-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів. Перевезення води питної.
Завершена
4 140 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
4916d03ccb954cadb9ca6c121d1aab3f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-06-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2024 00:00
Період моніторингу:
07.05.2024 10:40 - 29.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
06.05.2024 № 53
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 №003100-18/2743-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.05.2024 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2024-04-19-007098-a 19.04.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та обґрунтування здійснення закупівлі встановлено порушення п.5, п.10, пп.4 п.13 Особливостей, а також порушенням таких принципів публічних закупівель, як «добросовісна конкуренція серед учасників», «максимальна економія», що визначені пунктами 1, 2 частини 1 статті 5 Закону №922.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, оприлюднення інформації про закупівлю та договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує в межах законодавства вжити заходів, щодо припинення договірних відносин з ТОВ «АВТОКОМ ДНІПРО», враховуючи норми договору від 16.04.2024 № 16-04-2024, Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель (інформація, документи щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (далі – Замовник, КП «ВУВКГ» ММР) на 2024 рік за номером ID: UA-P-2024-04-19-008552-a, підстави для здійснення закупівлі (обґрунтування закупівлі послуг без використання електронної системи); інформація щодо відміненої процедури відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-08-010003-a); протокол комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Виконавчого комітету Марганецької міської ради Дніпропетровської області (від 15.04.2024 №7 далі – протокол комісії), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-04-19-007098-a, протокол розкриття тендерної пропозиції від 19.04.2024, договір про закупівлю послуг укладений з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОКОМ ДНІПРО» (далі – ТОВ «АВТОКОМ ДНІПРО») від 16.04.2024 № 16-04-2024 на суму 4 140 000,00 грн з ПДВ (далі - Договір), пояснення та документи Замовника надані 10.05.2024, 16.05.2024 на запити Східного офісу Держаудитслужби від 07.05.2024, 13.05.2024 через електронну систему закупівель.
Дослідженням питання обґрунтування Замовником розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до пояснень КП «ВУВКГ» ММР наданих 10.05.2024, 16.05.2024 на запити Східного офісу Держаудитслужби від 07.05.2024, 13.05.2024, з’ясовано, що Замовником не документувався та не фіксувався письмово розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі послуг з перевезення.
КП «ВУВКГ» ММР не надано до моніторингу будь-яких розрахунків, що можуть підтвердити обгрунтованість визначення Замовником вартості предмета закупівлі послуг.
Згідно з поясненнями Замовника від 16.05.2024 для визначення очікуваної вартості послуг з перевезення, ним досліджувався ринок аналогічних послуг.
Проте, будь-які документи, що можуть свідчити про проведення дослідження ринку КП «ВУВКГ» ММР не надано з тієї причини, що Замовник не документував такі дії. Як слідує з пояснень КП «ВУВКГ» ММР проведення дослідження ринку аналогічних послуг проводилося в усній формі.
Слід зазначити, що очікувана вартість закупівлі послуг з перевезення у сумі 4 140 000,00 гривень є кінцевим результатом певних арифметичних дій, що в будь-якому випадку здійснювалися Замовником, незважаючи на те, чи документувалися вони, чи ні. Проте, КП «ВУВКГ» ММР в ході проведення моніторингу не надало інформацію щодо методу та способу розрахунку очікуваної вартості послуг з перевезення, тому обгрунтованість розрахунку очікуваної вартості послуг моніторингом не підтверджено.
Що стосується обгрунтованості кількісних, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, то КП «ВУВКГ» ММР також не надано будь-яких документів та належних пояснень, що могли б підтвердити те, яким чином Замовником обраховано обсяг необхідних послуг та визначено їх технічні, якісні характеристики.
З огляду на викладене, моніторингом не підтверджено обґрунтованість визначення кількісних, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі послуг з перевезення.
Дослідженням питання наявності підстав для здійснення закупівлі без застосування електронної системи закупівель встановлено наступне.
Відповідно до обґрунтування підставою для не застосування відкритих торгів при укладенні договору з ТОВ «АВТОКОМ ДНІПРО» є підпункт 4 пункту 13 Особливостей.
Аналізом інформації оприлюдненої в системі електронних закупівель Prozorro, протоколу від 15.04.2024 №7 та обґрунтування складеного Замовником, встановлено, що у підприємства відсутні правові підстави для не застосування відкритих торгів під час укладення з договору з ТОВ «АВТОКОМ ДНІПРО».
