Замовником 02.05.2024 року на веб-порталі уповноваженого органу. Зобов’язуємося в подальшому не допускати помилок.