Аналізом інформації оприлюдненої в системі електронних закупівель Prozorro встановлено, що підприємством 08 квітня 2024 року за тим же предметом закупівлі, за яким з ТОВ «АВТОКОМ ДНІПРО» укладено договір від 16.04.2024 №16-04-2024 оголошено відкриті торги, очікуваною вартістю 4 140 000,00 гривень (UA-2024-04-08-010003-a).
Вищевказані відкриті торги відмінено Замовником 18 квітня 2024 року на стадії кваліфікації учасників з причини відсутності подальшої потреби у закупівлі послуг з перевезення питної води (підпункт 1 пункту 50 Особливостей), а також з причини укладення з ТОВ «АВТОКОМ ДНІПРО» прямого договору від 16.04.2024 №16-04-2024.
Слід зазначити, що одним з учасників відмінених відкритих торгів являлося ТОВ «АВТОКОМ ДНІПРО», яким надано тендерну пропозицію у сумі 4 150 000,00 грн, що перевищувала очікувану вартість тієї закупівлі.
КП «ВУВКГ» ММР, прийняло рішення керуючись протоколом комісії від 15.04.2024 №7 укласти з ТОВ «АВТОКОМ ДНІПРО» прямий договір на суму, що перевищувала вартість тендерних пропозицій інших учасників відміненої закупівлі послуг.
Так, сума договору з ТОВ «АВТОКОМ ДНІПРО» на 972 000,00 грн перевищувала вартість тендерної пропозиції ФОП ДОНСЬКА ОЛЬГА ВІТАЛІЇВНА та на 922 500,00 грн перевищувала вартість тендерної пропозиції ФОП ГЕРАСИМЕНКО ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ.
Вищевказане є порушенням таких принципів публічних закупівель, як «добросовісна конкуренція серед учасників», «максимальна економія», що визначені пунктами 1, 2 частини 1 статті 5 Закону №922.
Замовник не підтвердив документально, що питання забезпечення населення м. Марганець достатнім обсягом питної води повністю вирішено після укладення з ТОВ «АВТОКОМ ДНІПРО» договору про закупівлю послуг з перевезення.
Замовник не підтвердив документально те, що дійсно існували об’єктивні події та обставини, що могли надати право на застосування КП «ВУВКГ» ММР підпункт 4 пункту 13 Особливостей.
З огляду на викладене, укладення підприємством з ТОВ «АВТОКОМ ДНІПРО» договору від 16.04.2024 №16-04-2024 на суму 4 140 000,00 грн без застосування відкритих торгів є порушенням п.5, п.10, пп.4 п.13 Особливостей, а також порушенням таких принципів публічних закупівель, як «добросовісна конкуренція серед учасників», «максимальна економія», що визначені пунктами 1, 2 частини 1 статті 5 Закону №922.
Період усунення порушень:
29.05.2024 10:20 - 13.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2024 10:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виконано зобов’язання стосовно вжиття заходів щодо припинення договірних відносин з ТОВ «АВТОКОМ ДНІПРО» за договором від 16.04.2024р. № 16-04-2024 шляхом укладання додаткової угоди № 1 від 05 червня 2024 року.
Дата публікації звіту:
05.06.2024 11:37
Запити/Пояснення
Номер:
cd40de30df524e4e97ab605855ec43db
Назва:
Питання до пояснення
Дата опублікування:
07.05.2024 12:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.05.2024 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
c2e5e8739c7f4e848226d9af6c458b70
Назва:
На запит від 07 травня 2024 року
Дата опублікування:
10.05.2024 15:40
Опис:
На запит від 07 травня 2024 року надається наступна інформація та документи відповідно зазначеної у запиті нумерації.
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості здійснено шляхом аналізу ринку за критеріями максимальної економії та спроможності постачальника поставити товар у зону можливих бойових дій, яка періодично зазнає артилерійських обстрілів. Обґрунтування технічних та якісних характеристик здійснено за наявною потребою у таких характеристиках. Документальні підстави: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України № 471 від 12.05.2023р.) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). При цьому замовник не має обов’язку використовувати будь-які документи, які не передбачені жодним діючим нормативно-правовими актами.
2. Обрахування кількісних показників закупівлі здійснено шляхом розрахунку наявної потреби з урахуванням фактичного обсягу розбору води питної населенням із точок видачі води на території Марганецької міської територіальної громади. Документальні підстави: Закон та Особливості, зокрема частина 14 Особливостей. При цьому замовник не має обов’язку використовувати будь-які документи, які не передбачені жодним діючими нормативно-правовими актами.
3. КП «ВУВКГ» ММР є замовником у розумінні п.4 ч.1 ст.2 Закону, як суб’єкт господарювання, що здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті та забезпечує, зокрема функціонування централізованого водовідведення (каналiзацiя, вiдведення й очищення стiчних вод). Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань додається.
4. Розмір частки засновника (учасника) в статутному капіталі підприємства, а саме органу місцевого самоврядування – Марганецької міської ради становить 100 відсотків, що підтверджується відомостями у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (безкоштовний доступ за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search).
5. Завершити розпочаті відкриті торги (UA-2024-04-08-010003-a) не дала змоги необхідність виконання норми підпункту 1 пункту 50 Особливостей, яка зобов’язує замовника відмінити відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Така відсутність подальшої потреби виникла у зв’язку з укладенням замовником договору № 16-04-2024 від 16 квітня 2024 року про закупівлю за предметом закупівлі «60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів. Перевезення води питної.». Договір № 16-04-2024 від 16 квітня 2024 року додається.
6. Протокол комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Марганецької міської ради № 7 від 15.04.2024р. (далі – Протокол комісії) крім загальної інформації містить конкретний термін виконання, а саме: до 17.04.2024 року. В свою чергу Особливості містять конкретний порядок проведення відкритих торгів з обов’язковістю дотримання встановлених строків. Так, станом на 17.04.2024 року (термін виконання у Протоколі комісії), відкриті торги (UA-2024-04-08-010003-a) перебували лише на етапі аукціону, після якого (крім іншого) відповідно до абзацу третього пункту 49 Особливостей (З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.) лише один строк для забезпечення права на оскарження становить 5 днів та під час цього строку Особливостями прямо заборонено укладати договір. Тобто була відсутня можливість дотримання строків проведення процедури відкритих торгів у встановленому порядку.
При цьому Протокол комісії містить конкретну інформацію щодо об’єктивних обставин, що спонукають вирішити проблему забезпечення населення достатнім обсягом питної води в строки, що не дають змогу завершити вже розпочаті відкриті торги, а саме інформацію про те, що станом на дату Протоколу комісії доставка питної води по пунктам роздачі здійснювалась у недостатній кількості. При цьому процедура відкритих торгів була на далекому від завершення етапі (найшвидше можливий строк завершення значно перевищував строк до 17.04.2024 року, що встановлений в Протоколі комісії), що унеможливлювало забезпечення потреби шляхом завершення процедури відкритих торгів у встановленому Особливостями порядку.
КП «ВУВКГ» ММР не приймало рішення укласти договір саме з ТОВ "АВТОКОМ ДНІПРО" саме на підставі Протоколу комісії № 7 від 15.04.2024р. На підставі Протоколу комісії було прийнято лише рішення про укладення прямого договору взагалі без визначення другої сторони за таким договором. Вибір другою стороною за договором саме ТОВ "АВТОКОМ ДНІПРО" відбувся пізніше за результатами аналізу ринку послуг.
7. Правові підстави для незастосування відкритих торгів надані Замовнику нормою підпункту 4 пункту 13 Особливостей, яким встановлено, що придбання може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, яка повинна бути документально підтверджена замовником. При цьому відсутні обмеження щодо такого документального підтвердження (відсутній вичерпний перелік документального підтвердження), а отже відсутні підстави вважати Протокол комісії неналежним документальним підтвердженням.
КП «ВУВКГ» ММР уклало договір з ТОВ "АВТОКОМ ДНІПРО" не замість того, щоб здійснювати розгляд тендерних пропозицій процедури закупівлі, а перед тим як такий розгляд взагалі став можливим, адже договір було укладено 16 квітня 2024 року, а розгляд тендерних пропозицій процедури закупівлі став можливим лише після їх розкриття після аукціону, а саме 17 квітня 2024 року. Станом на дату укладання договору тендерні пропозиції взагалі не були розкриті та не були відомі.
При укладенні договору з ТОВ "АВТОКОМ ДНІПРО" замовник дотримувався всіх передбачених принципів публічних закупівель.
Протокол комісії містить конкретний термін виконання, а саме: до 17.04.2024 року. В свою чергу порядок проведення відкритих торгів, встановлений Особливостями, містить конкретні строки для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів. Порівняння строку «до 17.04.2024 року» із зазначеними строками для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів дозволяє дійти висновку про унеможливлення дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, що і передбачено підпунктом 4 пункту 13 Особливостей.
Протокол комісії містить інформацію про те, що доставка питної води по пунктам роздачі здійснюється у недостатній кількості. При цьому спонукають вирішити проблему забезпечення населення достатнім обсягом питної води біологічні особливості функціонування організму людини, які не допускають тривалої відсутності питної води.
Проблема забезпечення населення питною водою дійсно виникла 06 червня 2023 року і з того часу замовником регулярно виживаються відповідні різноманітні заходи стосовно забезпечення населення питною водою, серед яких закупівля послуг перевезення води питної є лише одним з багатьох. Придбання замовником послуг перевезення води питної здійснювалося і раніше відповідно до річного плану закупівель, у встановленому порядку, зокрема у порядку пункту 14 Особливостей, який передбачає, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби.
Протокол комісії є документом, що підтверджує нагальну потребу у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, як це і передбачено підпунктом 4 пункту 13 Особливостей, про що вже зазначалося вище.
Враховуючи вищевикладене, укладення замовником договору з ТОВ "АВТОКОМ ДНІПРО" не порушує жодної норми Особливостей та Закону, відповідає принципам публічних закупівель.
Крім того, укладання замовником договору з ТОВ "АВТОКОМ ДНІПРО" є реалізацією замовником права наданого замовнику підпунктом 4 пункту 13 Особливостей. Таке право реалізоване замовником у повній відповідності до встановленого Особливостями порядку, зокрема з належним документальним підтвердженням Протоколом комісії, з урахуванням відсутні обмеження щодо такого документального підтвердження (у підпункті 4 пункту 13 Особливостей відсутній вичерпний перелік документального підтвердження), а отже відсутні підстави вважати Протокол комісії неналежним документальним підтвердженням. Реалізація замовником права наданого замовнику підпунктом 4 пункту 13 Особливостей здійснена з метою вирішення проблеми забезпечення населення достатнім обсягом питної води з урахуванням біологічні особливості функціонування організму людини, які не допускають тривалої відсутності питної води.
Номер:
d3acf9f492554bd9b3d43892c4a2df8b
Назва:
Питання до пояснення
Дата опублікування:
13.05.2024 12:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2024 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
651e5483373d4955816121e3b22acf6b
Назва:
На запит від 13 травня 2024 року
Дата опублікування:
16.05.2024 16:26
Опис:
На запит від 13 травня 2024 року надається наступна інформація та документи відповідно зазначеної у запиті нумерації. При цьому терміни Закон, Особливості та Протокол комісії вживаються у такому самому значенні, в якому вони вжиті у інформації наданій на запит від 07 травня 2024 року.
1. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі замовником не документувався, не фіксувався письмово, оскільки таке документування, письмове фіксування не передбачено жодним діючим нормативно-правовим актом у сфері публічних закупівель, а відповідно замовник не може надати інформацію та документи у зв’язку з їх відсутністю у замовника.
2. Ринок аналогічних послуг замовник досліджував шляхом проведення переговорів з учасниками такого ринку.
3. Іншим суб’єктам господарювання запити стосовно надання комерційних пропозицій направлялися виключно в усній формі під час проведення переговорів. Відповіді суб’єктів господарювання та їх комерційні пропозиції отримувались також виключно в усній формі. Цей процес не документувався, не фіксувався письмово, відповідно замовник не може надати такі запити, комерційні пропозиції та відповіді суб’єктів господарювання.
4. Визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснено шляхом планування (орієнтовно) з урахуванням швидкості розбору води населенням із пунктів роздачі води протягом доби та зміни такої швидкості у часі, об’ємів ємностей з яких відбувається роздача води, особливостей заповнення та спустошення цих ємностей водою через відповідні отвори у них, доступності місця знаходження пунктів роздачі води для під’їзду автомобільного транспорту, максимально зручного розташування пунктів роздачі води для населення, необхідності підтримки води у належному стані для безпечного внутрішнього споживання води населенням, невизначеності у строках відновлення централізованого постачання води питної трубопроводами. Документальні підстави: державні санітарні норми та правила "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною", затверджені Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 12.05.2010 № 400, Закон України «Про автомобільний транспорт» № 2344-III від 5 квітня 2001 року, Особливості, зокрема частина 14 Особливостей, Закон.
5. Аналізуючи зміст Протоколу комісії можна дійти висновку, що комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Марганецької міської ради спонукало саме те, що доставка питної води по пунктам роздачі здійснювалася у недостатній кількості, на адресу виконавчого комітету Марганецької міської ради надходили численні звернення та скарги громадян з цього приводу. Враховуючи, що позачергове засідання відбулося 15 квітня 2024 року, а терміном виконання було визначено «до 17 квітня 2024 року», наявний між 15-м та 17-м квітня 1 день ймовірно був визначений мінімально необхідним та достатнім строком.
6. Після 17.04.2024р. на території Марганецької міської територіальної громади функціонує 32 пункти роздачі води. При цьому ці пункти роздачі води функціонують фактично, їх функціонування не документується, а відповідно у замовника відсутні такі документи для надання.
Вода в обсягах, що доставляється до цих пунктів, має різне походження. Крім придбання послуг перевезення води питної за договором з ТОВ "АВТОКОМ ДНІПРО", замовник здійснює самостійне перевезення води питної, яка виробляється та перевозиться власними виробничими потужностями замовника. При цьому обсяг такої води, яка виробляється та перевозиться власними виробничими потужностями замовника, не документується, але ця вода потрапляє до тих же самих пунктів роздачі, що і вода, послуги з перевезення якої купуються замовником за зазначеним договором. Враховуючи, що доставка води до пунктів здійснюється двома окремими способами, один з яких не документується, замовник не може надати інформацію та документи про обсяг води, що була доставлена до цих пунктів, у зв’язку з відсутністю таких інформації та документів у замовника. При цьому отримання населенням води з пунктів роздачі є безоплатним та вільним.
7. Кількість пунктів роздачі води питної, як і обсяг такої води, які необхідні для вирішення проблеми з питною водою є змінними у часі показниками, які зазнають впливу різних факторів. Станом на поточний час проблема є вирішеною із функціонуванням вищезазначених 32-х пунктів роздачі води, тобто необхідно 32 пункти роздачі станом на поточний час. Точна інформація про обсяг води у замовника відсутня у зв’язку з недокументуванням частини обсягу (недокументування власного виробництва та перевезення), про що вже детально зазначено у попередньому пункті 6.
8. Станом на 15.04.2024р. було 27 пунктів роздачі питної води, що підтверджується Протоколом комісії, який вже наявний в електронній системі закупівель та додається знову.
Обсяг питної води, що був доставлений до пунктів, мав різні джерела походження води та різні способи доставки води, а саме:
- доставка різноманітними благодійними організаціями;
- доставка замовником самостійно;
- доставка за договором закупівлі послуг перевезення.
При цьому документувалась лише доставка за договором закупівлі послуг перевезення. Враховуючи, що інші способи доставки не документувались, у замовника відсутня інформація та документи щодо обсягу води, який був доставлений до пунктів роздачі.
9. КП «ВУВКГ» ММР прийняло рішення укласти договір з ТОВ "АВТОКОМ ДНІПРО" у зв’язку з тим, що ціна запропонована ТОВ "АВТОКОМ ДНІПРО" була найменшою серед інших.
10. Умови запропоновані ТОВ "АВТОКОМ ДНІПРО" порівнювалися з умовами запропонованими ТОВ ВКФ "АГРО - ХЛІБ" (код: 31335039) та з ФОП Лищенко Андрій Іванович (код: 2720305074). Підтверджуючі документи у замовника відсутні у зв’язку з тим, що таке порівняння не документувалося, при цьому жоден нормативно-правовий акт у сфері публічних закупівель не зобов’язує замовника здійснювати таке документування. Як вже було зазначено вище у пункті 3, суб’єктам господарювання запити стосовно надання комерційних пропозицій направлялися виключно в усній формі під час проведення переговорів. Відповіді суб’єктів господарювання та їх комерційні пропозиції отримувались також виключно в усній формі. Цей процес не документувався, не фіксувався письмово, відповідно замовник не може надати такі запити, комерційні пропозиції та відповіді суб’єктів господарювання.